- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Natuurlijk krijg je gigantisch veel filler, maar ik vind het op zich wel fijn dat het allemaal enigszins met de bruiloft te maken heeft, en niet maar random filler van de zoveelste date of zoveelste weet ik veel.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Zolang ze de moeder leuk uit werken en niet dat iedereen haar pas kent bij aflevering 20, ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe ze in de groep past enzo.. kan veel leuke situaties opleveren 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens mij leert ze eerst de groep kennen en daarna pas Ted, want dat gebeurt pas op de bruiloft zelf natuurlijk. Ik ben benieuwd. Tot nu toe waren de scenes met de moeder allemaal leuk, maar ook de scenes met Lilly en Ted zijn goed. En die running gag met het drankje van Lily vind ik ook leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Filler-episodes zijn nooit erg, maar wel als ze ongrappig zijn. Daar lag de afgelopen jaren vaak het probleem bij deze serie. Je weet nu al dat de laatste 2 afleveringen waarschijnlijk om het huwelijk draaien, dus tot die tijd vast een hoop onzinnigheid met drank, vrouwen, seks op rare plekken, misverstanden, ik gok een huwelijksverbreking waarna het vlak voor tijd nog goed komt en uiteraard het huwelijk zelf. En tussendoor wordt het wat met Ted en the mother.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
The mother is nu het gene wat het voor mij en de meeste HIMYM kijkers het leukste maakt want ze is een nieuw karakter, natuurlijk snap ik wel dat ze haar eerst rustig kennis laten maken met iedereen, maar ik hoop wat ik net al zei dat we voor dat het seizoen ten einde komt de moeder door en door kennen.(Voor zover dat mogelijk is voor 1 seizoen.)
De makers kunnen nu al hun creativiteit kwijt en meer experimenteren aangezien het toch het laatste seizoen is, maar ik denk eerder dat ze het een beetje te save gaan spelen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Matige ep deze week. Marshall was niet leuk, de hele verhaallijn van Lily en Robin complete filler, en weinig Ted-momentjes. Gauw vergeten deze.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Matige ep deze week. Marshall was niet leuk, de hele verhaallijn van Lily en Robin complete filler, en weinig Ted-momentjes. Gauw vergeten deze.
En weer geen mother zeker? 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Nee.
Jammer.. zelfs het laatste seizoen nog inspiratieloos.. Toegegeven, de vorige aflevering was weer als van ouds maar daarna vallen ze meestal gelijk weer een grote stap terug..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
De laatste 20 seconden vond ik het leukst en de enige keer dat ik echt moest lachen, Weekend At Bernies 
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
2 afleveringen gezien en nu al een hekel aan dit seizoen, die moeder was leuk, totdat ze haar mond opentrok, normaliter is schattigheid en cynisme een onweerstaanbare combinatie, maar als je dat laat uitvoeren door iemand die niet kan acteren wordt het lachwekkend.
2 gehad, 22 te gaan.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De nieuwe aflevering ging wel. Iets te veel retcon, maar wel op een aardige manier. Ik kan ermee leven. Snap niet waarom Milioti steeds in de opening credits staat als ze er niet in zit. Nog wel een leuke knipoog naar een van de beste afleveringen van seizoen 1, zoniet van de hele serie.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Redelijke aflevering. Het gekibbel tussen Marshall en Ted was wel leuk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Weer geen mother dus.. ben ik de enige die daar helemaal niks van begrijpen kan? 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
De eerste twee afleveringen van seizoen 9 zijn so far het best! Natuurlijk moet er veel gevuld worden met allemaal.. tja onzin eigenlijk.. Maar het maakt me, meestal, wel aan het lachen en dat is toch echt de bedoeling van deze serie.
Ik blijf gewoon lekker lachen om de serie en kijk met plezier door! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik vind the mother echt goed gekozen, ze heeft ook het schattige van lilly en je snapt ook gelijk waarom Ted een goede match voor haar is. Daarom ook dat ik het jammer vind dat ze tot nu toe the mother nog niet echt als vast hebben toegevoegd.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wat is "How I met your mother" ongelofelijk niet grappig geworden zeg. Niet te filmen. Zelfs Barney is niet meer boeiend.
Hoewel ze het toch voor elkaar hebben dat ik het einde wil zien en dus blijf kijken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Tot zover valt seizoen 9 me ook een klein beetje tegen, aflevering 3 was echt classic maar aflevering 4 en 5 waren weer erg voorspelbaar en een tikkeltje boring.
Geef ons gewoon al the mother, dan kan het tenminste weer boeiender worden!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Meh. Veel filler weer, maar op de een of andere manier kan ik het ze wel vergeven. Anna Camp is leuk, maar niet in deze rol. Het is allemaal zo makkelijk, al is de ridder op zich wel leuk gevonden. Preview voor volgende week ziet er ook wel leuk uit. Het format van alleen het huwelijksweekend bevalt me nog steeds. Oh, en weer geen Milioti.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik heb bijna constant moeten lachen om deze episode. Prima vermaak! Tja verder weinig belangrijks voor het "hoofdverhaal". Maar toch prima. Als ze opvullen doe het dan zo!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Geen Milioti.
Ben toch wel erg benieuwd naar haar personage aangezien we hier al 9 jaren op aan het wachten zijn.
Ik begin een beetje bang te worden dat ze haar pas in de laatste 3/4 episodes gaan gooien terwijl ik juist ontzettend benieuwd ben hoe ze in de groep ligt! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
YouTube - How I Met Your Mother 9x08 Promo Preview "The Lighthouse" (HD) Season 9 Episode 8
Promo voor volgende week. Vast een red herring, maar toch.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Raar dat ze inderdaad niet in de promo zit, maar het lijkt iets om naar uit te kijken.
Eerst de aflevering van deze week komend weekend samen met me andere series volgen, lekker joh een serie avond van een paar uurtjes 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Vond deze aflevering best leuk. Wel weer een hele filler helaas.
Benieuwd wat er de volgende aflevering met the mother gebeuren gaat!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1394380_10151991328112277_1220086934_n.jpg
Van de HIMYM Facebook page.. goed teken? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
'CBS wil spin-off How I Met Your Mother' | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Niet doen aub. Dat gaat floppen.
En als er een spin-off komt, doe het dan rondom Barney in zijn vrijgezelle jaren. Maar beter laten ze de serie gewoon volledig met rust na dit seizoen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Spin off zou dan waarschijnlijk met de moeder zijn, flopt denk ik na 1 seizoen al ja..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat ik lees op internet, is dat het om een vrouw zou gaan die vertelt hoe ze de vader van haar kinderen heeft ontmoet. Nieuwe cast, maar wel dezelfde pub. Maar er is nog niets bevestigd.