• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.253 votes
Profile

How I Met Your Mother

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kijk, daar ga je al.

‘How I Met Your Mother’ Season 9 Spoilers — Ted’s Friends Meet Mother - TVLine

Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken, maar dat Ted haar als laatste ontmoet vind ik dan weer minder.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aah nee, gaan ze het serieus nog eens verkloten ook nog?! Woow.. hopelijk zijn het maar roddels want anders krijgen we weer zo hele lange aanloop naar wanneer Ted haar eindelijk eens gaat ontmoeten....

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Begrijp ik het nu verkeerd of zal heel seizoen 9 gaan over het bruiloftsweekend? Zo'n lange aanloop zie ik echt niet meer zitten.. Laat hem haar ontmoeten, godsamme Het was juist tof geweest als we de relatie tussen Ted en de moeder zouden zien ontwikkelen. Dan gaan ze het inderdaad misschien nog verkloten ook

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Yup.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Hoe betrouwbaar is die site?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

TVLine vind ik heel betrouwbaar. Ik volg Michael Ausiello op Twitter, en ik heb ze nog nooit betrapt op vals nieuws.

IGN dan?

How I Met Your Mother Season 9 Plans: The Final Season Will Take Place Over One Weekend - IGN

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Damn, het spookte eerlijk gezegd al een beetje door mijn hoofd heen maar tegelijkertijd sprak ik mezelf tegen aangezien ze zoveel vrijheiden hadden gehad met the mother erin en het seizoen gewoon zogenaamd tot 2030 konden laten lopen.

Een heel weekend over 24 afleveringen? klinkt nu al langdradig..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Er zijn series die één dag over 24 afleveringen spreiden, dus het kán wel. Ik ben alleen bang dat je veel filler krijgt of zo. Ik weet het niet. Ik zou het wel mooi vinden als we veel flashbacks naar eerder in de serie krijgen of zo. Daar zijn ze dan wel weer goed in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geloof er geen reet van. HIMYM is sterk als doorlopend verhaal, maar je kan het ook prima los bekijken. De hele kracht van de serie valt weg als je een heel seizoen in 2 dagen stopt die allemaal met elkaar te maken hebben.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Misschien gaan ze gewoon met zijn allen op een stoeprandje zitten en halen ze oude verhalen terug van de eerdere seizoenen.. Worst case scenario maar niks verbaast me nu meer

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Vind de reacties hier wel meevallen, want we zijn er toch weer gewoon ingetuind, rukseizoen met de belofte van de bruiloft aan het einde die er dus gewoon niet komt.

Had toch op zijn minst 5 minuten ted en chick willen zien.

En dat hele Ted/Robin gezeik komt me ook wel mijn neus uit. Het is omdat ik wel te porren ben voor masochisme anders was het helemaal zonde van de tijd geweest.

Maar even alle moraliteit opzij geschoven; hoe geniaal zou het zijn als dat meisje verongelukt voordat seizoen 9 is opgenomen?

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Was dit in reactie op mijn bericht?

Want ik bedoelde gewoon echt omkomen, dood, niet meer levend, niet ademend, kapot, stuk, en niet in de serie maar echt.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

(Willie) wrote:

Want ik bedoelde gewoon echt omkomen, dood, niet meer levend, niet ademend, kapot, stuk, en niet in de serie maar echt.

Ben jij altijd zo aardig?

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik had een goede dag.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Aah ze hadden het meisje nog niet moeten laten zien...

En ik lees onderstaande spoilers voor S9 toch nog maar niet.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

laundromat wrote:

Aah ze hadden het meisje nog niet moeten laten zien...

Het zal godverdomme eens tijd worden na 8 seizoenen, waarom zouden ze dat niet hebben moeten doen?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ik denk dat hij bedoeld dat ze het meisje nog niet zosnel op fb moesten laten zien? Wou eerst namelijk ook reageren maar toen bedacht ik me dit

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prima opener van het seizoen. De scènes met de moeder zijn allemaal geweldig. Ik ben nu al helemaal weg van Milioti. Veel filler natuurlijk, maar zulke filler kan ik wel hebben, omdat het uiteindelijk allemaal ergens naartoe werkt.

Dit wordt een mooi seizoen, denk ik.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Prima opener van het seizoen. De scènes met de moeder zijn allemaal geweldig. Ik ben nu al helemaal weg van Milioti.

Indd, aardige tweetal afleveringen om mee af te trappen. Deel je gevoel met de moeder. Toen ik haar voor het eerst zag, was het nog van meh, maar vind haar nu al veel leuker.

- You just took a cookie from a complete stranger on a train. I like how trusting you are.

There could be drugs or poison in there...

- But there's not, is there?

- No idea, I found them under my seat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke opener ja. Ted was grappig. Barney moet het nog worden. Als hij maar niet te serieus zal doen dit seizoen, aangezien hij gaat trouwen in dit gehele seizoen waarin we het trouwweekend zien.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik ben helaas nog niet positiever geworden over HIMYM. Maar goed, laatste seizoen; dus even doorbijten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Koen87 wrote:

dus even doorbijten.

Je komt net over als of het een grote straf voor je is..

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Alleen nog ff snel ep1 gekeken, was wel grappig maar het zet wel een beetje de lijn door waar we laatste tijd inzitten. Marshall lijn was irritant en Ted had een kutje moeten hebben, wat een zeikerd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

903 is ook weer dik in orde. Paar leuke grapjes, mooie verhaallijn van Ted, interessante cliffhanger, veel references naar oude afleveringen. Alles wat de serie ooit zo goed maakte. I dig it.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Pitakaas wrote:

Ted had een kutje moeten hebben, wat een zeikerd.

Daar draait seizoen 9 ook om, zielige Ted op zoek naar het perfecte kutje..

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ik vond de eerste 2 afleveringen helaas nog het niveau van afgelopen seizoenen voortzetten. Niet heel boeiend.

903 is wel leuk! Vooral door de referenties naar eerdere seizoenen en bekende locaties uit de serie

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

dualcia wrote:

Ik vond de eerste 2 afleveringen helaas nog het niveau van afgelopen seizoenen voortzetten. Niet heel boeiend.

Dat vond ik ook maar moet aflevering 3 nog kijken, al ben ik toch wel een beetje bang dat ze die uren voor the wedding wel een beetje te diep aan het uitmelken zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.