- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Briljante nieuwe aflevering 
Enorm grappig en goed geschreven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige 1 na laatste aflevering van dit seizoen.
Robin - Ted was een mooie verhaallijn. Barney vond ik dit keer wat saai en Marshall - Lily, ach. Het zal wel. Toch had ik wel een Friends gevoel bij dat verhaal. Zouden ze echt naar Rome vertrekken? Ondanks dat ik beiden niet interessant meer vind, zou dat wel de serie wat verknallen, aangezien het altijd om de 5 heeft gedraaid.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardig inderdaad, vooral de scenes tussen Ted en Robin in het park. Al weet ik niet wat de schrijvers daarmee gaan doen. We weten dat Marshall nog niet overtuigd is dat de twee voorgoed uit elkaar zijn.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vanavond even de laatste 3 episodes inhalen, zoals ik hier lees en zelf ook al wel kon invullen is het niveau wisselend. Maar ach, beter wisselend dan de hele tijd een laag niveau natuurlijk! 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
BuddyTV Slideshow | 'How I Met Your Mother': Ranking Ted's Girlfriends
Doet ie goed!
Ik ben pas bij seizoen 4, dus heb nog niet alle schoonheden voorbij zien komen, maar kan prima leven met de nr.1 (Ashley Williams). Al ben ik wel altijd erg gecharmeerd geweest van Jennifer Morrison, die ik in HIMYM nog niet heb kunnen bewonderen. Ik schiet niet erg op met deze serie.
Rachel Bilson uiteraard ook altijd +1.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sommige herinner ik me niet eens meer. Het gaat echt om 'dating' denkik, anders hoort Danica McKellar er ook zeker bij. Ashley Williams hebben ze verpest door later in de serie terug te halen, maar dat doen ze wel vaker bij HIMYM.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik meen nog maar 1, seizoen 9. Maar ik kan het mis hebben.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Zag het staan in bovenstaande link van Ted's girlfriends. De laatste zin bij de nr. 1.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mooie slotaflevering. Jammer alleen dat het minst grappige deel van Happy Endings meedeed, maar soit. En het einde belooft veel voor volgend seizoen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Aflevering nog niet gezien maar dankzij de HIMYM fanpage op FB weet ik dus al hoe the mother eruit ziet..
ach waarschijnlijk is dit toch pas op de laatste seconde van de aflevering he? 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Haha dacht al zoiets inderdaad, het is al zo voorspelbaar dat het bijna geen spoiler meer is.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
DAAR HEBBEN WE 8 SEIZOENEN OP MOETEN WACHTEN!?!?!?!?!?! Jammer
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind het een prima type voor Ted. Klein maar fijn typje, en erg cute. Ik hoop dat we veel van hun relatie te zien krijgen in seizoen 9. Dat kan zomaar eens een schitterend seizoen worden, met hopelijk niet al te veel filler. Het huwelijksweekend van Robin en Barney moet in ieder geval een paar afleveringen duren, denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het een prima type voor Ted. Klein maar fijn typje, en erg cute. Ik hoop dat we veel van hun relatie te zien krijgen in seizoen 9. Dat kan zomaar eens een schitterend seizoen worden, met hopelijk niet al te veel filler. Het huwelijksweekend van Robin en Barney moet in ieder geval een paar afleveringen duren, denk ik.
Jep, leuk. Past best bij 'm.
Ik vind trouwens de Ted en Robin story ook nog wel leuk. Ze zijn toch een beetje de Ross en Rachel van Friends, die elkaar nooit los kunnen laten en van elkaar houden. Is best schattig.
Benieuwd naar het slotseizoen. De groep lijkt even uit elkaar te vallen, maar dat zal natuurlijk niet gebeuren.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Zowaar twee (enigszins) leuke en interessante afleveringen na elkaar. Geloof dat seizoen 9 nog best aardig kan worden na een paar zeer tegenvallende seizoenen. Al is die hoop ondertussen meerdere keren niet uitgekomen. Wanneer begint S9?
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Season 9 (2013–14)
Season 9 of How I Met Your Mother will air during the 2013-2014 television season. It will be the final season of the series. How I Met Your Mother was renewed for a ninth and final season on December 22, 2012, with an official announcement made by CBS on January 30, 2013. The next season will begin airing in September.
Heb er veel zin in, maar jammer. van mij hadden er nog wel 2 seizoen mogen komen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Heb er veel zin in, maar jammer. van mij hadden er nog wel 2 seizoen mogen komen.
Ben er ook erg benieuwd naar maar ben ergens ook wel blij dat het het laatste seizoen gaat worden, anders maakt de serie zichzelf nogal belachelijk 
Ben erg benieuwd hoe seizoen 9 gaat lopen en hoeveel ze met het mother aspect gaan doen, komt ze er bijvoorbeeld bij aflevering 1 en 2 al in of kiezen de makers dat ted haar eerst een tijdje misloopt?
Mooi einde van het seizoen en de serie zou zijn dat je weer zijn kinderen ziet in 2030 maar dat dit keer de camera draait en we een oudere ted te zien krijgen.
This was the story about your mother kids. 
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Ik heb inderdaad ook wel hoop nu op een leuk laatste seizoen. Als ze er maar gewoon meteen voor zorgen dat Ted de moeder ontmoet en we dan de rest van het verhaal tussen hun kunnen zien. Dan kan het nog best leuk worden 
Dat had wat mij betreft ook in het afgelopen seizoen gedaan kunnen worden, maar ach. Ze hebben nu genoeg voer om er iets leuks van te maken nog.
Aflevering nog niet gezien maar dankzij de HIMYM fanpage op FB weet ik dus al hoe the mother eruit ziet..
ach waarschijnlijk is dit toch pas op de laatste seconde van de aflevering he?
Dat probleem had ik ook
Beetje een anticlimax dus op het einde van het seizoen...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Haha, de pagina werd ook gelijk volgespamd met boze reacties.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, want ben je dan ook dom als makers om voor de aflevering al de foto van de moeder te onthullen. Gelukkig heb ik de updates van HIMYM uit staan.
Overigens is het prima dat het volgende seizoen de laatste zal zijn. Je merkt dat de serie op zijn einde loopt. Alle grappen zijn al geweest, alle romances zijn al 1 of 2x gedaan en uiteindelijk moet je wel op goed niveau eindigen. 10 seizoenen klinkt alleen wel mooier dan 9, maar het is goed dat het niet nog langer wordt gerekt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds uit kijk naar de nieuwe wekelijkse aflevering.
Ik denk dat HIMYM de eerste echt waarde opvolger van Friends is geworden. In geen enkele andere sitcom dan Friends en HIMYM leefde ik mee met wat de vrienden is overkomen in al die jaren.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Vrij hilarisch, 6 seizoenen matigheid doorstaan om maar te weten wie die moeder is, en dan gespoilerd worden door een fanpage 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, want ben je dan ook dom als makers om voor de aflevering al de foto van de moeder te onthullen. Gelukkig heb ik de updates van HIMYM uit staan.
Is dat wel zo? Volgens mij is alles in het grootste geheim opgenomen. Na de uitzending zal de moeder op internet zijn gezet, en als wij 's ochtends de serie downloaden, is de foto natuurlijk al overal te zien. Al had ik dat niet, dus ik werd aangenaam verrast. Ik dacht eerst dat het Lizzy Caplan was.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Is dat wel zo? Volgens mij is alles in het grootste geheim opgenomen. Na de uitzending zal de moeder op internet zijn gezet, en als wij 's ochtends de serie downloaden, is de foto natuurlijk al overal te zien. Al had ik dat niet, dus ik werd aangenaam verrast. Ik dacht eerst dat het Lizzy Caplan was.
De officiële Facebook pagina van HIMYM heeft de foto op Facebook gezet bijna direct na de aflevering, dus iedereen die HIMYM heeft geliked op Facebook (en de updates aan heeft staan) zag doodleuk de volgende ochtend die foto tussen hun nieuwsoverzicht staan.
Ach ja, jammer, maar een erg verrassend type is ze niet
Leuk meisje voor Ted, ze lijkt wel goed bij hem te passen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het is inderdaad jammer dat ze al gespoilerd is maar ja ach, ben veel benieuwder hoe seizoen 9 gaat verlopen.
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik gewoon bijna niet kan wachten op een volgend HIMYM seizoen.. 
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Ik ben stiekem toch ook weer erg enthousiast geraakt voor een nieuw seizoen
En dat terwijl ik de afgelopen 2/3 seizoenen maar keek 'om het toch maar af te kijken'. Het kon me eigenlijk vrij weinig meer schelen. Ik ben benieuwd