- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Volgende week 2 afleveringen tegelijk. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Laatste 2 afleveringen waren weer best kijkbaar, vond die afleveringen rond die oude vriend van Marshall een stuk irritanter.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ongelofelijk toch. Hoe vreselijk slecht de gemiddelde afleveringen tegenwoordig zijn, zo af en toe zit er weer een aflevering van ongekende klasse in die me weer laat beseffen dat ik de serie absoluut af ga kijken en toch ook blijf koesteren. Zoals deze. Het is zelfs een dubbelaflevering. Alles waar ik me de laatste weken aan stoorde was weg en het verhaal viel in het laatste kwartier zelfs helemaal op de goede plek. Ik snapte al niks van Barney en Patrice, maar nu dus wel. Misschien erg vergezocht, maar wel erg mooi hoor. Prachtige slotminuten met Robin en Barney. En nu mag ik er toch wel vanuit gaan dat beiden in de serie niet meer uit elkaar gaan. Ergens ook wel jammer, Barney als single is altijd geniaal. Wel jammer dat er nooit eens vooruitgang in Ted zijn verhaal zit. Die blijft toch een beetje de eeuwige verliezer.
Qua humor zat het ook goed. Ranjin de taxichauffeur
Geweldig om hem weer te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kijkt verder niemand dit meer? Jammer.
Seizoen 9 is ook bevestigd. Al was dat wel heel erg voor de hand liggend dat er na dit seizoen nog een volgende zou komen. Mag hopen dat dat echt de laatste is.
'How I Met Your Mother' To Return For Season 9 - Cast Deals Closedf Today - deadline.com
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik zit nu geloof ik aan 10 (degene voor de dubbel aflevering in ieder geval) maar ik ben echt aan het overwegen om er mee te gaan ophouden want dit begint waanzinnig slecht te worden. Barney met Patrice? Alsjeblieft zeg
Een 9e seizoen is dan ook bijzonder slecht nieuws, had echt gehoopt dat het hier mee ging ophouden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik kijk het nog steeds maar moet de dubbele aflevering nog kijken.
Hoop dat het volgende seizoen beter wordt dan, maar dat lijkt me sterk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik raad jullie aan de dubbele midseason afsluiter (in januari gaan ze weer verder met het restant van dit seizoen hoor) te kijken, dan verdwijnen de meeste klachten wel, zeker wat Metalfist in zijn spoiler heeft staan. Ik stoorde me namelijk ook aan veel zaken, maar alles valt op zijn plek in wat je daarna krijgt te zien 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Degelijk ep, maar m'n grootste probleem blijft dat het geen How Barney Met Robin is. Hopelijk nu wat meer aandacht voor Ted.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Eindelijk inderdaad nog eens een degelijke episode en nu maar hopen dat ze dit niveau kunnen vasthouden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Degelijk ep, maar m'n grootste probleem blijft dat het geen How Barney Met Robin is. Hopelijk nu wat meer aandacht voor Ted.
Ted is vrij saai de laatste seizoenen. Dat hele moeder-concept boeit me sowieso al niet, maar wat mij betreft blijft de focus net zo goed op Barney en Robin liggen. Marshall-Lily heb ik helaas afgeschreven, pijnlijk ongrappig en niet boeiend.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat Ted 'saai' is is gewoon omdat de schrijvers hem dat maken. Ze moeten door het succes de serie lang rekken en dan weten ze ook wel dat elke niet-serieuze romance toch wel moet eindigen, en meer kunnen ze niet met Ted. Zonde. Maar laten we hopen dat seizoen 9 dan toch zijn seizoen wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, Ted is nooit echt heel leuk of boeiend geweest. Wel is hij samen met Robin het meest ''menselijk'' in de zin van dat iedereen een Ted of Robin kan zijn.
Ik hoop dat ze hem weer eens een leuke verhaallijn geven, want nu hangt hij er een beetje bij.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Binnenkort ook eens aan seizoen 8 beginnen. De eerste 6 seizoenen heb ik in sneltrein-vaart achter elkaar bekeken vorig jaar, seizoen 7 vond ik af en toe niet van het 'oude' niveau en vond het zo nu en dan vrij lastig om het te blijven volgen. Met seizoen ga ik weer een poging doen er terug in te komen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Aardige dubbel aflevering maar het is echt niet zoveel beter dan de rest van het seizoen hoor?
En kom op.. Barney & Robin? Realistisch is het in ieder geval niet..
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Maar dat stond toch al lang vast via de 'further down the road' stukjes waar je ze zag trouwen? Juist daarmee vond ik de hele relatie met Patrice zo belachelijk maar dat hebben ze in ieder geval opgelost.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het is nu wel voorspelbaar dat ze na het trouwen van allerlei problemen krijgen en weer gaan scheiden
tuurlijk zo rek je een serie nog wel een paar seizoenen verder uit 
koenv
-
- 23 messages
- 182 votes
Voor de verandering nog is een goei aflevering 
en zo close op het einde 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
*bidt dat ze dit niveau vasthouden*
Hierdoor ben ik van deze serie gaan houden. Laten we hopen dat ze dit volhouden. Maar goed, het is nu vier maanden ploeteren met filler tot we weer bij de serieuze eps komen rondom de bruiloft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, vond deze weer niet zo bijzonder, tot de laatste minuten dan. Eindelijk dus weer wat over de mother, die hij dus op de bruiloft van B en R ontmoet. Dat gedoe tussen Barney en Robins pa was hetzelfde als Lily en d'r vader. Om nu weer een verhaallijn over een vader die een slechte vader was erin te stoppen....
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Deze serie wordt ook niet meer bijzonder, het was een vermakelijke aflevering maar zoals deze serie in de eerste seizoenen was wordt het gewoon niet meer.. 
Ja misschien hier en daar nog een betere aflevering, maar echt het zelfde niveau halen doet het niet meer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb hem nog niet helemaal gezien, maar zeer matige aflevering deze week, ondanks het rolletje van AshBenzo.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
The Final Page was een ongekend prachtige aflevering. Ik moet de aflevering van deze week nog kijken, maar ik ben bang dat The Final Page een uitzondering was tussen de andere (middel)matige afleveringen.
Ik was ontzettend gek op deze serie (met als hoogtepunt seizoen 2), maar ik ben nu echt (al een paar seizoenen) op het punt beland dat het echt afgelopen mag zijn met deze serie en zo te lezen ben ik niet de enige.
Een 9e seizoen is dan ook bijzonder slecht nieuws, had echt gehoopt dat het hier mee ging ophouden.
Ik ben het hier dus ook helemaal mee eens. Ik word er nogal moe van eigenlijk.
En dat terwijl het tweede seizoen misschien wel het beste sitcom-seizoen ooit was en seizoen 1, 3 en 4 hier ook niet ver voor onder deden 
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Die van deze week was aardig. Ted was weer een keer redelijk.
Ik kan er alleen nog steeds met mijn hoofd niet bij hoe onsympathiek Marshall en Lily zijn geworden. Ze zijn van het allerleukste en -schattigste koppel ooit naar deze twee rare karikaturen gegaan die wanhopig proberen grappig te zijn.
En de 'nympho-Lily'-grappen was ik 3 seizoenen geleden al zat.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ben ik met je eens, ze moeten die moeder maar eens snel vinden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Laatste aflevering was best weer leuk, al moet ik nog steeds aan het idee wennen dat Barney & Robin samen zijn 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
‘How I Met Your Mother’ Season 9 Spoilers — We Will Meet the Mother - TVLine
Dan kunnen we nu godzijdank naar een einde toewerken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Lees het overal ja, seizoen 9 is de final.
Gelukkig maar! het was al een aantal seizoenen slechter.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Beetje jammer dat ze altijd te laat inzien dat de koek op is. Het is natuurlijk mooi uitmelken van een cashcow, echter blijf je altijd met een nare nasmaak zitten (dat heb ik in ieder geval wel met S09 van Scrubs).