• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.068 votes
Profile

How I Met Your Mother

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

New Girl nog niet aan begonnen, maar Ben & Kate is wel beter geworden ja. De eerste aflevering moest het inderdaad nog op gang komen maar vanaf aflevering 4 vond ik het al een stuk beter, vooral de interactie tussen de personages is meer aanwezig.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

@Mescaline: ik was the Big Bang Theory even vergeten. New girl, modern family, community etc zijn goed, maar geen sitcoms. Ben & Kate heb ik nog niks van gezien, dingen als Anger Management, Men At Work en Mellisa & Joey vind ik echt tenenkrommend slecht.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Men At Work is denk ik wel de koploper van de slechtste series van het moment.

Anger Management mag inderdaad niet in de schaduw staan van wat Two and a half ooit was maar het kijkt nog best makkelijk weg.

En inderdaad Melissa & Joey een aflevering of 8 de kans gegeven maar afgehaakt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ach, Melissa & Joey is meer van het type Disney Channel, vandaar dat het ook op ABC komt. Dan weet je wat je krijgt, maar ik vind dat het best lekker wegkijkt. Het pretendeert niets meer te zijn dan het is, en probeert ook niet meer te worden dan het is. Al volg ik het niet, maar ik heb er veel van gezien en ondertiteld ook Qua ondertiteling wel lastig, want de dialogen gaan heel rap.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ugh. Verschrikkelijke aflevering. Het is jammer dat het eerste kwartier van HIMYM tegenwoordig zo vreselijk onleuk is. Dan kan het romantische gedeelte aan het einde de aflevering vaak niet meer redden, en als dat einde dan ook nog eens een herkauwing is van de afgelopen seizoenen, is de aflevering totaal verloren. Jammer dat ook het geweldige personage Victoria uit het begin van de serie zo om zeep geholpen wordt. Eerst Robin, toen Trudy, toen the Slutty Pumpkin en nu Victoria. Al het mooie uit seizoen 1 wordt verpest. En dat hele gedoe met die hond van Barney is ook weer pure filler.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vanavond mij maar eens wagen aan deze *Verschrikkelijke aflevering* om de woorden van AHWA te gebruiken

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het woord verschrikkelijk zou ik er niet aan geven, duidelijk een opvul aflevering waar alleen Barney nog redelijk grappig in is. Vond de grap met de kinderwagen wel beter geslaagd als nu met de hond.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Opvallend hoe groot het verschil kan zijn tussen 2 afleveringen. Vorige was compleet kut, de nieuwe erg leuk. Zelfs Marshall en Lily hadden een leuke rol.

Robin and Patrice's BFF Fun day

Wel weer afgezaagd dat Barney en Robin weer een romance lijken te krijgen, again.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ugh, nog steeds terrible. Geen enkele lijn meer in verhaal of personages.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Marshall recommends his old law school classmate Brad for a job at his firm, but the interview goes awry, leaving Marshall to do damage control with his boss. Meanwhile, Robin helps negotiate Barney's return to the strip club circuit.

Preview voor de komende ep, oftewel, weer een leuk personage uit het begin gaat om zeep geholpen worden, vrees ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Medelijden met die kinderen uit de toekomst. Die horen hun vader nou al 8 jaar lang vertellen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.

Tegen de tijd dat future ted klaar is gaan hun weer vertellen hoe ze hun geliefde tegen kwamen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het viel mee, dit was niet de allerslechtste aflevering. Er zit iets van een stijgende lijn in, maar heel minimaal. En ik vrees al voor de supersize aflevering. Dat lijkt me een heleboel filler voor 1 grote wending.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Vond het eigenlijk nog erger dan vorige keer, of misschien ligt het er wel aan dat ik toch aardig uitgekeken raak op de serie.

Terwijl ik vorig jaar eigenlijk niet per se een voorstander was van een einde wil ik nu die moeder gewoon weten en dan is het echt wel mooi geweest.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat wil 99% van de mensen die het nog kijken. De humor en originaliteit is al seizoenen ver te zoeken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik loop inmiddels 6 eps achter, maar zie er zooo tegenop om ze te kijken 2 uur lang fillers en niet leuke grappen van een serie die ooit zo leuk was.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik liep alweer 3 afleveringen achter en die nu eindelijk eens bekeken. Nogal wisselend van niveau en het niveau lijkt nu wel erg te dalen, als we na dit seizoen niet weten wie de moeder is dan hou ik er mee op vrees ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het niveau is jammer genoeg niet veel soeps meer nee. Het is weliswaar voor mij nog wel vermakelijk maar die lach momentjes heeft dit seizoen tot zover maar een paar.

De kijkcijfers zijn schijnbaar nog steeds erg goed, dus zolang die niet dalen vrees ik dat ze op deze bijna goedkope manier doorgaan?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sjesussss, dus die hele Barney en Robin romance van de laatste weken was weer onnodig, want ze gaan elkaar toch weer met rust laten en vrienden zijn? Pleur eens op zeg, dit heb ik al meerdere malen gezien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Voorspelbaar toch dat ze overal om heen draaien en uitzichtloze verhaaltjes erom heen breiden?

Ik kijk het alleen nog maar omdat het nog redelijk vermakelijk is. Allang niet meer omdat ik nog benieuwd ben wie de moeder gaat zijn, aangezien dat hoogstwaarschijnlijk iemand is die nog niet in de serie geweest is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het boeide me sowieso nooit wie de moeder is, dus dat maakt me niks uit. Ik kijk het voor de karakterontwikkelingen en de ooit zo sterke humor, die er nu nog maar incidenteel is. Gek genoeg zijn de kijkcijfers nog steeds goed, dus de producers zullen dik tevreden zijn.

En ik stop eigenlijk nooit met een serie volgen die ik vanaf het begin heb gekeken en nog loopt. Idem The Office US. Ook daar is het beste allang vanaf, maar ik blijf wel kijken. En eerlijk, die sitcoms duren maar 22 minuten, dus het kost ook geen tijd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dankzij Alcide nog best een aardige ep, vooral de delivery van Brad en zn afkortingen deden het hem. Plus een paar references naar vroeger tijden toen de serie nog goed was. Barney en Robin arc heeft me nog bijna nooit geboeid.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pffff, kan dat Barney en Robin gedoe eens ophouden? Of geef ze een relatie tot het einde van de serie, maar niet constant dit halve gedoe.

Overigens, Robin was wel deze aflevering.

Verder gelachen om Barney en me gestoord aan Lilly, 2 zaken die je in elke aflevering hebt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Geen slechte ep. Er zaten zeker goede dingen in. Het hele Barney/Robin verhaal natuurlijk niet, maar de serie begint langzaam maar zeker weer een beetje goodwill op te bouwen.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Die goodwill breken ze juist af at the moment. Dit werd de vermeende opvolger van Friends genoemd, al ben ik bang dat ik het geen twee seizoenen extra ga volhouden! Ik wordt een beetje gek van alle flashbacks etc die ze steeds gebruiken, ze gaan nergens over en zijn (te) overdreven. Eerlijk gezegd vond ik s04-s05 het beste er al wel af.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De meeste series worden wel minder na seizoen 5 hoor, gelukkig zijn er uitzonderingen maar bij de meeste gevallen is het beste wel geweest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wederom een matige aflevering. Barney en Patrice slaat nergens op en Barney die zijn geliefde boek in de fik zet al helemaal niet. Zoals Robin al zei: ''Barney is not Barney anymore.''
Hopelijk verpesten ze hem ook niet, net als de andere personages.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Alle goodwill is weer weg. Vreselijke aflevering. Helaas werken de references naar de goede jaren niet. Die maken het schrijnende verschil tussen toen en nu des te meer duidelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ashley Benson zal in 2013 in HIMYM te zien zijn. Ze doen in ieder geval hun best er nog iets van te maken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Leuk, al zal het vrij weinig uithalen. Lees ook dat het gerucht gaat dat Rachel Bilson weer terugkomt. Ze moeten toch een keer naar de moeder toewerken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ben al seizoenen geleden afgehaakt, leek me ook veel te weinig draagvlak en Benson alleen lijkt me ook niet de juiste 'sleutel'.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.