• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

How I Met Your Mother

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Same shit, different season. Slechts 52 grappige seconden in een hele aflevering. Rest was weer meh zoals vanouds. En dat einde is al helemaal frustrerend, want daar schieten we niets mee op.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vandaag maar eens proberen te zien maar sta er op zich niet echt om te springen, zeker vanwege de slechte reacties hier. Ik ben zelf de korte inhoud van de seizoensfinale van seizoen 7 gaan opzoeken want ik had helemaal geen idee meer hoe het eindigde, wat ook niet echt een goed teken is.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Seizoen 8 begint zoals seizoen 7 eindigde, matig dus.

Ik blijf deze serie puur nog volgen omdat ik graag een serie in zijn geheel zie, maar voor de echte goede grappen hoef je het niet meer te doen.

Hopelijk wordt het nog wat beter de komende afleveringen.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Seizoen 8 gaat ook zeer matig door. Zeer matig als in echt helemaal niet grappig. Ik hoop dat er snel iets gaat gebeuren zodat we naar het einde van de serie toe kunnen werken. Het was echt heel leuk, nu hoop ik alleen nog op een leuk einde, maar wel 1 die snel komt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik zou graag eens wat meer informatie betreffende de mother krijgen. Zo'n laatste eindshot als in de eerste aflevering van seizoen 8 is echt zo irritant.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

802. Van hetzelfde laken een pak. Thomas Lennon is soms heel gappig, maar hier absoluut niet.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Kan zijn dat het een verademing was na 5 seizoenen True blood, maar ik vond de afleveringen eigenlijk wel leuk. Of misschien komt dat wel doordat we de afgelopen seizoenen zoveel overbodige klote-afleveringen hebben gehad dat 2 afleveringen achter elkaar die niet heel veel afdwalen van de hoofdverhaallijn het schijngevoel geven dat het wel goed gaat komen dit seizoen.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHH

Make it stop. Man wat is dit niet meer leuk, maar je moet blijven kijken anders zijn die andere 7 seizoenen voor jan doedel geweest.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Vond aflevering 3 wel grappig, maar waarom ze dan weer zo'n domme situatie met Barney en de oude nanny er in moeten stoppen is mij dan weer een raadsel.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 3 was inderdaad beter dan 2, maar aflevering 2 was ook wel een redelijk saaie bedoeling.

Deze serie heeft duidelijk zijn beste tijd gehad, vind dit seizoen voorlopig nog erg slap en ik ben bang dat dit niveau ook aan blijft zetten.

Als dit seizoen zo door blijft borduren mogen ze er snel een eind aan breien.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Aflevering 4 vond ik de leukste in ongeveer anderhalf jaar. Ik heb weer ouderwets gelachen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vond je? Ik vond de nieuwste aflevering geen zak aan. Wat zijn Marshal en Lily een vreselijk vervelend stel geworden zeg. Lily in die gouden jurk, jak. En haar rol is ook enorm vervelend. Doodzonde dat ook deze serie weer last van een baby krijgt. Als iets een serie kan killen is dat het wel. Het is dat Barney nog een goed niveau haalt, anders had ik niks om me nog op te verheugen. Beter stoppen ze na dit seizoen, het wordt steeds matiger. Al moet ik bekennen dat ik nog met plezier steeds op een nieuwe aflevering wacht.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Al moet ik bekennen dat ik nog met plezier steeds op een nieuwe aflevering wacht.

Dat komt waarschijnlijk omdat je weet, dat deze serie jaren geleden nog wel echt goed was en best originele en onverwachte plotwendingen had? haha.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Dat komt waarschijnlijk omdat je weet, dat deze serie jaren geleden nog wel echt goed was en best originele en onverwachte plotwendingen had? haha.

Zoiets. Ieder seizoen heeft nog wel een stel erg leuke afleveringen, maar helaas zitten er ook vele nutteloze en soms erg vervelende afleveringen tussen. De serie wordt te lang gerekt, dat merk je. Alles is wel een beetje gezegd en gedaan in die seizoen op relationeel, emotioneel en vriendschappelijk vlak. Het was fijn geweest als the mother bekend zou worden en dat er een einde aan gemaakt wordt voordat deze serie als een kaarsje dooft. Dat verdienen ze niet, want ik heb hier echt geweldige jaren mee gehad als kijker.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Yep ik ook inderdaad, vaak om kunnen lachen

Dit seizoen heeft tot zover( laatste aflevering nog niet gezien) nog geen uitschieters jammer genoeg.

Vorig seizoen had er volgens mij een stuk of 5? echt meer zou het niet geweest zijn.

Van mij mogen ze ook snel the mother laten zien, maar ik denk en ik vrees dat ze er nog wel paar seizoenen aanplakken zolang het niet gecanceld wordt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, ik vond de afleveringen tot aan die van gister best de moeite dit seizoen. Maar een opvulaflevering als die van gister was weer vrij matig. Beetje een geforceerde poging ze alle vijf weer bij elkaar te krijgen in een aflevering.

List of How I Met Your Mother episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Dit seizoen toch weer gemiddeld een 7,5 miljoen kijkers in Amerika per aflevering. Dat doen ze toch wel erg goed. Dan snap je meteen waarom ze het blijven rekken. Helaas zijn er maar weinig sitcoms die na een seizoen of 6 nog heel sterk zijn. Two and a half men is nu al 1,5 jaar ingezakt, die hebben hetzelfde probleem. Soms nog best leuk, maar het speciale is weg.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Oke, meningen verschillen natuurlijk ik vind de 3 afleveringen die ik zag van dit seizoen allemaal van een matig niveau en de 2de aflevering was ronduit saai.

Ja dacht al zoiets, ook op imdb is de serie weinig gezakt. Two and a half men is inderdaad niet zo bijzonder en fris meer als dat het was, maar vind tot nu toe dit seizoen beter dan het 9de seizoen. Nu maar hopen dat ze dit niveau minimaal vasthouden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Two and a Half Men raakte ook hun lead kwijt, ook totaal niet te vergelijken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Des te knapper is het dat ze het nog kijk baar kunnen houden, haal barney uit How i met your mother en ze houden hun hoofd hoogstwaarschijnlijk niet meer boven water.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

804 was par for the course sinds seizoen 4. Matig. 803 vind ik de beste dit seizoen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Geen nieuwe deze week? Ook al geen Mike & Molly die ook op maandag komt.. jammer!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nope. Volgende week weer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste aflevering gister gezien en vond die eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.

Heb kunnen lachen om de Browler, en de scene dat Marshall de show aankondigde en zo overdreven happy in de camera keek

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bah, geen nieuwe uitzending deze week, ook al was er wel 1 geprogrammeerd. Dankzij orkaan Sandy moeten we dus een week wachten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Das best weer balen dan! Al is het nu natuurlijk wel een noodsituatie maar toch..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Jammer dat ze deze week niet gewoon 2 afleveringen hebben uitgezonden, hadden de kijkers best wel recht op toch?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vreselijk slechte nieuwe aflevering zeg. De koek is gewoon bijna op voor deze serie. Lily en Marshall zijn echt onuitstaanbaar saai en vervelend geworden in hun rol.
Lily was dit altijd al, maar Marshall was ooit erg grappig en leuk. Nu hij vader is (dit speelde al vanaf dat ze naar een nieuw huis zochten) is werkelijk alle humor weg. Ted begint ook te vervelen. Nu dumpt hij weer een grote liefde omdat hij Robin niet kwijt wil raken. Dit is ook al zeker 1 of 2 keer in het verleden gedaan in de serie. Dan hou je alleen Barney met zijn hond-wingman over, wat wel weer erg leuk was. Bro-ver

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik weet niet hoe het zit met de populariteit van deze sitcom, maar van mij mogen ze er wel een eind aan breien (met dit seizoen dan).

ps; het kan aan mij liggen, maar ik vind alle nieuwe sitcoms de laatste jaren wel van erg povere kwaliteit. Welke sitcoms zijn nou echt verniewend/blijfertjes van de afgelopen 3-4 jaar? (En dan doel ik ook echt op sitcoms, niet op komedies alleen).

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Big Bang Theory is op dit moment de beste sitcom denk ik, ook de nieuwe Ben and Kate lijkt steeds beter te worden en Two and A Half Men is ook kijkbaarder dan seizoen 9,maar How I Met Your Mother is inderdaad al een paar seizoenen mager.

Barney is inderdaad nog wel een klein hoogtepuntje maar als hij de hele serie moet dragen?

Maar ik denk dat er nog wel 2 seizoenen gaan komen Koen, aangezien de kijkcijfers schijnbaar nog steeds goed zijn..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is Ben & Kate goed ja? Ik vond de eerste aflevering maar so-so. Voor mij is New Girl op dit moment de leukste comedy.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.