- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Helemaal vergeten dat ze weer begonnen zijn. Vanavond maar even opzoeken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Matige ep, maar wel weer wat vooruitgang, al zij het niet zo heel veel. De humor met de flashbacks was niet zo denderend, moet ik bekennen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geweldige nieuwe aflevering weer met een heerlijke mix van Barney humor (This is the night that...
) en wat karakteruitwerking. Robin haar verhaal was leuk en ook dat Barney echt om zijn stripper geeft. Begin alleen die Lily en Marshall verhalen echt zat te worden, al was het leuk om de taxichaffeur terug te zien!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Rommelige aflevering. Flauw plot voor Ted, flauw plot voor Marshall en Lily, en flauw plot voor Robin. Enig goede was Barney's bekentenis. Ugh. Ik hou zulke afleveringen niet nog een heel seizoen vol.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hele serie kijk ik alleen nog 'omdat het moet'. Zonde om 7 seizoenen te hebben gezien zonder dat je het einde dadelijk weet. Maar erg leuk vind ik het al een tijdje niet meer.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Wat was dat met Robin?
Weinig tot niets toevoegend.
Sowieso boeien de carreers van de personages me toch niet, maar die van Robin komt wel erg vaak naar voren...
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Gisteren begonnen aan seizoen 7, begint goed. Beter als voorgaande seizoenen.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Eindelijk de aflevering gevonden!
ik keek laatst aflevering 21 van seizoen 7 waar je Ted in een groene jurk ziet. ik dacht nog heb ik dit niet eerder gezien?
en het klopt, in S06 E11 The Mermaid Theory waar een verhaal eerst verkeerd wordt vertelt en later blijkt het pas veel later te zijn gebeurd.
Wel leuk om te zien, een dik jaar later.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
If you come to Paramus, we will hook you up!
Enige leuke oneliner in een verder totaal verwaarloosbare aflevering, puur als filler om het seizoen te verlengen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad abrupt einde en filler episode. Sluit me aan bij de vorige twee.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Ben nu weer bij (s07 e22), blijft wel geinig al wisselt de kwaliteit wel erg per aflevering.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Klopt ja al is seizoen 7 over het algemeen niet slecht en ik ga zelfs zover om te zeggen dat het beter is dan seizoen 6 was.
Laatste 2 afleveringen zijn weer van een beter niveau, kan tenminste weer eens echt lachen 
Hoogtepunt toch wel dat Marshall zo dronken was dat hij ondertiteling nodig had
Best wel herkenbaar 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zucht, verschrikkelijke aflevering.
Wordt een beetje moe om steeds aan het lijntje te worden gehouden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha die goocheltruc van Barney 
Maar wat een weird einde, gaan Barney en Robin dan toch trouwen?
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Laatste 2 afleveringen (bestaande uit één groot geheel) vond ik maar mwa.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tja, precies wat je verwacht van de makers. Opzetje dat tot iets moois leidt, maar daartussenin weer een heel seizoen nutteloze filler eps. Ugh. Maar we blijven volhouden. Fijn om Victoria weer terug te zien, maar de magie met Ted is eigenlijk al verdwenen sinds S1. Toen was het nog romantisch. Nu niet meer. Ook het mooie aanzoek zal niets meer betekenen, omdat Barney uiteindelijk toch met Robin trouwt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat laatste hoeft nog niet perse, AHWA.
Op internet hebben mensen de boel eens geanalyseerd en ze denken dat de makers je voor de gek houden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het wordt meer van hetzelfde in S8. Zo zei Marshall al in S7 dat hij Robin en Ted nog niet op wil geven, dus daar gaan ze weer naar terug, want Ted zal Victoria weer verlaten voor Robin, en Robin zal Ted weer afwijzen, en Barney en Robin zullen weer bij elkaar komen. Allemaal oude koek. En tussendoor een heleboel ongrappige filler. En dan die ene aflevering die wel weer geweldig grappig en romantisch is, die spaarzame briljantjes waar ik de serie voor blijf volgen.
Maar goed, iedereen weet dat HIMYM geen schim meer is van wat het ooit was.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoeveel seizoenen maken ze nog? Wordt aankomend seizoen de laatste? Zou voor de serie denk ik wel goed zijn. Hoop niet echt dat ze richting de 10 gaan.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat zou zeker goed zijn, dan moeten ze de filler eruit gooien en zo veel mogelijk storyline development erin proppen, wat de kwaliteit zal verhogen.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Op internet hebben mensen de boel eens geanalyseerd en ze denken dat de makers je voor de gek houden.
Hier de makers aan het woord, lijkt er toch wel op dat Robin en Barney gaan trouwen (hoe jammer ik het ook vind)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Zou ook heel goed kunnen dat de makers dit als een inside joke gebruiken en dat Barney & Robin helemaal niet gaan trouwen.
Je ziet Robin dan wel als bruid bij de laatste aflevering maar dat zegt helemaal niks.
In het ( uit mijn hoofd) 5de seizoen werkte de relatie tussen die 2 toch ook helemaal niet?
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Wat een kutserie is dit aan het worden, elke keer maar weer dat tergende tempo in de verhaallijn, geen hoogtepuntjes meer, nu weten we weer niets, Victoria die er weer met de haren bijgesleept wordt, denk dat ik de serie uit mijn kijkschema ga gooien, dan kijk ik nog wel een keer de aflevering terug waar de moeder echt een keer bekend wordt gemaakt.
De serie duurt nu al 2 seizoenen te lang en ben het eigenlijk wel een beetje zat. Bijna net zo dramatisch als Two and a half men, die ik er ook uit ga gooien.
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Kan me aardig in Willie vinden. Ondanks HIMYM toch iets meer subtiele filmische verwijzingen heeft in tegenstelling tot 2 and1/2 men. Want die had ik na 4 episodes met Kutscher al uit mijn kijkschema gedonderd.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Uh in die link die jij post staat juist waarom AHWA wel gelijk zou hebben..
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ik haak zelfs af met hier spoilers lezen. HIMYM is nog verder weggezakt dan Californication.
Kan iemand mij PM'en als de moeder bekend is?
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Idd, het feit dat de serie How I met your Mother heet is echt de enige reden dat ik nog kijk. Een leuke grap per aflevering is niet genoeg. Ik vind het alleen zonde om na al die leuke seizoenen te stoppen voordat ik weet wie mams is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gisteren eindelijk de reeks eens afgekeken. Oorspronkelijk aan begonnen omdat zowat heel mijn vriendenkring erover bezig was en ik heb er gemengde gevoelens bij. Misschien ligt het aan het feit dat ik ondertussen ook nog Friends keek maar die twee series hebben voor mij iets teveel parallellen met elkaar. Dat neemt niet weg dat HIMYM nog altijd vermakelijk is om naar te kijken maar dat er teveel wordt geprobeerd om je als kijker aan het lijntje te houden. Ik hoop dat seizoen 8 het laatste wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jaja, ze zijn weer begonnen.
Mooie opener met veel diepgang en emotie. Ted en zijn bruidje, Barney en Quinn, Robin die nog niet over Barney heen is...en op het einde hebben we denk ik the mother gezien, althans onder de paraplu. Marshall en Lily blijven wel vrij vervelend, daar is seizoenenlang al niks leuks meer aan.