• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.184 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

How I Met Your Mother

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Eens. Eindelijk weer een verhaal. Het draait weer meer om Ted, waar Marshal en Lilly weer een beetje naar de achtergrond zijn verplaatst. Fijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zo zie je maar weer, de afleveringen rondom Ted zijn altijd de beste. Alleen net dat laatste stukje met Marshall bedierf de boel een beetje, maar toch weer een sterke ep.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ted is niet eens zo bijzonder, maar Marshall en Lily storen als koppel enorm. En Robin was een lange tijd oninteressant met die vervelende psychiater.

Ted is wat Ross in Friends was. De sul met een goed hart die iedereen het beste gunt. En die rol speelt hij prima.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Absoluut niet mee eens. Ted is veel meer dan een Ross. Ted is en behoort de spil van de serie te zijn, de rest is bijzaak. Ted heeft afgezien van Barney ook de beste komische timing, maar in de drama/romantische kant is hij zeker gelijk aan Barney, zo niet beter in mijn optiek.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee, Ted is exact een Ross. Zoals Barney enorm op Charlie uit Two and a half Men lijkt, maar dat terzijde.

Ted is alleen qua hoofdplot de spil van de serie, maar verder is hij maar gewoon 1 van de 5. Al behoort hij wel tot de interessantste karakters. Overigens is het niet moeilijk om na Barney de grappigste te zijn, aangezien Robin, Marshall en Lily nauwelijks op dat front wat proberen.

Het is ook niet negatief om Ross te zijn hoor. Ik vond Ross de leukste van de 6 bij Friends, omdat hij de meest realistische, menselijke was. Iedereen kan zich wel identificeren met zo iemand.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Barney lijkt echt niet op Charlie, de personages hebben inderdaad een paar hobbys gemeen maar qua karakter zijn ze toch echt wel een stuk anders.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je moet het ook niet 100% letterlijk nemen. Maar beiden zijn wel enorme womanisers, hebben een grote bek, maar wel een goed hart en hebben wel enorm veel charme. En uiteraard verschillen ze wel wat (Barney is veel socialer tegen zijn vrienden bv), maar toch...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Veel socialer meer to the point, drukker aanwezig en een stuk minder sarcastisch dan Charlie is.

Charlie kon hilarisch zijn zonder echt op de voorgrond te moeten zijn, Barney is vaak wat meer aanwezig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

Het is ook niet negatief om Ross te zijn hoor. Ik vond Ross de leukste van de 6 bij Friends, omdat hij de meest realistische, menselijke was. Iedereen kan zich wel identificeren met zo iemand.

Op deze manier ben ik het er zeker mee eens, dat maakt Ted ook het meest volledige personage. Al zijn de schrijvers niet echt bezig om de karaktertrekken uit het begin nog te handhaven. Lily zou nooit zo op Ted en Robin wedden in het begin.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Vind de laatste afleveringen weer van een hoger en met name leuker niveau. Het romantische/drama ligt de serie wel. Hoop ook dat de karakters weer een stapje terug doen richting de karakters van de eerdere seizoenen. Ik begrijp dat de schrijvers een vorm van karaktergroei willen, maar in seizoen vijf en zes overdreef men enorm waardoor de serie een stuk minder interessant werd. Ze probeerden de (mijns inziens) valkuil van bijvoorbeeld Charlie in Two and a half men te voorkomen (vond de laatste seizoenen veel te repetitief), maar de ingeslagen weg werkte niet. Gelukkig gaat het nu al weer stukken beter en kijk ik met plezier naar elke aflevering.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Grappig, ik wist nooit dat Cobie Smulders (Robin) Nederlands bloed heeft

Cobie Smulders kennen we voornamelijk van haar rol als Robin in de serie How I Met Your Mother. Cobie, wiens echte naam Jacoba is, heeft een Nederlandse vader en is vernoemd naar haar Nederlandse overgrootoma.

Hoewel ze hier familie heeft en haar zus voor het Nederlandse basketbalteam heeft gespeeld, zegt ze: 'Ik ben al jaren niet meer in Nederland geweest. Als kind kwam ik er regelmatig, dan at ik me scheel aan broodjes hagelslag. Heerlijk!'

Ik had altijd wel een vermoeden gezien haar achternaam, maar nooit gedacht dat het ook echt zo was. Toch wel leuk.

koenv

• 23 messages
  • 182 votes

Wat ik de laatste tijd mis aan himym is het feit dat er niet meer zoveel 'dingen' gecreëerd worden.

Zoals barney die met een of andere theorie komt, the blitz, playbook, enz

Ik zou het ook leuk vinden als de taximan nog eens zou opduiken

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Laatste ep deed me denken aan een Chuck episode..

Niet slecht natuurlijk, maar de grappen moeten ook wel blijven komen.

Barney die zich tot zijn bro God richt is ook niet meer origineel.

Toch vermaak ik me nog met S07.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prima ep als je het mij vraagt. Ik heb er vrede mee dat de humor niet meer zo origineel is, zolang het maar niet te flauw wordt en dat was hier niet zo. Ook mooi einde, eindelijk weer wat storyline development.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, eindelijk weer wat beweging in het gene waar de serie eigenlijk om draait. Ben benieuwd waar Ted naar toe gaat.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Je zou zeggen naar het huis wat hij een paar seizoenen terug gekocht heeft, al ben ik benieuwd of ze dat nog weten

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Nou je het zegt ja, was het zelf ook al weer vergeten. Naar Robin lijkt me sowieso geen optie.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Spoiler alert, NPH vertelt wie de moeder is!!!

Late Show Video - Neil Patrick Harris Reveals The Mother - CBS.com

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

altijd al gedacht

Maare,better ratings than ever? hard to believe..

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Mescaline wrote:

Maare,better ratings than ever? hard to believe..

en toch is het zo,

List of How I Met Your Mother episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

ze zitten geloof ik al bijna weer op het gemiddelde van het (best beken) eerste seizoen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

En 20 maart pas weer de volgende *zucht*. Gaar is dat toch altijd zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waardeloos inderdaad. Maar komende weken liggen er meer series stil (vooral sitcoms die ik volg), zal wel weer een reden hebben. Maar je word er wel doodmoe van. Gelukkig heb ik nog meer series te kijken, dus dat komt wel goed.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3224 votes

Zijn er meer mensen die de afgelopen aflevering een beetje raar vonden? Ik bedoel het einde van de aflevering is weer old school hoor, maar dat Marshall & Lily opeens zo vaag doen tegen Robin vond ik behoorlijk vaag.

Het plotje rond Barney was trouwens wel weer leuk om te zien, dit keer werd tie zelf eens goed in de zeik genomen bij een vrouw

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

IJzersterke aflevering!

Dit soort afleveringen maken de serie zo goed. Dankzij Barneys ''truc'' werd het erg grappig, maar tevens ook serieus. Ook de verhaallijn Ted-Robin was erg goed. Benieuwd waarom ze elkaar vanaf nu lange tijd niet gaan zien, aangezien ''feature Ted'' dit wist te vertellen. Zou Robin voor haar werk naar het buitenland gaan? Ze heeft promotie gehad... Het zal vast niet gebeuren, maar Ted en Robin horen eigenlijk wel bij elkaar te eindigen.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

ben het helemaal met Ajax&Litmanen1 eens. Afgelopen aflevering was weer erg sterk. Soms heeft deze serie verschrikkelijke fillers. Maar afleveringen als deze zorgen ervoor dat ik deze serie tot het einde wil blijven volgen.

PS:

Ik denk niet dat Ted en Robin bij elkaar komen, en hoop het eigenlijk ook van niet. Ik herinner me een aflevering waarin de narative over robin sprak als Aunt robin en Ted ontmoet de moeder op de bruiloft van Barney

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Robin is the mother ook niet.

Goede aflevering. Niet mega maar gelukkig wel wat development. Begin wel steeds meer te hunkeren naar de echte onthulling.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zulke afleveringen bevestigen nogmaals hoe goed deze serie kan zijn.

Intervention FTW

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

De interventions zijn altijd wel episch ja

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Goede ep ja, put on that brobe!

Nu weer best lang wachten niet? 16 april ofzo.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Nieuwe ep was leuk, ik heb die zelfde star war box (die zilvere) en die kijk ik bijna elk jaar of 2. En steeds in een moment in mijn leven wat totaal anders is. Ook de vooruitblijk 2015 gaf weg dat we volgend seizoen zeker naar de absolute climax toewerken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.