• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.747 votes
Profile

How I Met Your Mother

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mwah, S9 van Scrubs is nog altijd beter dan 3/4 van de laatste 6 seizoenen HIMYM.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste 6 seizoenen is wel overdreven, vanaf seizoen 6 werd het voor mij persoonlijk pas minder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De terugkeer van ''Robin Sparkles'' is wel geinig voor de mensen die de serie al vanaf het begin volgen, maar het redt de serie natuurlijk niet meer. Barney is als niet-single ook geen bal meer aan helaas.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee, dat was het inderdaad niet. Gelukkig is -als we die laatste line mogen geloven- Ted nu klaar met de filler. Jammer dat de briljante Robin Sparkles ep uit S2 weer verder verkracht moest worden. Paar leuke cameo's dat wel, maar ugh.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vrees dat Ted pas vanaf de seizoensfinale zijn vrouw vind. Neem aan dat de bruiloft van Robin en Barney de finale zal zijn. En dan komt er nog seizoen 9 voor karakter en relatieuitdieping vrees ik. Al had ik liever dat ze eind dit seizoen gestopt waren.

Het is nu een slechte versie van Friends geworden in de meeste afleveringen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

AHWA wrote:

Jammer dat de briljante Robin Sparkles ep uit S2 weer verder verkracht moest worden.

Vond ik juist het leukste van de episode, kon wel lachen om haar dark side..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Afschuwelijke filler ep weer. Ugh.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Daar krijgen we dus nog een heel seizoen van, minus de laatste ep. Nee, HIMYM begint een zware zit te worden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gelukkig zijn het niet allemaal fillers. er zitten wel degelijk nog leuke afleveringen tussen.

Maar de fillers beginnen inderdaad wel de overhand te nemen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Koen87 wrote:

Daar krijgen we dus nog een heel seizoen van, minus de laatste ep. Nee, HIMYM begint een zware zit te worden.

22 minuten kijken per week vind ik nou niet een zware zit ofzo. Ik kijk er nog altijd met plezier naar. Maar de topkwaliteit is op een losse aflevering heel af en toe na wel weg ja. Wat mij betreft hadden ze na dit seizoen mogen stoppen, maar ik blijf probleemloos kijken.

Nieuwe aflevering zo even proberen.

Edit: Gekeken, helemaal niet zo slecht. Goddank Lily en Marshall een keer zonder elkaar in deze aflevering.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

De laatste was zowaar weer leuk:) Leuk ook om een personage uit een vorig seizoen weer terug te zien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ach, de aflevering van vorige week was toch ook niet slecht? Gewoon gemiddeld niveau niks mis mee..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb pas de helft gezien, maar nu krijgen we zelfs flashback-filler. Afschuwelijk. Ook Kyle MacLachlan is niet leuk, en is nooit leuk geweest in HIMYM. Ugh. Ik kijk de rest later deze week wel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The captain

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste aflevering was toch niks mis mee? Vond Barney wel weer als van ouds en inderdaad weer eens de 3 heren samen was ook wel fijn!

Leuke misverstanden weer, vond het niet voorspelbaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

How I Met Your Mother Season 8 Spoilers — Jayma Mays Returns as Coat Check Girl - TVLine

En daar is het volgende geweldige S1 personage dat ze om zeep gaan helpen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stop gewoon met kijken als je werkelijk alles vervelend en slecht vind...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee, daarvoor hou ik te veel van deze serie . Je stopt ook niet met voetbal kijken na een slecht seizoen? Een fan ben je voor het leven. Je hoopt alleen dat je cluppie beter presteert en daardoor blijf je ze aanmoedigen. Zoiets.

Misschien kan Jayma Mays de ep wel redden. Ik zal eens positief erin gaan :0

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

818 was al beter. Grappige, doch flauwe mopjes van Marshall, leuk Ted plot, aardig Barney plot, en veel verwijzingen. Zo kan ik ze zeker hebben.

En Creedence

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Barney en Ted

My penis, my penis, my penis

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Poeh, je past je al aan aan de mindere seizoenen en dan nog weten de ze dik door de ondergrens heen te zakken met die kinderwagen en flash forwards, gelukkig waren die 2 afleveringen daarna weer vertrouwd kut.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Overdrijven is ook een vak zeg! Ja er zijn mindere afleveringen en nee het is heus niet allemaal kut. Volgens mij *over waardeer* je de eerste seizoenen dan ook wel een klein beetje..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Verschil tussen 1-5 en daarna is wel groot, maar de huidige seizoenen zijn ook nog wel te doen. Af en toe heel slecht, vaak gemiddeld en zo heel soms nog ouderwets briljant. Dat is dan ook het verschil, de oude seizoenen hadden bijna alleen maar briljante afleveringen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ja oké daar heb je gelijk in, maar hier wordt net gedaan als of het echt een afschuwelijke show is waar bijna niet doorheen gekeken kan worden en ja dan zeg ik, overdrijven is ook een vak!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nou, die asbak aflevering heb ik toch heel wat moeite mee gehad om daar doorheen te komen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kijk jij ze savonds laat dan? 20 minuten is toch met gemak doorheen te komen normaal gesproken?

Alhoewel.. 20 minuten idols is een echte marteling

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Mescaline wrote:

Ja oké daar heb je gelijk in, maar hier wordt net gedaan als of het echt een afschuwelijke show is waar bijna niet doorheen gekeken kan worden en ja dan zeg ik, overdrijven is ook een vak!

Als seizoen 1 de kwaliteit van seizoen 6 had gehad dan had ik waarschijnlijk na 1 seizoen wel afgehaakt, want zonde van de tijd, maar nu ik er al in geinvesteerd heb wil ik het wel af zien (geen idee eigenlijk waarom, maar goed dat hebben er meer hier zag ik).

Dat vertrouwd kut is bedoeld als middelmatigheid die we de afgelopen jaren voorgeschoteld krijgen, maar dat leek mij vrij duidelijk.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Ik vond dat seizoen 7 wel weer op niveau zat van de eerdere seizoenen, maar seizoen 8 is wel héél matig. Ik mag toch hopen dat de moeder aan het einde van dit seizoen getoond wordt.

Ik herinner me in seizoen 7 ook nog een aflevering met een flashforward waar Ted 3 jaar later met z'n baby in z'n handen zit. Beetje rekenen en dan zou de moeder toch wel dit seizoen geïntroduceerd moeten worden. Wel zonde dat één zo'n seizoen al af kan doen aan het imago van de hele serie.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vond de laatste aflevering zo slecht nog niet hoor, heb die gister avond gekeken.

Het Weekend at Barney's idee hadden ze van mij een hele aflevering aan mogen besteden maar dat deden ze jammer genoeg niet.

Briljant idee, zeker als je de originele film kent..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.