- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ted finally meets The Slutt...
Ted finally meets The Slutty Pumpkin of Halloween
Katie Holmes is de Slutty Pumpkin
Aan de ene kant wel een leuke afsluiter van een klein mysterie, echter wel jammer dat het al nieuws al ver van te voren naar buiten is gekomen. Maar goed, als je Katie Holmes voor de rol aantrekt, dan is geheimhouding vanzelfsprekend een onmogelijke opgave. Maar ben benieuwd.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Aan de ene kant wel een leuke afsluiter van een klein mysterie, echter wel jammer dat het al nieuws al ver van te voren naar buiten is gekomen. Maar goed, als je Katie Holmes voor de rol aantrekt, dan is geheimhouding vanzelfsprekend een onmogelijke opgave. Maar ben benieuwd.
Is idd wel jammer dat je het nu al weet maar zoals je zelf al zegt is vrijwel onmogelijk om dat te verbergen. we gaan het zien. lijkt me wel leuk
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Fijn dat ze teruggrijpen naar het eerste en beste seizoen. Alleen dat zouden ze in het laatste seizoen moeten doen en niet in te een na laatste. Zolang ze maar niet de beste eps verpesten van S1. Ik heb er wel vertrouwen in, nu ze zich weer wat meer op Ted gaan richten en minder op de rest.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Victoria leek inderdaad iets teveel van haar eigen cakejes gesnoept te hebben.
Zo, dat was een deceptie. Die eerste aflevering met Victoria is wat mij betreft de beste van HIMYM.
Verder lijkt de serie zich dit jaar wederom niet een hoog niveau te bereiken, man wat wordt alles toch uitgemolken, uitgesteld en opgerekt tot het vervelende toe. WTF is het nut van weer beginnen met de bruiloft waar hij de moeder tegen komt, dat deden ze vorig jaar ook en toen hadden ze het af moeten ronden en nog een laatste seizoen met moeder moeten maken, hoop toch niet dat ik op het punt ga komen dat ik definitief afhaak en nog een keertje de daadwerkelijke ontmoeting bekijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
FOCK YEAH wat een aflevering. Beste aflevering sinds Ten Sessions in seizoen 3, hell, beste aflevering sinds Slap Bet in seizoen 2. Zulke afleveringen laten zien dat HIMYM nog steeds het beste in zichzelf naar boven kan halen, en zulke afleveringen zorgen ervoor dat ik blijf kijken.
Victoria 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Verrassend eind van ep 3. Wordt Robin toch ''the mother''? Het zou niet onlogisch zijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het heeft lang geduurd maar eindelijk weer eens een echt leuke aflevering. Ducky Tie weddenschap was briljant! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Eerste 2 afleveringen waren vermakelijk maar echt niet meer het niveau wat het ooit was.
Derde aflevering bewaar ik weer even voor in het weekend, gaat goed samen met Big Bang Theory en Mike And Molly 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Verrassend eind van ep 3. Wordt Robin toch ''the mother''? Het zou niet onlogisch zijn.
In aflevering 101 werd ze tante Robin genoemd dus zij kan het niet zijn.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Vind Marshall juist een van de leukste. Zonder Lilly dan.
Jup, vind ik ook. Marshall is HILARISCH! 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ik denk eerder dat het betekend dat we binnenkort afscheid gaan nemen van Robin.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik denk eerder dat het betekend dat we binnenkort afscheid gaan nemen van Robin.
Nee joh.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Zou toch kunnen? Hoe het ook zij Victoria heeft gelijk, en Ted beseft dat maar al te goed. Echter, wat te doen? Enige oplossing zou zijn, dat Robin en Barney weer een thing wordt. Heeft overigens ook mijn voorkeur, maar who knows.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe het ook loopt, ik zie niemand van de vaste cast vertrekken. Ze hebben vorig jaar nog voor 2 seizoenen getekend.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Hoeft natuurlijk ook niet definitief te zijn. Maar gewoon net als penny aan het einde van S04 van TBBT. Maar goed, we zullen zien. S07E03 was iig weer een leuke episode.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Hoeft natuurlijk ook niet definitief te zijn. Maar gewoon net als penny aan het einde van S04 van TBBT. Maar goed, we zullen zien. S07E03 was iig weer een leuke episode.
Ben benieuwd moet de 3de episode nog bekijken. Ik moet eerlijk zijn ik had meer verwacht van de eerste episodes. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
De 3e episode was in inderdaad weer van een niveau dat we lang niet meer hebben gehad. Lilly viel mee. Barney en Marshall deden goed mee. En er komt misschien weer wat schot in de zaak met Ted.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
HILARISCH was het weer. Ducky tie! Het word inderdaad een super jaar als ik Marshall mag geloven 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een schitterende aflevering zeg! Robin en Barney verhalen zijn altijd leuk. Maar hoe Barney al die oude versiermethodes afkapt, haha! Dat hele zwangerschapsgedoe wist me weer 0,0 te interesseren. Ik ben wel klaar met die loser Ted. Het wordt tijd dat er eens wat vaart in dat karakter wordt gestopt.
Wel leuk dat er continuïteit in de afleveringen wordt gestopt. Barney opnieuw met zijn eendenstropdas 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Degelijke aflevering, maar niet zo goed als vorige week. Het zijplot met Ted en Marshall was verre van grappig en boeiend.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Wat ik enorm grappig vond in deze aflevering is die ene versiertruc van Barney in het kapsalon: 'I happen to have a straight twinbrother!!!' Hilarisch!!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
705 was matig, de eerste drie kwart was gewoon niet leuk. Marshalls idealistische inslag is nog nooit leuk geweest, alleen de Friday Night Lights-reference kon mij wel bekoren, al hebben ze daarmee ongelijk. De rest was so-so.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik vond het nog een vermakelijke aflevering
Niet de beste van de 5 die er reeds zijn maar toch. Ik heb weer een paar keer gelachen al is dat meestal met dezelfde persoon 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond er niks aan, nietszeggende aflevering. Spijtig, want die van een week daarvoor was briljant.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Aflevering 5 is er weer een om van te huilen. Dacht net dat ze het niveau wat omhoog aan het gooien waren.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Download(gerelateerde) discussie verwijderd.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Nou hier was inderdaad geen reet aan!
Hoewel ik Kumar wel zie zitten in de serie, die voegt meer toe dan die saaie van Barney.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat ik al vrees, die afleveringen over de komende baby van Lily en Marshall worden weinig aan. Wat een enorme fout, een kind in de serie gaan stoppen.
Verder was de aflevering nog wel aardig, met de internet controles.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Niet zo slecht als ik had verwacht, leuke gastrol van Ashley uit Greek, mooie verschijning ook. De analyses van Kumar waren de leukere dingen aan de aflevering, maar dit was zeker niet de beste van het seizoen. Ook leuk om WiseGuy weer te zien.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
op zich wel een redelijke aflevering. episode 3 en 4 waren toch erg goed, het niveau gaat nu weer iets naar beneden maar het is nog wel vermakelijk.
met de baby weet ik nog niet, bij Friends werkte het ook wel, miss dat ze er hier ook wat leuks mee kunnen doen.
maar het past niet echt in het beeld van altijd in Mclaren zitten. met een baby dan