• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.505 votes
Profile

How I Met Your Mother

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwakke nieuwe aflevering. Al die relaties halen de vaart uit de serie, terwijl hun samenzijn juist altijd de kracht was. Af en toe kent de serie nog een leuke tussen-aflevering, maar de rek is er nu wel echt uit.

Tijd dat ze de serie eens af gaan ronden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Vind het toch nog wel vermakelijk genoeg om te kijken hoor, toegeven dat de serie al langer niet meer het niveau haalt van vroeger maar toch blijf ik de personages erg vermakelijk vinden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weinig bijzondere aflevering inderdaad, maar wist nog redelijk boeiend te blijven door goede continuiteit en leuke cameo's.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke nieuwe aflevering met het Canada verhaal en the slutty pumpkin. Maar please, schrijf Marshall en Lily uit de serie als ze op deze manier verder gaan. Zo vreselijk oninteressant en niet grappig zijn die 2 samen met hun toekomstplannen. Barney als Apollo Creed uit Rocky was weer hilarisch

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gigantische kutaflevering. Geen enkele keer gelachen en de reputatie van een van de mooiste afleveringen uit seizoen 1 volledig door het slijk gehaald. Maar volgende week kijk ik gewoon weer.

Dakduivel

• 34 messages
  • 805 votes

Dit is tot nu toe het minste seizoen van de serie. Beetje jammer.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mwah, in dat opzicht vind ik het niet slechter dan seizoen 4-5-6.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

lol diehard HIMYM kijkers, opgeven ho maar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nope, ook dit was het weer niet. De beer is het dieptepunt in de humor van HIMYM, de hele Slap Bet-legende wordt om zeep geholpen en dat hele boogieboarden was ook niet grappig. Robin en Barney blijven chemie houden, dat is zeker, maar daar gaat nochtans de serie nog steeds niet om.

Maar blijkbaar zijn zulke afleveringen nodig om de boel nog twee seizoenen te rekken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Of ze houden het beste voor het laatste, of is dat een naïefe droom?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Daarom blijf ik maar kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Serie moet gewoon stoppen. Maak de moeder openbaar en stop na dit seizoen. De rek is er zichtbaar uit.

Ik moet overigens vandaag de nieuwe episode nog kijken, maar dat doet niks van mijn mening af. Het constante hoge niveau van pakweg seizoen 1-4 is al een tijd weg.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Klopt het niveau van de eerste 4 seizoenen is eruit en seizoen 5 werd al weer wat minder ( al vond ik seizoen 6 daar in tegen weer helemaal niet slecht)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De nieuwe aflevering is misschien wel de slechtste aflevering van alle seizoenen. Niet 1x gelachen. Het slot met Robin en Barney was nog een beetje de moeite maar verder...heel slecht.

Ik blijf erbij, stop met de serie aan het eind van dit seizoen. Plak er een waardig einde aan voordat niemand dit nog meer kan boeien.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

grappig, daar ben ik het totaal niet mee eens, vond dit juist weer 1 van de beter afleveringen, dat stukje ook waar barney en marshal frans praten, Top. en dat einde vond ik juist minder hoop niet dat die 2 weer bij elkaar komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Juist wel dat einde! Die 2 passen gewoon erg goed bij elkaar. De chemie tussen die 2 is ook zeer goed. Als Ted dan de moeder vind, dan is iedereen geslaagd op dat gebied en kan de serie gerust stoppen

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

aan de ene kant passen ze wel bij elkaar, maar ik zie ze nog liever even met een ander. en dan nog een paar seizoenen (3) er bij.

maar ja we zien het beide anders klaarblijkelijk

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

De nieuwe aflevering is misschien wel de slechtste aflevering van alle seizoenen. Niet 1x gelachen. Het slot met Robin en Barney was nog een beetje de moeite maar verder...heel slecht.

Ik blijf erbij, stop met de serie aan het eind van dit seizoen. Plak er een waardig einde aan voordat niemand dit nog meer kan boeien.

Eigenlijk wel mee eens. Al dan wel niet de slechtste, maar best wel een flauwe (geforceerde) episode. Dat einde is wel prima, want het werd mij persoonlijk een beetje te braafjes. Zal nooit gaan stoppen met HIMYM kijken, maar dit is niet wat het geweest is.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Qua humor weer een erg matige episode. Echter wel medelijden met Barney, arme stakker.

Idd, pijnlijk voor Barney.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ach, Robin en Barney komen wel samen. Dat heb ik sowieso de hele serie al gedacht.

Verder weer een erg zwakke aflevering. Dat hele Ted & Marshall verhaal was niet grappig. Pleur eens op met Marshall en Lily samen, is echt niks aan meer. Gelukkig wel weer een belangrijke plotwending, misschien levert het de serie nog wat leuks op.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Uitstekende aflevering als je het mij vraagt. Goede payoff van de Ted & Marshall-grap en sterk acteerwerk van Neil Patrick Harris. Zo vind ik het niet erg als de aflevering meer over iemand anders gaan dan Ted. Vooral dat laatste stuk in het appartement van Ted & Robin was heftig.

Dude, it's a sign!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Compleet eens met AHWA. Vond de Ted/Marshall joke ook goed en 'The wrong Booth' grap eveneens.

Vind de Barney plotline ook erg sterk. Vind character development niet stored in een langlopende serie als deze.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Die Suit pyjama die Barney in een bepaalde episode draagt kwam ik tegen op het web

http://www.thisiswhyimbroke...

Geweldige website waar je shit zoals een Water Jet Pack kan vinden voor 130 duizend dollar.

Zwakke aflevering met toch wel schokkend einde!

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Mja ik ben toch wel blij dat ze nu bijna elke episode er een 'twist' ingooien, geeft tenminste een reden om de volgende episode te kijken. Al vond ik deze episode eigenlijk best geslaagd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best aardig bij vlagen, met een okay twist aan het einde. Toch wel grappig dat het verhaal draait om hoe Ted z'n vrouw heeft ontmoet en dat hele verhaal aan z'n kinderen vertelt, maar dat iedereen eerder kinderen lijkt te krijgen dan hij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wederom geen zak aan, laatste 10 seconden waren wel wat schokkend. Maar zal dit de serie leuker maken? Nee. Het begint op een mix van GTST, Friends en heel af en toe nog wat echte HIMYM humor te lijken. Moet nu iedereen zwanger worden? Zal de serie eindigen met Robin en Barney en een baby?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Ja de zwangerschap van Robin vond ik ook nogal een behoorlijke stap in het diepe, als of ze de serie boeiender proberen te maken maar het eigenlijk alleen maar mier en mier zoet maken..

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Deze week geen How I met...?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.