- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Op de duur is het komedie-element van zo'n sitcom gewoon een beetje uitgewerkt en proberen ze op andere manieren te boeien( het drama-element vaak). Vergelijk het een beetje met Entourage dat ook steeds meer en meer drama werd ipv comedy.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat mij betreft stopt HIMYM er na dit seizoen mee. Brei er een mooi einde aan wie de moeder is. Het is een uitstekende serie geweest, maar niet 1 waarmee je nog 5 seizoenen kan vullen. Althans, om het interessant te houden, want ik zit niet zo op personages met kinderen enzo te wachten. Beetje luchtig en vermakelijk mag het wel blijven.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Was al bekend dat er 8 seizoenen kwamen.
Nog 2 dus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lijkt mij too much, maar hopelijk weten de makers me nog te verrassen. Ik verwacht alleen dat het langzaam inkakt. Buiten Barney en Robin zijn er weinig interessante karakters. Marshall en Lily zijn saai als koppel en dat leven van Ted heb ik onderhand ook wel gezien. Eeuwig de sympathieke ''loser'' van de groep.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Vind Marshall juist een van de leukste. Zonder Lilly dan.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Moet wel zeggen dat ik ontzettend benieuwd ben naar "The Best Man" episode. Wie zal Barney zijn Bridezal zijn; Robin, Norah of gewoon een random scam? nog niet vertoont in The Play Book. We'll see.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vind Marshall juist een van de leukste. Zonder Lilly dan.
Wat je zegt, zonder Lily ja. Als stel vind ik ze geen drol aan. Zeer saai en erg ongrappig. Zou Lily wel uit de serie willen.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Eerste aflevering was wel leuk maar wel jammer dat je nog niks van de bruiloft te zien krijgt van Barney.
wat ik trouwens wel geweldig vond is dat Victoria weer terug komt, vond dat toch Ted zijn leukste vriendin in de voorgaande 6 seizoenen
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Hoelang duurt het ongeveer eer dat die afleveringen via een torrent zijn te krijgen?
ze komen meestal 3/4 uur 's nachts Nederlandse tijd online
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
ze komen meestal 3/4 uur 's nachts Nederlandse tijd online
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Eerste aflevering was wel leuk maar wel jammer dat je nog niks van de bruiloft te zien krijgt van Barney.
wat ik trouwens wel geweldig vond is dat Victoria weer terug komt, vond dat toch Ted zijn leukste vriendin in de voorgaande 6 seizoenen
Niks te zien misschien, maar het einde geeft toch wel een indicatie van wie het kan zijn.
Verder een erg leuke kick-off van het zevende seizoen. Geen hoogstandje ala Pineapple Incident, maar gelukkig wel beter dan de gemiddelde aflevering van seizoen 6.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Oh, S07E02 kwam er meteen achteraan. Nu die nog even snel kijken ... 
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Niks te zien misschien, maar het einde geeft toch wel een indicatie van wie het kan zijn.
Verder een erg leuke kick-off van het zevende seizoen. Geen hoogstandje ala Pineapple Incident, maar gelukkig wel beter dan de gemiddelde aflevering van seizoen 6.
Klopt is ook zo, zo heb je de eerste afleveringen ook een leuke verhaallijn.
Mee eens idd dat het beter is dan seizoen 6 iig de start is veel belovend.
Oh, S07E02 kwam er meteen achteraan. Nu die nog even snel kijken ...
verrek je hebt gelijk, ga ik 'm zo ook snel kijken 
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Lol kom er net achter dat ik alleen afl. 2 heb gezien en niet 1 vandaar dat het miss een beetje onduidelijk was 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Na kabbelt wat voort. Vind het nog niet echt super niveau. Weinig echt goeie grappen.
Nora zal wel de bruid zijn, toch?
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
@Justin: Bij de bruid van Barney zet ik nog steeds mijn geld op Robin. Zeker na (het einde van) S07E01.
Verder kijk ik de serie eigenlijk niet meer voor haar grappen, maar gewoon voor de verhaallijnen van de verschillende karakters. Als ik echt komedie en leuke grappen wil, kijk ik toch liever The Big Bang Theory anyway.
@Filmpje: Hoe is die episode uiteindelijk bevallen? Vond hem persoonlijk wel beter dan S07E01
"The Naked Truth".
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuk dat het weer begonnen is; aflevering 1 was leuk, aflevering 2 wat minder. Ik word wel wat moe van dat Ted zoekt een lieve vriendin geleuter, ook al schijnt de serie daarom te draaien. Ik vind de verhaallijnen van Barney en Robin leuker. Ik zie ze ook wel weer bij elkaar komen. Of Robin krijgt uiteindelijk weer wat met Ted, maar dat zal wel niet. De vrouw aan het einde van ep 2 zal wel de ''mother'' zijn.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad Ted is al 6 seizoenen lang de charmante loser. Die ieder seizoen wel een relatie heeft maar die toch gedoemd te mislukken is omdat het niet de Mother is.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Hoe is die episode uiteindelijk bevallen? Vond hem persoonlijk wel beter dan S07E01
"The Naked Truth".
E02 was nu wel een stuk logischer na eerst E01 te hebben gekeken.
vond ze beide wel goed in E01 vond ik het dansen met Barney en Robin erg leuk en verfrissend.
ik denk toch dat ik E01 leuker vond. ik vind sowieso de stukken die Carter Bays & Craig Thomas schrijven vaak één van de beteren.
de kijkcijfers waren ook weer als van ouds, 11 en een half miljoen bij de eerste afl. en 12 en half miljoen bij de tweede afl.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Ik bewaar deze 2 afleveringen nog even voor het weekend, en het zelfde doe ik met Big Bang Theory.
Vind dit soort series vaak leuker worden met een biertje op 
Zie net dat Big Bang Theory ook 2 afleveringen achter elkaar heeft trouwens 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ow lekker, ik vind TBBT de leukste sitcom van de laatste jaren. Daar kijk ik echt naar uit!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Victoria! 
Ze verrasten me met dat einde, alleen ik hoop dat ze deze verwijzing, of herinnering aan het beste seizoen en enkele van de beste eps niet verpesten.
Ik ben toch weer benieuwd. 701 pakte me niet echt, maar dat einde van 702 wel.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Wedden dat ze naar hem toe komt lopen en hem een ontiegelijke harde klap in zijn face geeft. 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Enige serie waar ik echt nog vaak of in ieder geval af en toe is lach is Community, Big Bang faalt daarin hopeloos voor of bij mij.
How I Met Your Mother is ook zeker niet hilarisch ook deze twee nieuwe afleveringen hadden dat niet echt helemaal, maar het verhaal en toch de 'charmante loser' kunnen nog altijd op mijn waardering rekenen.
Zat er eerlijk gezegd in eerdere seizoen ook half op dat einde van 702 te te wachten elkaar nogmaals ontmoeten als ze terug was en allebei single was namelijk de afspraak als ik me niet vergis? Daarnaast houdt het verhaal dat hij de moeder op een bruiloft heeft ontmoet in deze situatie voorlopig nog wel stand.
Ze leek wel wat dikker 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Victoria leek inderdaad iets teveel van haar eigen cakejes gesnoept te hebben.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ted finally meets The Slutt...
Ted finally meets The Slutty Pumpkin of Halloween
Katie Holmes is de Slutty Pumpkin
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Niet echt hard moeten lachen om de twee nieuwe episodes. Nog steeds leuk voor er bij, maar er naar uit kijken doe ik niet echt meer.