- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Een klein weekje
, alle afleveringen die ik maar kan zien bekijken achter elkaar doe ik nu wel vaker met shows die ik begin te volgen.
Nu gaan we door (of half beginnen aan) The Big Bang Theory!
Gaat vrij snel op zich, bij 40/45minuten per afleveringen wordt het wel een ander verhaal.
klopt, House M.D. had ik niet in een weekje uitgekeken
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Ik was in NY tijdens de Tony awards en heb toen Neil Patrick Harris gezien op de rode loper 
Ik ben trouwens halverwege seizoen 5 gestopt met kijken. Vond het niet meer leuk, begon me steeds meer te irriteren aan het karakter van Marshall
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Zalige serie gewoon!!! Mijn favorieten Barney en Marshall natuurlijk! Barney gewoon omdat hij Barney is weet je wel
. En Marshall heeft steeds dat bijgelovige en onschuldige dat zorgt voor hilarische taferelen! True story !!! 
Ik kijk uit naar het 7de seizoen!!!
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Mag van mij ook tevens het laatste seizoen worden.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Er komen sowieso nog 2 seizoenen 7 & 8 dus. en van mij mag het nog wel langer duren. top serie!!!
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
@filmpje1: Vond dit seizoen toch alweer beduidend minder dan seizoen 5 anders, zeker het komische gedeelte was vaak van een bijzonder laag niveau.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Martin Short, de echte doodsteek van HIMYM.
Het is alleen maar een multi-episode rol als Marshall zijn nieuwe baas. dus dat zal wel een beetje mee vallen.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
@filmpje1: Vond dit seizoen toch alweer beduidend minder dan seizoen 5 anders, zeker het komische gedeelte was vaak van een bijzonder laag niveau.
Ik vind seizoen 5 toch het slechts (met uitzondering van een paar afl. "playbook" etc.)
6 vond ik wel weer iets leuker maar ben het met je eens dat de eerste (drie) seizoenen het beste waren, maar ondanks dat het wat minder word kan ik er nog steeds van genieten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het is alleen maar een multi-episode rol als Marshall zijn nieuwe baas. dus dat zal wel een beetje mee vallen.
Ik vind 1 episode al meer dan genoeg, hij is de zwarte bladzijde in het perfecte boek van Arrested Development. Maar goed, HIMYM is toch al geen schim meer van vroeger, dus Short past hier prima in.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Season 7 How I Met Your Mother premiere date announced! The new season kicks off Monday, September 19th with 2 back-to-back episodes on CBS!
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
hij is de zwarte bladzijde in het perfecte boek van Arrested Development.
Wat bedoel je hier precies mee?
Ach ja veel vinden het een heel stuk minder geworden, zoals ik al zei het is ook wel minder maar gelukkig kan ik het nog wel waarderen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Martin Short heeft ook een gastrol in een aflevering van Arrested Development, de enige aflevering in die hele serie die flink minder was. AD volgde de ene briljante aflevering met de volgende, behalve die met Martin Short.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ben nu bij seizoen 6 en gister kwam de aflevering langs met de gastrol van jorge garcia.
Grappige aflevering met een leuke lost-referentie. 
Het is misschien niet de beste comedy ooit maar ik vind het nog steeds erg leuk om te kijken.
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Dat is toch de aflevering met de blitz.
Die was wel grappig.
Bizz-out.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
En dat is ook wel zo, maar in S1 was elke aflevering zo sterk. Dan is het gewoon hit na hit na hit, tegenwoordig is het shit na shit na hit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
S1 was erg sterk maar zakte toen als een kaartenhuis in elkaar.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ik had wel zin in een top 10:
01. The Pineapple Incident (Season 1)
02. The Naked Man (Season 4)
03. Slap Bet (Season 2)
04. No Tommorrow (Season 3)
05. The Playbook (Season 5)
06. The Fight (Season 4)
07. Monday Night Footbal (Season 2)
08. Single Stamina (Season 2)
09. Mary the Paralegal (Season 1)
10. The Slutty Pumpkin (Season 1)
Een mooie mix van verschillende seizoenen, seizoen 1 en 2 duidelijk favoriet, maar 3, 4 en 5 zijn er ook, en ook een paar die net buiten mijn top 10 vallen. Een aantal moeilijke keuzes gemaakt, maar uiteindelijk zijn dit toch wel mijn favoriete 10.
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Ah, nice zo'n lijstje.
Als ik weer wat HIMYM's wil kijken dan ga ik even hier kijken.
World's greatest couple mag er nog wel bij dat Lilly bij Barney blijft slapen en zijn appartement helemaal verandert en hij zijn Stormtrooper weg moet doen.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Klopt, geweldige aflevering ook. Hoorde helaas ook bij de 3 die ik na lang denken moest cutten. (The Best Burger in New York, Moving Day en uiteindelijk ook World's Greatest Couple). Het bleek uiteindelijk toch lastiger dan ik dacht, zo'n top 10.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik had wel zin in een top 10:
01. The Pineapple Incident (Season 1)
02. The Naked Man (Season 4)
03. Slap Bet (Season 2)
04. No Tommorrow (Season 3)
05. The Playbook (Season 5)
06. The Fight (Season 4)
07. Monday Night Footbal (Season 2)
08. Single Stamina (Season 2)
09. Mary the Paralegal (Season 1)
10. The Slutty Pumpkin (Season 1)
Een mooie mix van verschillende seizoenen, seizoen 1 en 2 duidelijk favoriet, maar 3, 4 en 5 zijn er ook, en ook een paar die net buiten mijn top 10 vallen. Een aantal moeilijke keuzes gemaakt, maar uiteindelijk zijn dit toch wel mijn favoriete 10.
Mooi lijstje Boogeyman, al ben ik toch van mening dat in een van de minste seizoenen toch 1 van de beste afl. zit. ik denk dat mijn nr. 1 toch The Playbook (Season 5) is.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Get psyched!!! Want op 19 september komt de eerste aflevering van seizoen 7 uit! It's going to be legend ... wait for it ... dary!
What is up?! 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Yup vanavond aired de eerste episode van seizoen 7. "The Best Man" Ben benieuwd!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Hoelang duurt het ongeveer eer dat die afleveringen via een torrent zijn te krijgen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoop wel dat het seizoen wat constanter in niveau zal zijn. Vorig seizoen kende ook een hoop mindere afleveringen. Er mag best emotie en dat soort zaken ingestopt worden, maar vergeet niet dat het wel een komedieserie is...