- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad, geen bijzondere aflevering. Dan vond ik de ep. hiervoor velen malen beter.
De meatbal sub is ook het enige qua humor wat in de ep. zit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe aflevering was leuk met Barneys pa die mee uitging 
Dat omaatje in de auto op het einde 
Ook wel lachen dat er een keertje een andere intro van de serie was hehe.
PS: Lily blijft boring en vervelend.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad een wel geinige ep.
The night is gonna be Led - en - Jerry 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4228 votes
Ben nu helemaal bij. Laatste aflevering was wel geinig, maar de serie gaat me toch wel wat vervelen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vandaag seizoen 1 aangeschaft, ben benieuwd. 
Nu de 1e 2 afleveringen kijken 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 1 blijft nog steeds het beste, dus geniet ervan.
De laatste aflevering was eindelijk weer eens leuk, afgezien van het plot van Barney. Het zoveelste Barney-wordt-geconfronteerd-met-z'n-eigen-levenplot kennen we nu wel. Leuk om Spoon te zien in een gastrol die wellicht leidt tot meer, en geweldige verwijzingen naar de eerste jaren: de rode laarzen, 'the whole orchestra', club Okay, et cetera. Daar ligt momenteel de kracht van de serie, de leuke verwijzinkjes. Voor mij mogen ze nu wat meer aandacht besteden aan Ted, maar ook aan Lily en Marshall, met Barney als comic relief. Meer is hij nog steeds niet.
De opening credits waren leuk, en het stukje in de bar over naar welke club ze zouden gaan lijkt me vre-se-lijk om te moeten ondertitelen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gister met een maat weer eens de eerste 8 afleveringen gezien van Seizoen 1. Het niveau is daar zo veel hoger. Geweldig om dat weer terug te zien.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb me stierlijk verveeld bij de laatste ep 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Cockamouse-reference naar seizoen 1 
Best een aardige ep die een beetje op gang moest komen, maar wel aanvoelt als een old school HIMYM-aflevering. Iets te weinig Ted, maar Barney en Marshall, en Lily en Robin wisten deze keer wel te boeien met hun cocktailgedoe.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Best een leuke aflevering met de strijd van Barney en Marshall. Lily en Robin waren wat vervelend. Ted en Zoe..ach, aardig maar dat boeit me niet zo. De serie kan wel een nieuw plot gebruiken wat dan komend seizoen door kan gaan lopen.
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Heb deze serie een drietal weken geleden ontdekt, nadat een twintigtal vrienden (gene zever) me het voorbije jaar de vraag stelden 'Kijk je naar HIMYM?'. Ik wilde eindelijk eens 'Ja!!!' kunnen zeggen, dus heb ik me seizoen 1 en 2 aangeschaft in de Fnac (o wat is het zoveel leuker om die box te hebben en de dvd in de dvdspeler te kunnen steken en op groter scherm en met goede kwaliteit te kunnen kijken, zonder dat je na 72 minuten wordt afgebroken zoals op Megavideo). Seizoen 1 is inderdaad echt zeer goed, ik heb heel vaak enorm gelachen. Die momenten zijn er minder in seizoen 3 waar ik nu aan zit, in tegenstelling tot stuff à la Coupling en Married With Children die 4 resp. 11 (!) seizoenen geniaal blijven. Occasioneel nog een Barney-frats, een Ted-hookup met één of andere chick waar zijn vrienden niet van moeten weten, maar veel herhaling. En blijkbaar willen ze er acht seizoenen van maken?! Enfin, ik blijf ervan genieten 
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Meest legendarische quote ooit: 'It's gonna be LEGEN...wait for it... And I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is-DARY!
Een andere blijver: Barney die in de bar zogezegd harakiri pleegt met een Japans zwaard: hi-la-risch gewoon!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering was niet zo bijzonder. Neem aan dat dit de laatste aflevering over The Arcadian was? Duffe boel.
Komende week de laatste van dit seizoen. Hopelijk een humoristische afsluiter.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Boutaflevering. Moest volgens mij een of andere climax zijn, maar geen enkele kijker kan schelen wat er met The Arcadian gebeurt. Nu maar wachten tot de echte climax volgende week!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als jullie het al niets vinden...
Ik durf bijna niet te kijken.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4228 votes
Aflevering 23 ook gezien. Inderdaad wat saaitjes. Ik lach niet zoveel meer, de grappen zijn minder raak.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik voeg me bij de anderen, weer een episode die ernstige afbreuk doet aan de serie. Geen enkele goede grap. Zooey word alleen maar irritanter en de plotlijn is totaal niet interessant. Hopelijk krijgen we nog een waardige afsluiter van dit seizoen. In dit tempo daalt de serie wel erg in niveau. Ik hoop eigenlijk dat seizoen 7 het laatste zal worden, met hopelijk een geweldige discovery van zijn echte mother/wife.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zou lachen zijn als we gewoon nooit gaan weten wie de ''mother'' is 
Zou ik geen enkele moeite mee hebben. HIMYM heeft wel haar beste tijd gehad. Zorg voor een leuk slotseizoen en sluit de serie waardig af voordat het vervelend wordt.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Tegen!
De serie is niet meer zo verrassend als hij was in de eerste seizoenen, maar de karakters blijven wel interessant. Ik hoop wel dat er een echt afsluitend seizoen komt, met bruiloft en alles.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tegen!
De serie is niet meer zo verrassend als hij was in de eerste seizoenen, maar de karakters blijven wel interessant. Ik hoop wel dat er een echt afsluitend seizoen komt, met bruiloft en alles.
Ik zie alleen nauwelijks karakterevolutie.
Ted blijft de wat sullige goedzak op zoek naar liefde, Robin speelt vrij anoniem mee in dit seizoen en het koppel Marshall-Lily is al seizoenenlang vervelend. Alleen los van Lily is Marshall leuk.
De enige die echt veranderde was Barney met zijn vader. Al is de personality van Barney hetzelfde gebleven.
De serie zit een beetje vastgeroest.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima seizoensfinale wat mij betreft. Leuke verwijzingen naar weleer, een voorspelbare zwangerschap en leuk vooruitkijken naar seizoen 7 alweer. Waarschijnlijk en hopelijk het laatste.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Ik zie alleen nauwelijks karakterevolutie.
Ted blijft de wat sullige goedzak op zoek naar liefde, Robin speelt vrij anoniem mee in dit seizoen en het koppel Marshall-Lily is al seizoenenlang vervelend. Alleen los van Lily is Marshall leuk.
De enige die echt veranderde was Barney met zijn vader. Al is de personality van Barney hetzelfde gebleven.
De serie zit een beetje vastgeroest.
Ja, je hebt absoluut een punt. Ik begint meer op een soap te lijken dan op een sitcom. Toch blijven er pareltjes tussen zitten. Ik denk dat ze dit seizoen vooral de plank hebben misgeslagen met Jennifer Morrisson. Ik ben al m'n hele House-leven verliefd op haar, maar ze heeft toch te weinig krediet om leuk te blijven in de serie.
Vanavond Seasons finale kijken, ben benieuwd.
PS: Goede Avatar!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Laatste aflevering vh seizoen was wel oke. Al blijven Lily en Marshall als koppel weinig aan. Nu weer een zwangerschap. Wat hebben series toch altijd met dit? Ik vind daar niks aan voor in een serie. Benieuwd of Robin en Barney nou de mensen zijn die op het einde trouwen. Robin schijnt toch wel voor Barney te vallen.
Ik zou een slotseizoen nu wel genoeg vinden. De rek is een beetje uit de serie. Het is vermakelijk, maar ik merk dat ik het meer volg voor de leuke groep dan voor de humor. Op zich niet erg, maar ik kijk tegenwoordig meer uit naar nieuwe aflevering van series als Modern Family en The Big Bang Theory.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4228 votes
Saaie aflevering, de laatste van dit seizoen.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
In een klein weekje eventjes seizoen 1 tot en met 6 bekeken (zo doe ik het het liefst), leuke serie en juist dat moeder gedoe houdt mij wel een beetje bezig. Leuk hoe er in sommige afleveringen weer een klein detail van wordt prijsgegeven.
Humor is niet altijd even top, genoeg afleveringen die geen grote glimlach op mijn gezicht toveren maar met het hele plaatje wel leuk om te gaan volgen vanaf nu!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

6 seizoenen in 1 week? Dat gaat me wel heel ver.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
is mij ook al eens gelukt, Altans 5 seizoenen en de helft van 6 de rest was toen nog niet uit.
heerlijke serie. seizoen 5 was wat minder maar na seizoen 6 bied het weer perspectief voor het volgende seizoen.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes

6 seizoenen in 1 week? Dat gaat me wel heel ver.
Een klein weekje
, alle afleveringen die ik maar kan zien bekijken achter elkaar doe ik nu wel vaker met shows die ik begin te volgen.
Nu gaan we door (of half beginnen aan) The Big Bang Theory!
Gaat vrij snel op zich, bij 40/45minuten per afleveringen wordt het wel een ander verhaal.