• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.034 votes
Profile

How I Met Your Mother

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Aflevering 12 van seizoen 5 was weer erg leuk. Suitless Barney, the girl or the suite

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Aldus de twitter van Neil Patrick Harris krijgt HIMYM er nog twee seizoenen bij.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Weer een leuke aflevering in seizoen5 (good and bad picture)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pff, 21 maart draait in Amerika pas weer de nieuwe aflevering. Ik haat die klote pauze's in het uitzendschema. Wel fijn dat de serie doorgaat. De rek is er zeker nog niet uit. Dat moeder verhaal boeit me weinig, de vriendengroep en alles om hun heen is leuk genoeg.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Snap sowieso niks van die uitzendschema's. Als het nou gewoon iedere week was...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het zal spring break zijn of zo nu in de VS. Dan verwachten ze weinig kijkers.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

En dat was Seizoen 5. Ik zeg: wel leuk

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 5 was de minste van allemaal, mijns inziens.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

FillumGek wrote:

Snap sowieso niks van die uitzendschema's. Als het nou gewoon iedere week was...

...dan was het seizoen in December al afgelopen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Gisteren eps 15 t/m 18 gekeken. Erg fijne afleveringen. Kan me niet goed vinden in het commentaar dat 'dat gedoe met Marshall en zijn pa' saai is of iets dergelijks. Lijkt me nogal een vreemde gang van zaken dat zijn pa doodgaat en hij de volgende aflevering weer vrolijk zichzelf is zonder dat er iets is gebeurd.

HIMYM is dit seizoen good busy!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Is ook niet vreemd. Maar de makers kiezen er in de eerste plaats voor om de vader dood te laten gaan. Goed, dan mag je 1 of 2 episodes rouwen maar het gaat nog langer door. Dat is gewoon jammer, omdat Marshall in zijn normale doen veel leuker is. Het is toch een komedieserie waarin ik wil lachen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Vind het wel fijn dat het op deze manier realistisch wordt gehouden. Verder valt er genoeg te lachen doordat 'de humor' op dit moment prima door de rest van de cast wordt gedragen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sterke nieuwe Barney aflevering. Plot rondom zijn pa was goed, maar gelukkig zat er nog wel de nodige humor bij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Matige ep, Lithgow is altijd goed dat wel, maar ik moest even wennen aan hem aangezien ik hem voor het laatst in Dexter heb gezien. Het B-plot met de gaten was niet zo grappig, behalve Lily die met dingen gooide. Nu graag weer de zoektocht verder zetten. Het is niet How I Met My Father.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jij neemt dat moeder gedoe wel heel serieus? Vind je dat nou echt interessant? Mij boeit het werkelijk geen zak.

Ben blij dat iedereen uit de groep zijn eigen afleveringen krijgt. Dit was een leuke Barney aflevering die een mooie mix tussen verhaal en humor kende.

Overigens wel grappig ja, dat de Trinity-killer uit Dexter Barneys pa is

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Heb het de laatste week elke dag gezien, met uitzondering van eergisteren. Volgens mij kan ik nu wel eerlijk oordelen over de serie. Waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik kan er echt niet inkomen. Ik vind het niet grappig en irriteer me best vaak aan de cast. De zwangerschap van Lily maakt de serie ook niet bepaald interessanter. De aflevering waar ze op bezoek gaan in St. Cloud heb ik geen enkele keer moeten lachen.

Ik moet zeggen dat de aflevering met die perfecte hamburger wel leuk was, maar tot nu toe is het verder niet leuk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

Jij neemt dat moeder gedoe wel heel serieus? Vind je dat nou echt interessant? Mij boeit het werkelijk geen zak.

Ben blij dat iedereen uit de groep zijn eigen afleveringen krijgt. Dit was een leuke Barney aflevering die een mooie mix tussen verhaal en humor kende.

Overigens wel grappig ja, dat de Trinity-killer uit Dexter Barneys pa is

Yup, want voor de originele grappen hoef je het niet meer te kijken. Die zitten er al jaren niet meer in. De serie is wat dat betreft op komisch gebied aan alle kanten voorbij gestreefd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Geinige episode over Barney, maar de serie is qua fungehalte in mijn ogen inmiddels wel ingehaald door series als Big Bang Theory, Modern Family en tot voor kort ook Two and a Half Men.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou is HIMYM wel meer dan een sitcom geworden he. Ik zie dit een beetje als Friends. Een serie met een balans tussen humor en karakteruitdieping. Big Bang of TAAHM kijk je vooral om eens goed te lachen. Friends en deze kijk je ook om te zien hoe het verder gaat met de groep. Niet voor niets draaien beide series om een vriendengroep die nogal close is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Voor mij draaien de beste afleveringen nog altijd om Ted. Ik vind Barney gewoon geen goed personage. Af en toe leuk, maar eerder storend.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

De humor is er misschien wel een beetje uit. Maar ik vind Barney met een beetje drama niet storend.

Het punt is dat er maar 1 ep per week verschijnt, en dan is er eigenlijk geen ruimte over voor humor bij z'n episode.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ben weer bij. Legendaddy!

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Leuke aflevering uit seizoen 6 (the Blitz)

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Ik vond The Blitz wel een leuke aflevering. Maar voor de rest vond ik het allemaal niet zo boeiend meer maar zal wel blijven kijken, heb er teveel van gezien om het nou niet meer te gaan volgen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja heb hetzelfde. Ik kijk het wel, puur omdat ik een paar maanden geleden een flinke inhaalslag heb gemaakt dus is het zonde om het nu weer af te kappen. Maar vond het een tijdje geleden veel leuker, komt een beetje een sleur in. Boeit me ook niet zo meer wie die moeder nou is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Exploding meatball sub

Dat hele deel was wel briljant. Verder niet zo'n bijzondere aflevering.

Oja, er is nieuws over de seizoensfinale:

If you’re hoping How I Met Your Mother ‘s sixth season finale will completely resolve the year-long Future Wedding mystery, I have news: It won’t.

But don’t un-Save The Date just yet. There’s a very cool twist in the works, one that will continue to unravel well into Season 7 — and maybe beyond.

A CBS insider tells TVLine that while the Monday sitcom will flash forward to identify the bride and groom at the close of the May 16 season finale, that reveal is merely a piece of a much larger story that will unspool in the present.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat einde met de exploding meatball was echt briljant Verder idd niet zo bijzonder. Eerst waren ze allemaal grappig, maar alleen Barney weet me nog regelmatig aan het lachen te krijgen.

Grootste schok: Road Runner is een 'she'?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lily vind ik altijd pijnlijk ongrappig. En dat relatiegedoe met Marshall is echt dodelijk suf. Alleen Ted, Robin en Barney vind ik altijd de moeite waard. Leuker zou zijn als Marshall en Lily uit elkaar gaan en Lily uit de serie verdwijnd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Lily is wel veruit de minste ja. Marshall was eerst veel toffer, ook door zijn overdreven emoties altijd of als ie zielig gaat doen. Robin is wel echt leuk!

Maar goed, de serie mocht van mij best stoppen in Mei, maar dat gebeurd dus niet...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmm, nee, dat was het niet echt. Niet zo heel grappige aflevering, vooral Barney was weer vreselijk slecht. Dat hele gedoe met dat broodje sloeg de plank weer volledig mis. De originele humor bij HIMYM is ver te zoeken tegenwoordig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.