- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waar slaat de titel eigenlijk op? Ik snap niet wat het met de serie te maken heeft.
Schijnbaar nooit een paar afleveringen gekeken, anders zou je het niet vragen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad, veel duidelijker kan het bijna niet 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Weer helemaal bij, Zooey en Ted bij elkaar en een mooie verschijning van Katy Perry!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb niet veel afleveringen gezien inderdaad omdat ik normaal gesproken gewoon wegzap als dit op tv komt. Maar ik zag laatst een episode over een hamburgertent die wel leuk was.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb niet veel afleveringen gezien inderdaad omdat ik normaal gesproken gewoon wegzap als dit op tv komt. Maar ik zag laatst een episode over een hamburgertent die wel leuk was.
Domme vraag als je het altijd weg zapt dus. Als je alleen al eens de titel opleest, dan kan je misschien zelf al bedenken dat deze serie gaat over het verhaal van hoe iemand zijn kids vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat ziet iedereen in Zoe? Vind er tot nu toe niet zoveel aan nog.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Idd, van mij mag ze wel weer weg. Verschrikkelijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind haar wel leuk, maar denk/hoop niet dat ze de moeder is.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zou een hele rare wending zijn als ze het huisgenootje was van die ene skinny bitch terwijl ze getrouwd was met The Captain, dus voorlopig hou ik het op nee.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
@justin, moet je eens chuck gaan kijken, daar zit ècht goede muziek in!
Damn, inderdaad in Chuck zit inderdaad geweldige muziek.
Jammer dat ik nu telkens een week moet wachten op een episode! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke nieuwe aflevering. Barney was hilarisch als Predator 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Verder een goede aflevering. Barney werd weer eens goed gebruikt met het Predator-stukje, en leuke scenes met Ted en Marshall en Zoe. Het manpillow gedoe met Lily was helaas niet grappig.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nieuwe ep was best leuk met Barney, maar ik vind Marshall de laatste paar eps maar stom, veel te depressief.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Idd, helemaal mee eens. Ik vind Marshall de koning van de serie, maar zo wordt het een beetje saai. Maar het is nog steeds een goed seizoen, dus na een slechte overgang ep komt vast de beste van het seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Marshall vond ik altijd al wat suf. Hij en Lily, weinig aan. Dit hele plot met zijn dode vader wordt nu wel saai inderdaad.
Vond de nieuwe ep wel grappig. Barney was weer bij vlagen hilarisch 
Ook leuk dat zelfs Barney verliefd kan raken.
En we weten dat Zoe niet de vrouw van Ted gaat worden...
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Dat wisten we sowieso al, als je naar de haarkleur van de kinderen kijkt 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Best een goeie ep, ja. Leuk dat ze weer eens vooruit sprongen in de toekomst. Of minder ver terug sprongen in het verleden, het is maar hoe je het bekijkt. Benieuwd waar het verhaal met Zoe naartoe gaat, en wiens bruiloft het is.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Nog bezig in seizoen 4 en net de fantastische texting-episode gezien 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nog bezig in seizoen 21
Wow! Is ondertussen na 21 seizoenen al bekend wie nou ''de moeder' is? 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Wow! Is ondertussen na 21 seizoenen al bekend wie nou ''de moeder' is?
Stom, het ging om aflevering 21 uit seizoen 4. Beetje door elkaar gehaald. 
Heb het even aangepast.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Seizoen 4 zit er op. Hoop dat er toch wel wat duidelijk ontwikkelingen komen in het vijfde seizoen. Ik vond het namelijk, op een paar dingen na, maar mwa.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Seizoen 4 zit er op. Hoop dat er toch wel wat duidelijk ontwikkelingen komen in het vijfde seizoen. Ik vond het namelijk, op een paar dingen na, maar mwa.
Hier hetzelfde, met moeite door seizoen 4 gegaan. Enigste aflevering die ik écht leuk vond was The Naked Man, voor de rest heel matig.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Na de wintersport de meest recente 2 eps gekeken. HIMYM valt wel wat meer tegen als je maar 1 aflevering per week ziet. Sommige episodes zijn namelijk niet erg geslaagd. Dus als je een heel seizoen hebt kijk je na een slechte episode gewoon verder. En nu sta je met lege handen. Gelukkig focus ik me nu op Chuck waar ik nu bij seizoen 3 ben aangekomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
I only have 1 rule 
Leuke nieuwe aflevering die om Barney draait, maar wel op een andere manier dan dat we hem kennen. De aflevering was grappig en symphatiek.
Scooby the dog was alleen niet zo grappig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk tussendoortje, alleen snap ik het einde dan weer niet. Het waarom dan. Maar goed, laat Barney maar gewoon de comic relief blijven dan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aardige ep wel met Scooby, maar hoop niet dat het te soft wordt. Eerst Marshall, nu Barney. Maar komt vast weer goed.
kiezel
-
- 18 messages
- 17 votes
Ik begrijp absoluut de goe kritiek niet op verscheidene websites. Ik heb ongeveer twee seizoenen gezien van deze rotzooi en de mopen blijven super voorspelbaar, de karakters droog en slecht acterend en.. Jah ik denk dat je genoeg weet. Absoluut te vermijden collectie rotzooi.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Vond de laatste scene van Barney juist erg goed. Beetje drama mag wel, maar dat is waarschijnlijk niet iets voor de fans, evenals de 20 minuten waar het in word gepropt. Weer een goed nummer als ondersteuning zeg