- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
209 Slap Bet is wel de op een na beste aflevering van How I Met Your Mother. Heb je die al gehad?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
614, sterke ep. Niet te lollig, niet te flauw, prima. Mooi afscheid. Leuke Shawshank-reference 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
209 Slap Bet is wel de op een na beste aflevering van How I Met Your Mother. Heb je die al gehad?
Ja, en ik heb zo het gevoel dat de gevolgen daarvan door de seizoen verspreidt zullen worden
Marshall die uit het niets Barney slapt
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Die tweede slap heb ik gister gezien. Die was na Barney irritante voorstelling with moist. Maar dat was inderdaad een geweldige aflevering. Alleen die Video al.
Robin Sparkles
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Die tweede slap heb ik gister gezien. Die was na Barney irritante voorstelling with moist. Maar dat was inderdaad een geweldige aflevering. Alleen die Video al.
Robin Sparkles
Ja., dat was er leuk gedaan. Nu wachten op de volgende 3.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
En dan de eerste aflevering van seizoen 3
Slap-countdown 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond de nieuwe aflevering vandaag niet zo super. Beetje saai, rondom de begrafenis van Marshalls vader. Wel een aflevering vol vriendschap, maar verder weinig interessants.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Seizoen 3 afgerond, leuk seizoen. Slapsgiving, Hot/Crazy scale. En natuurlijk het hoogtepunt, het wonder van de potlood. 
Ondertussen aan seizoen 4 begonnen.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Het derde seizoen zit er ook op. Vond het eerlijk gezegd vrij saai, op een paar dingetjes na. Op naar seizoen 4.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Aan seizoen 5 begonnen, blijft geweldig om naar te kijken. Ook de muziek is erg goed in de serie.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben nu al weer over de helft van seizoen 5 en wat blijft de muziek geweldig. De meeste nummers kende ik niet en openden een nieuwe weg, maar nu kwam het nummer Two Weeks van Grizzly Bear. Voor de rest zijn de Indierock nummers geweldig. Als Goldspot met Rewind.
The Elected - It Was love
Im From Barcelona - The Painter
Nee, de muziekkeuze van de serie is heel sterk, evenals de serie over het algemeen. Ja, er zitten zeker mindere episodes tussen. Maar het blijft gewoon heerlijk om naar te kijken. En aangezien wie nu eindelijk een glimp hebben van zijn toekomstige vrouw, loopt er ook nog een aardige spanningsboog door de serie. Slim gedaan dus.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
@justin, moet je eens chuck gaan kijken, daar zit ècht goede muziek in!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Muziek in Friday Night Lights is nog beter 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Friday Night heeft ook erg goede muziek. Alleen de intro al. Was een dvd van mijn boxset kwijt. Weer gevonden dus binnenkort even het seizoen compleet bekijken. 
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Wat er al een hele tijd zat aan te komen, Ted en Zoey samen gebeurt eindelijk. Toffe episode.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nou en of. Dijk van een aflevering. Briljant van begin tot eind, zelfs met Katy Perry. Meesterlijk, beste van het seizoen, zo hoort HIMYM te zijn, et cetera, et cetera.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben bijna up-to-date. In ongeveer 35 dagen 6 en een half seizoen erdoorheen gerost. Nog nooit zo snel een serie bekeken. Gemiddeld bijna 4 afleveringen per dag 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat er al een hele tijd zat aan te komen, Ted en Zoey samen gebeurt eindelijk. Toffe episode.
Ja en gelukkig ook nog op een grappige manier

Ik mag aannemen dat zij de moeder wordt? Zou eens tijd worden dat we er na 5 seizoenen iets meer over gaan weten, ook al vind ik het verder niet erg boeiend. Ze is ook nog eens een symphatiek personage, dus dat kan best klikken.
PS: Oh honey...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk niet dat zij de moeder is, maar het kan. Ik dacht dat Ted haar tegenkwam op een bruiloft, en dat ze de voormalig huisgenote van Rachel Bilsons personage was.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga er wel vanuit dat zij de moeder wordt. De geruchten gaan dat seizoen 6 de laatste wordt. Het is aannemelijk dat je eind seizoen 5 dan toch wel eens de moeder gaat ontmoeten. Ik kan ook fout zitten hoor, ik dacht ook eerst dat Stella het zou worden.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Volgens mij wordt zij niet de moeder, want dat is toch een roommate van die studente!
Claudine58
-
- 5 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik ben een fan van How i met your mother, mijn vriend keek daar altijd naar dus ben ik ook begonnen en nu addicted !
Ik heb op deze site gezien ze de vierde seizoen van How i met your mother tonen op 2be om 19u20
Misschien staan er nog andere series op die jullie misschien willen zien ?
hier is de link: TV Gids Top zenders : lijst van de series voor vandaag - mijn-tv-gids.be
Groeten
Claudine
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Vind trouwens die boxset van de eerste 5 seizoenen achterlijk duur. 125 euro. Als ze de tv series goedkoper zouden maken zou ik ze best downloaden maar vind het nu gewoon te duur.
Ik had laatst Heroes seizoen 1 (Blu-ray import) voor maar 15 euro. Dat vind ik zeker een super prijs.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Das dan wel weer zeer aardig, dankjewel. Maar wacht denk ik toch nadat de serie is gestopt en er een ultimate boxset komt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Waar slaat de titel eigenlijk op? Ik snap niet wat het met de serie te maken heeft.