- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jorge Garcia ofwel Hurley uit Lost 
Geweldig, die verwijzingen naar Lost in deze aflevering 
Prima aflevering verder. Die Zoe is trouwens bijzonder aantrekkelijk.
Oooooo man... 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima ep inderdaad. Leek een beetje op Pineapple Incident meets The Limo-aflevering. Droge taxichauffeur, en mooie Zoe. Goed dat Steve de blitz weer terugkreeg, beetje retcon wel die gast, maar was op zich wel grappig.Jammer alleen van die geforceerde eilandgrap. Beetje te obvious.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Slechtste aflevering in hele lange tijd gezien. Eigenlijk niet 1 leuke grap, laat staan een boeiend verhaal. Dat zeemeermin verhaal was dom.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Alleen de reveal omtrent Lily was wel leuk gedaan, maar dat hele Ted-plot met de Captain was verwaarloosbaar, evenals het etentje van Marshall en Robin.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De kerstafleveringen brengen altijd weer iets bijzonders, ook deze. Vooral dat laatste telefoontje van Ted naar die andere gast. Briljant.
Ted = held.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Check, eens. Leuk leuk leuk. Vond eigenlijk Robin in die rode jurk een succes.
Het eind met Barney mocht er ook zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Inderdaad uitstekende aflevering die je een goed gevoel geeft.
Iedereen was wel leuk, al blijf ik Marshall/Lily niet boeiend vinden. Ted was voor de verandering eens interessant, Robin blijft charmant en leuk en Barney was grappig. Ook een goed einde van zijn verhaal.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Even een kleine HIMYM inhaalslag gepleegd vandaag. De eerste seizoenshelft van S6 is afgesloten met een paar leuke afleveringen en als kers op de taart de briljant kerst ep. HIMYM op zijn best en Ted aan telefoon misschien wel een van zijn sterkste 'uit-de-hoek-komen' ooit.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ben eindelijk weer bij, na 3 slechte episodes was de 12e wel geslaagd.. Leuke Kerst aflevering.
Vooral Barney's Favorite Things (Oprah) was geniaal hahaha, de verwachting vs de realiteit, heerlijk.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Toch maar aan seizoen 1 begonnen. Na af en toe eens een episode op RTL meegepakt te hebben. Werd het tijd dat ik het maar eens vanaf het begin zag. Ook fijn dat dit nou eens een serie is van maar 22min per episode. Alle andere series hangen tussen 40 en 50 minuten in.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Ook fijn dat dit nou eens een serie is van maar 22min per episode. Alle andere series hangen tussen 40 en 50 minuten in.
't Is dan ook een sitcom, geen serie,
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wow.

Net toen ik dacht: Wat een feest van een aflevering. Boordevol, tjokvol continuity, zoals: Sandy Rivers, die bril van Barney waarmee Ted het eten haalde toen ze de Super Bowl hadden opgenomen, alle oude filmpjes van Robin, de dubbelganger komen ze met zo'n einde. Ook leuk gedaan met die getallen in beeld, maar toch. Oef.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima aflevering. Leuk om weer oude momenten te zien. Het slot bij de dokter met Barney was echt hilarisch 
Maar dan het einde, als de vader van Marshall overleden is. Triest.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Idd, heftig!
BTW, waarom tellen ze de gehele ep af van 50 naar 1?
Mocht dit je niet zijn opgevallen, kijk de aflevering nog eens... Ze beginnen bij 50 en tellen dan af.
Why?
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Na alle positieve verhalen hier en van vrienden ben ik vandaag maar eens aan het eerste seizoen begonnen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Idd, heftig!
BTW, waarom tellen ze de gehele ep af van 50 naar 1?
Mocht dit je niet zijn opgevallen, kijk de aflevering nog eens... Ze beginnen bij 50 en tellen dan af.
Why?
Ik zag het bij 49 gelukkig al, maar ik denk het bedoeld was als aftellen naar het nieuws dat Lily zwanger zou zijn maar dat was dus niet zo.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Na alle positieve verhalen hier en van vrienden ben ik vandaag maar eens aan het eerste seizoen begonnen.
Geniet ervan, want het eerste seizoen blijft het beste.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Sterke aflevering idd. Na 3 seizoenen kijken om het kijken vind ik dat S6 toch behoorlijk veel flair heeft. Goed om te zien dat een serie zich deels kan herpakken.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes

Hier nog eens alle 50..
Vooral 5 is leuk 
Alleen het doel is mij nog ontgaan...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hier is een wat duidelijkere.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe zit dit nu eigenlijk met alle series (HIMYM, Two and a half man, Big Bang Theory)...is dat nu een lange pauze tot over een maand of 2 ofzo? Dat is meestal toch?
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Nou HIMYM is er over 2 weken gewoon weer, dus hopelijk niet!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Meestal rond de jaarwisseling ligt het stil. Dan kijken er blijkbaar niet zo veel mensen tv in de States. Rond februari en mei zijn meestal de sleutelafleveringen, in de zogenaamde sweepstijden, waarin veel tv wordt gekeken.
Edit: Nielsen ratings - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Vier Sweeps-periodes per jaar zelfs.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Het eerste seizoen zit er op. Lekker ontspannen serie. Bij vlagen erg grappig, soms wat langdradig (de verhaallijn met Robin). Maar het tweede seizoen ga ik ook zeker kijken. Vooral vanwege de ontwikkelingen omtrent Lilly en Marshall
By the way: Barney is een held!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Eerste seizoen ook hier doorheengerost. Erg goed seizoen. En inderdaad Barney is gewoon een geweldig personage. Alleen al zijn 'werk' en hoe hij die vragen daarover wegwuift.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Het tweede seizoen zit er ook op en die vond ik eerlijk gezegd wel een stuk minder als het eerste seizoen. Sommige verhaallijnen waren wel grappig en Barney blijft dé topper!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik ben ook met het tweede seizoen bezig. Inderdaad minder als het 1e maar nog steeds vermakelijk en Neil Patrick Harris blijft legen..wait for it.... dary!