• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.976 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.759 votes
Profile

How I Met Your Mother

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De seizoensopener beviel me goed. Fijn om het weer eens te zien. Barney was grappig, het plot was boeiend.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Hoppa en zo moet dus het hele seizoen gaan worden, trouwerij in het verschiet, hopelijk gebeurt alles dit seizoen, dan nog een seizoen met moeder om het nog even uit te melken en dan nokken met de serie.

Ik vind de verhaallijn rond Ted eigenlijk het boeiendste van de hele serie, daarvoor blijf ik kijken. Daarom viel vorig seizoen ook een beetje tegen, maar net als je het op wil geven rammen de schrijvers de briljante afleveringen over het huis er in en was ik weer verkocht.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gisteren de 6.01 ep. gezien en sluit me aan bij the rest. I had dibs *And the crowd goes... oeeeh*.

Altijd fijn wanneer een seizoensopener goed is, dat geeft de burger moed!

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Ah, vond 'm dus ook top. Weet niet waarom, dus was bang dat ik de enige was.

Maar dat is toch dat lekkere ouderwetse HIMYM-gevoel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

602 was weer een beetje minder, maar dat komt omdat er weer te veel Barney in zat. Hopelijk is het verhaal rondom Barney's vader nu echt afgesloten. Leuk om Wayne Brady weer terug te zien, en de stukken aan de piano waren hilarisch, maar te veel Barney is gewoon niet goed, omdat veel grappen pijnlijk dood vielen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond 602 heerlijk!

Maargoed, ik vind Barney afleveringen dan ook leuk. Ik snap ook niet dat je de grappen pijnlijk onleuk vond. Ik vond het juist erg geslaagd.

Barney die met zijn zwarte broer en diens gevonden vader mee zit te zingen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat stuk was wel goed, zoals ik al zei, maar dat hele stuk dat Barney deed alsof Sam ook zijn vader was, en dat hij deed alsof hij zwart was viel zelfs bij de lachband dood.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:
Dat stuk was wel goed, zoals ik al zei, maar dat hele stuk dat Barney deed alsof Sam ook zijn vader was, en dat hij deed alsof hij zwart was viel zelfs bij de lachband dood.

Ach, ik vond het zo slecht niet. Beetje overdreven, maar nog wel te genieten.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Bijzonder matige aflevering 602. Idd pijnlijk ongrappig en vooral zo sentimenteel. Wanneer hebben die schrijvers nou eens door dat Barney niet geschikt is voor de leading-role?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

603 was beter dan vorige week. Veel mislukte grappen, en het hele verhaal met Robin en Don was niet leuk, maar de band van Marshall daarentegen weer wel. Het mooiste aan HIMYM is het verhaal van Ted, en dat kreeg gelukkig weer een nieuw lijntje deze keer.

Beste scene? Teds monoloog op het einde en die blik naar die bus. Dat is HIMYM op z'n best.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

There are 3 girls at the bar; one really hot, one pretty hot and one I assume is reeeeaaaaallllyyy funny. Toen kon het niet meer kapot .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, ja briljante quote. Sowieso wederom een leuke aflevering. Alle drie de eps van dit seizoen bevallen goed.

Toch blijft Barney de ster met zijn gevatte humor.

Robins plot was stom en Lily moet dr kop houden met dat ''I smell poop''. Dat was niet leuk.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Barney aaaalwaaaaaays gets a yes .

Fijn aflevering dit! Dat met Robin en Don was inderdaad kut en saai en stom en niet ;euk.

Ik betrap me erop dat ik vooral nog om Barney kijk...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmm.. ik al jaren niet meer om Barney. Heb nooit om Barney gekeken zelfs Ted all the way, baby!

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Barney hebben ze op een gegeven moment ook echt uitgemolken in de seizoenen 3,4 en 5, zal wel geweest z omdat ze een meerjarendeal kregen o.i.d. en ze een verhaallijn hadden voor 1 of 2 seizoenen extra en dat moeten ze nu bekopen, want de Barney grappen zijn nog niet helemaal op, maar moeten wel ernstig gedoseerd worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tussenafleveringen kunnen gelukkig ook leuk zijn. Leuke continuiteitsgrapjes met Teds weetjes en altijd fijn om Ranjit weer te zien. Good times.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het was een leuke aflevering. Echt zon tussenaflevering waar het om de fun gaat. Die taxichauffeur (Ranjit is zijn naam haal ik uit de post van ahwa) terug zien was wel grappig. Wederom blijkt ook wel dat de serie niet zonder Barney kan. Bracht weer de nodige humor in de serie. Lily begint me trouwens steeds meer te irriteren.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Anyone got a condom, was de beste Barney-grap in tijden, ja.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond Marshall versus the machine's ook wel humor trouwens.

Ik merk trouwens elke keer dat ik een zwak voor Robin heb. Wat een schatje blijft ze toch zeg

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Haha ja vooral het hele begin van de episode was erg goed ha.

En Robin vind ik weer helemaal niks.. Wordt weer tijd voor wat eyecandy nu Bilson weg is!

Wat ligt er nog allemaal op de plank voor gastrolletjes AHWA?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Leukste aflevering van het 6de seizoen tot zover

Alleen had ik wel gehoopt Woody Allen daadwerkelijk te zien, volgens mij had hij hier best mee ingestemd, lijkt me niet zo moeilijke kerel

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ugh. Vreselijk A-plot en vreselijk subplot. Leuk om Jennifer Morisson te zien, maar dat hele gedoe met Max was vreselijk. Paar leuke grapjes, maar verder eentje om weer gauw te vergeten.

Pikgrappen, seriously? HIMYM kan zoveel beter.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Nou absoluut niet mee eens. Briljante aflevering!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idd, niet eens met AHWA. Vermakelijke aflevering.

Maar volgens mij kan AHWA alleen van HIMYM nog genieten als het serieus gaat en de platte grappen wegblijven.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mah nee, ik vond dit ook vrij laag. Een platte grap tussendoor, ok, maar een hele aflevering lang... Niet dat ik niet van plattere humor hou zo op zn tijd, maar het past gewoon niet bij de karakters ofzo en platte humor verwerkt in geniale dialoog is al heel wat beter, maar dat was nergens te bekennen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hele aflevering door? Alleen het zijplotje tussen Marshall en Robins date ging er over. Dat hele Ted gedoe (overigens verre van boeiend, die blijvende Ted verhalen) was gewoon een ander onderwerp.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

Idd, niet eens met AHWA. Vermakelijke aflevering.

Maar volgens mij kan AHWA alleen van HIMYM nog genieten als het serieus gaat en de platte grappen wegblijven.

Daar heb je helemaal gelijk in, want dat was HIMYM toen het begon. Voor platte grappen kan ik andere sitcoms kijken. HIMYM onderscheidde zich door romantiek en humor perfect te combineren met originele taalvondsten en dialogen. Daar is nu nog maar weinig van over.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Denk dat het afwisselt AHWA, vond je de vierde aflevering ook minder dan? moet aflevering 5 nog zien maar die kijk ik vanavond nog wel.

Vind de serie juist wel leuk blijven, soms een tikkeltje te zoetsappig maar de serie blijft aardig vermakelijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee, de vierde aflevering was prima, omdat ensemble-comedy's vaak het beste werken als de hele cast met hetzelfde bezig is. Zet de cast van Friends in 1 kamer voor Thanksgiving, of met die quiz om het appartement, en dat zijn de beste afleveringen. Niet waar iedereen iets anders gaat doen. Dat was zo sterk aan 4.

Zoetsappig hoort er zeker bij in deze serie.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zes was best aardig. Geweldige grappen omtrent Esther, geniale eerste scene in die stripclub, maar ik vind die co-anchor van Robin verre van leuk. Robin met een shotgun was wel lachen trouwens. Hits en misses, zoals zo vaak weer. Leuk ook dat schoolkoortje van Marshall, en de Tara en Pearl Jam references. Voor de rest, te weinig Ted, en Ted was out of character.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.