- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad, met Marshall en Lily moet ik altijd denken aan een stelletje dat ik ken, ook zo duf. Jammer, want Marshall is volgens mij wel een grappige gast _O-.
@AHWA: word jij dan niet gek van ongeduld? Wie weet duurt het nog 4 seizoenen voordat je weet wie de moeder is.
IMO is er ook totaal geen sprake van romantiek, in geen enkele relatie die tot nu toe is geweest.
Ja, vandaar dat ik het met wat minder plezier kijk dan seizoen 1 en 2. Ik kijk vooral voor vooruitgang in Ted's verhaal en wat leuke continuiteitgrapjes en verwijzingen naar oude seizoenen. Voor de rest is het stug volhouden. 
Wel eens met A&L1 dat Lily en Marshall hun beste tijd gehad hebben.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sources confirm to me exclusively that Pussycat Doll-turned-Dancing With the Stars champ Nicole Scherzinger has been tapped to play Jessica Glitter, Robin’s former BFF and costar of the Canadian talk show that also featured Alan Thicke.
“It’s going to be a satisfying third chapter in the Robin Sparkles trilogy,” says executive producer Craig Thomas. “It’s a prequel to both ‘Let’s Go to the Mall‘ and ‘Sandcastles in the Sand.’”
Adds fellow EP Carter Bays: “It’s the origin story of Robin Sparkles. You see where she came from.”
The Sparkles & Glitter flashback episode, simply titled “Glitter,” is slated to air during November sweeps
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Nou hier zit ik dus echt niet op de wachten zeg.. Die hele geschiedenis van Robin kan me weinig schelen, dat nummer is verschrikkelijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee, man. Let's go to the Mall is fantastisch! Slap Bet is nog steeds de beste aflevering, naast The Pineapple Incident.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ja, ik vind dat Robin verhaal ook erg grappig. Die afleveringen over haar Canadese verleden zijn sowieso leuk.
Pistons
-
- 588 messages
- 5530 votes
Miezerige serie die zo graag Friends wil zijn maar nog niet tot de vingertoppen ervan reikt.
Ted en Robin zijn Ross en Rachel, Barney is Joey, Marshall en Lily zijn Chandler en Monica. Maar ze zijn met zijn vijven natuurlijk, dus dat lijkt er totaal niet op
Rachel gaat naar Parijs, Robin gaat naar Parijs
Ross en Joey vochten ooit om Rachel, Ted en Barney vechten om Robin
Wil graag een kijk-ons-eens-zo-leuk-en-gezellig-en-grappig-zijn-sfeertje uitstralen, maar dat lukt heel slecht
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Veel origineler dan Friends wat mij betreft, qua dialogen en taalvondsten Friends ook ver vooruit, zelfs qua vertelstructuur met lekker veel flashbacks en flashforwars. Dat er wat gelijkenissen te trekken vallen met de personages, tja, in welke sitcom zit geen wel-of-niet-stelletje, rokkenjager, vast stelletje. Dat was voor Friends ook al zo, hoor.
Zo vernieuwend was Friends niet.
Pistons
-
- 588 messages
- 5530 votes
De dialogen en 'taalavondsten' vind ik erg corny. Het enige dat leuk is zijn nog de flashbacks die jij soms noemt, maar de inhoud is dan ook echt superleeg en unfunny.
Origineler dan Friends? Behalve bovengenoemd punt vind ik het nergens origineel (voor zoverre flashbacks origineel zijn). Vriendengroepje in New York met al die dingen uit mijn vorige post.. Deze serie verafgoodt Friends. Friends shits on this from a bird's-eye view.
Ik vind dit vijftig keer niks, maar ieder zijn ding natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Promo van aflevering 1, nieuwe seizoen.
20 september in de USA 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
High six! Eerste originele grap van het seizoen is al binnen.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Hopelijk was dat sarcastisch AHWA, ik vond het totaal niet grappig 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Nou ik mag hopen dat het niveau'tje wel een beetje hoger ligt dan de trailer
.
Anders krijg ik sterk het vermoeden dat de dalende lijn van seizoen 5 een beetje wordt doorgezet.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes

Other names in the mix include Minka Kelly and Jacinda Barrett.

PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Morgen is het terug zover, heldige serie 
Blijf erbij dat Robin de moeder gaat zijn, de makers zullen wel één of andere loophole vinden zodat Aunt Robin toch Mother Robin is 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat lijkt me niet. Dan krijgen ze de woede van heel veel fans over zich heen, en zou een van de grootste retcons ooit zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Woede? Welnee. Net of iemand het sowieso boeit wie de moeder zal zijn.
Uiteindelijk is Robin wel de grote liefde van Ted.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mij boeit het.
Beste verhalen omtrent zoektocht naar de moeder. Rest is allemaal bijzaak.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik heb ook altijd gehoopt dat Robin het zou zijn. Maar daar kunnen ze nu echt niet meer mee aankomen. En natuurlijk boeit het nog wie de moeder is. De enige reden dat ik dit nog volg is omdat ik al 5 seizoenen heb geinvesteerd in die zoektocht. Ik wil het nu verdomme weten ook 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Echt? Ow, ik kijk gewoon omdat ik de serie erg amusant vind. Barney is een held en de rest is ook prima, al is de 1 leuker als de ander. Maar wie nou de moeder wordt...ach. Vind het liefdesleven van Ted ook niet zo heel interessant. Stiekem hoop ik wel dat hij en Robin het samen worden, omdat ze goed bij elkaar passen en omdat Robin echt een schatje is 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ze is een schatje, maar verbleekt toch een beetje als Rachel Bilson en Jennifer Morrison voorbij komen 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
En Barney is toch geen held (meer). Dat was hij in seizoen 1 en 2. Incapabele schrijvers van HIMYM hebben zijn typetje zo uitgemolken dat ik zijn meeste trucs tegenwoordig bijna tenenkrommend vind. Enige interessante dat deze serie nog op de been houdt is 'de zoektocht'.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Valt wel mee, heb vorig seizoen nog regelmatig erg gelachen om hem. Alleen was seizoen 5 niet het best gemaakte seizoen, misschien dat het daar aan ligt. Verschil in kwaliteit was per aflevering wel gigantisch groot.
Barney is cool, Ted is wel oke, Robin is grappig en leuk om te zien en Marchall en Lilly vind ik maar duf. Helemaal als er een baby bij gaat komen. Dan wordt het wel heel erg Friends achtig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eens met Respekked. Rachel Bilson speelde in S5 de kamergenote van de moeder, en Jennifer Morrison (dr Cameron uit House) gaat komend seizoen meespelen.
Nog steeds het mooiste Barney-moment :
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Heerlijk idd, hij heeft geniale momenten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Juist. Juist. Juist. Juist.
Zo wil ik ze graag zien. Barney in een ondersteunende rol, Robin als comic relief, Marshall en Lily in hun eigen verhaal, en de hoofdplot draait om Ted. Uitstekende seizoensopener, met vreselijke hoofdpijn voor de vertaler die moet omgaan met het onmogelijk te vertalen 'dibs'. Implied dibs, i wanna buy your dibs, D-rection. Oef.
Goedkope kijkcijfertruc om Rachel Bilson ,met een vrouw te laten zoenen Ja. Verrassend? Ja. Hot? Oh hell yeah.
Sterk begin van seizoen 6. Laten we hopen dat ze niet te veel afdwalen in nutteloze afleveringen.
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Dit is toch een geweldig begin hoor!
Toch wel beetje verrassend op het eind, wat een goed teken is voor het vervolg van de serie 
En idd, iedereen doet wat het best bij zijn rol past.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Wah goedkope stunt voor een seizoensopener, not that I mind. Leuke aflevering met veel sterke woordgrapjes.