- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
De nieuwe deze week is echt zwak. Heb niet eens 1x kunnen lachen.
Ik hoop dat de resterende 3 eps dit seizoen nog leuk worden, want het seizoen kakt een beetje in de laatste weken. Ted mag een leuk figuur zijn, maar zijn verhalen vind ik nu wel een beetje suf worden.
Same here... Nu hopen dat het nieuwe seizoen beter word.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vond t ook wat tegenvallen. Leuke verwijzingen zo nu en dan, dat wel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zeer matig inderdaad. Al was dat worstelen nog wel aardig.
RJS
-
- 61 messages
- 238 votes
idd niet de beste aflevering van HIMYM, het blijft een geweldige serie maar de eerdere seizoenen waren beter.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
HIMYM begint ondertussen steeds minder leuk te worden. De situaties zijn niet interessant meer, mede omdat ze steeds verder afwijken van het doel van de serie, het vinden van de Mother. Typisch, aangezien we een aflevering of 5 geleden nog in de kamer van die vrouw stonden.
Komt er echt nog een 6e seizoen? Ik had gehoopt dat ze het bij dit seizoen zouden afronden, want de vernieuwing is er nu wel vanaf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe is leuker dan de vorige, maar toch kan het beter.
De serie moet een nieuwe wending krijgen. Er zit weinig schot in. En geef Barney weer eens echt leuke afleveringen!
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
De nieuwe in aflevering 23? The Wedding Bride? Ik heb hem nog nergens zien staan, is nog niet te downloaden..
En geef Barney weer eens echt leuke afleveringen!
Amen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, de nieuwe is aflevering 23. De titel weet ik niet.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Het probleem is een beetje dat Barney, die al redelijk karikaturaal was, een karikatuur van zichzelf is geworden het laatste anderhalve seizoen. Ik snap ook wel dat de originele grappen uit seizoen 1 en 2 niet constant gebruikt kunnen worden, maar de rol die ze hem nu hebben aangemeten slaat totaal de plank mis wat mij betreft.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ja, hij heeft de glans wel een beetje verloren. Maar datzelfde geld bij mij voor Marshall, Lily, Ted en Robin, dus eigenlijk voor iedereen.
Ik hoop ook nog steeds dat de serie tot een einde gaat komen, wat ik niet in de komende 2 afleveringen nog zie gebeuren.
Hoe komt het dat de nieuwe aflevering nog niet te downloaden is 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ligt aan jouw website want ik vond hem vanmorgen al 
Ben het overigens met jullie eens. De serie zit vast. Dat hele Ted gedoe vind ik zelfs saai. Ted is burgerlijk, maar ik zie liever wat meer pit en humor in afleveringen. Wie zijn vrouw wordt boeit me eigenlijk niet eens ene zier.
Marshall is een beetje een doelloos personage geworden. Niet dat hij erg leuk was, maar hij is nu wel erg nerdy steeds. Lilly vond ik altijd al dom en dan hou je slechts 3 leuke over waarbij de rol van Barney niet meer zo leuk wordt uitgewerkt terwijl hij toch de ster van de serie is. Robin is ook leuk, maar nu met haar relatie niet echt. Ze valt wat buiten de groep.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Misschien is de serie inderdaad niet meer zo leuk als pak weg de eerste 3 seizoenen, maar dan ben ik toch wel van mening dat dat bij heel veel series zo is, eerste 3 seizoenen worden vaak toch niet meer overtroffen.
Ik voorspel dat seizoen 6 beter gaat worden dan dit 5de seizoen, de serie lijkt soms inderdaad een beetje de draad kwijt maar ik denk dat de makers dat zelf ook wel weten, heb dus goede gevoelens over het 6de aankomende seizoen!
Aflevering 23 was trouwens ook niet slecht, heb een paar keer goed kunnen lachen en dit keer vooral om Ted 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
How I Met Your Mother heeft wat mij betreft al lang z'n beste tijd gehad. De aflevering van gisteren stond bol van de typische grapjes, met leuke verwijzingen naar vroeger, waaronder Major Baggage.
Maar toch...de grap met de stoel van Marshall is misschien wel het dieptepunt. Beste grap: Barney die de popcorn uit iemands handen slaat.
Als zelfs de romantische momenten niet meer aanslaan, moet je vrezen voor je serie. Jammer. Ik blijf het volgen, maar dit is zo niet meer zoals het begon.
clercato
-
- 19 messages
- 655 votes
Van waar komt plots die lachband vandaan. Nu is heel die sfeer kapot.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ja de makers van HIMYM dachten in aflevering 1 van seizoen 1 laten we die lachband eens uitproberen.. Ineens die hele sfeer naar de klote.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Eens met vrijwel alles. Gelukkig voor de fans is de season final erg goed. Ik kan toch weer niet wachten tot season 6 want ze hebben de inspiratie weer gevonden denk ik. Of gaan ze dan ook allemaal 2 miljoen per aflevering eisen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke seizoensafsluiter. Op gebied van het verhaal, emotie en de humor een geslaagde aflevering. Eindelijk weer een leuke Barney zonder het te forceren. En voor Robin heb ik een zwak. Prachtige vrouw.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Robin zag er dit keer bijzonder goed uit. Met de romantiek zit het wel snor, de humor nog wat scherper en ik ben tevreden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Jup laatste twee afleveringen bieden weer hoop voor het nieuwe seizoen. Die Ted met zijn eeuwige obsessie 'to pull things off'. 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
What up bro's?
September gaat het feest weer beginnen
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Woo! En Rachel Bilson keert terug! Double Woo! Dit seizoen zou meer om Ted draaien, zoals het hoort.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Hm ik vond Bilson in Chuck ook niet echt geweldig ofzo
.
Ik ben het wel met je eens dat het niet meer zoals vroeger is, maar toch heb ik hoop dat NPH nog een opleving heeft oid. En eigenlijk is het gewoon heel leuk om ff snel voor het slapen gaan in je bedje te kijken. Werder het er vroeger standaard 3, nu kijk je er 1tje, ach.
En van die intro word ik serieus gewoon intens gelukkig.. :/
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hm ik vond Bilson in Chuck ook niet echt geweldig ofzo
.
Blasphemy!
En van die intro word ik serieus gewoon intens gelukkig.. :/
Klopt, die intro is fantastisch. Ik verwacht juist veel van dit seizoen omdat de beste afleveringen om Ted draaien, de meest aangrijpende, emotionele, of romantische. HIMYM moet niet verzanden in sitcomhijinks, het is zoveel meer dan dat. En ze moeten Barney juist niet te veel screentijd geven, daar wordt hij niet leuker van. Ze moeten snappen dat hij een bijrol heeft, en geen hoofdrol.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pff, ga weg met die Ted. Ben dat romantische geneuzel van hem wel zat. Mensen kijken de serie vooral voor Barney. Geef Barney een leukere rol want vorig seizoen had hij soms veel te weinig te doen.
Ik snap dat de groep het grotere geheel is van de serie, maar maak het niet te suf. Het moet wel scherp en grappig blijven.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik verwacht juist veel van dit seizoen omdat de beste afleveringen om Ted draaien, de meest aangrijpende, emotionele, of romantische.
I'm sorry, could you repeat that?
I don't speak 'I never get laid'.
Nee serieus, ik kijk deze serie echt niet omdat ik benieuwd ben wie de vrouw van Ted wordt hoor. Anders haal je seizoen 6 toch nooit? 1 op de 5 afleveringen gaan een klein beetje over die de moeder wordt, de rest is gewoon sitcom. En dat is super vermakelijk.
Als ik echt zou willen weten wie de moeder was, was ik waarschijnlijk uit ongeduldigheid allang gestopt met kijken.
Barney moet zeker geen hoofdrol krijgen, maar zo nu en dan een Barney aflevering heeft deze serie wel nodig. Wat een kerel is het toch. Zijn gezichtsuitdrukkingen, classic 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik wou zeggen, dat hele wie wordt Teds vrouw deel mag je wat mij betreft lekker weglaten. Dat is een kleine rode draad door de serie maar bijna niemand boeit het een drol. Het interesseert me ook totaal niet.
Overigens zou het me niks verbazen als het uiteindelijk toch nog Robin blijkt te zijn. Marchall en Lily hebben elkaar, Robin en Ted vinden elkaar wel weer en Barney blijft de eeuwige womaniser.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
I'm sorry, could you repeat that?
I don't speak 'I never get laid'.
Nee serieus, ik kijk deze serie echt niet omdat ik benieuwd ben wie de vrouw van Ted wordt hoor. Anders haal je seizoen 6 toch nooit? 1 op de 5 afleveringen gaan een klein beetje over die de moeder wordt, de rest is gewoon sitcom. En dat is super vermakelijk.
Als ik echt zou willen weten wie de moeder was, was ik waarschijnlijk uit ongeduldigheid allang gestopt met kijken.
Barney moet zeker geen hoofdrol krijgen, maar zo nu en dan een Barney aflevering heeft deze serie wel nodig. Wat een kerel is het toch. Zijn gezichtsuitdrukkingen, classic
Compleet het tegenovergestelde. Af en toe een Barney-aflevering is leuk, zoals met die brackets, maar de serie moet over Ted gaan. Daarom blijf ik het kijken. Niet vanwege de sitcomafleveringen tussendoor, want dat moeten ze niet doen, want daar is het simpelweg niet goed genoeg voor. Het moet een mix zijn van romantiek en comedy, voor echt goede grappen is er TBBT en Community.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Romantiek is prima, maar Ted is saai aan het worden. We weten nu wel dat hij onzeker is maar wel een vreselijk lieve jongen.
Lily-Marchall verhalen zijn wel saai. Wat een duf koppel is dat zeg. Ook zo niet grappig meer.
Ik vind de verhalen rondom Barney en Robin altijd een stuk leuker.
Daar moeten ze meer mee doen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Inderdaad, met Marshall en Lily moet ik altijd denken aan een stelletje dat ik ken, ook zo duf. Jammer, want Marshall is volgens mij wel een grappige gast _O-.
@AHWA: word jij dan niet gek van ongeduld? Wie weet duurt het nog 4 seizoenen voordat je weet wie de moeder is.
IMO is er ook totaal geen sprake van romantiek, in geen enkele relatie die tot nu toe is geweest.