• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.587 votes
Profile

How I Met Your Mother

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Aardige aflevering, en HIMYM blijft een van de beste relatiecomedy's. Niet altijd even hilarisch, maar op relatiegebied blijven ze toch altijd inventief. Ook nu weer met de hookie en de hooker.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Dat varkentje

Soulsword

• 1 messages
  • 78 votes

Misschien wel de beste sitcom sinds Friends.

Nadat ik Friends kapot had gekeken viel er een gat in mijn loze half uurtjes. Nu heb ik pas geleden HIMYM ontdekt en wat een feest.

Het samenspel tussen de personages (Barney is geweldig, het stel (naam kwijt) is een geweldig samenspel, en Ted en Robin zijn ook sterk) de grappen, de terugkerende grappen.

Erg sterk 5*

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

In de aflevering die vanavond in de USA wordt uitgezonden heeft Jennifer Lopez een gastrol. Ben benieuwd morgen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kijk er ook wel eens naar, maar heb nog nooit hard hoeven lachen helaas. Af en toe een glimlachje eraf. De acteurs/actrices doen me allemaal te weinig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jammer. Als je de serie vanaf het begint volgt dan leef je denk ik snel mee met de hoofdpersonen. En de humor is redelijk mainstream. Ik vind het echt heel erg leuk.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

The Oceanic Six wrote:

In de aflevering die vanavond in de USA wordt uitgezonden heeft Jennifer Lopez een gastrol. Ben benieuwd morgen

Net die aflevering gezien, vond het een zeer geslaagde aflevering

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ook net gezien. Echt een hele leuke aflevering inderdaad. HIMYM is altijd erg goed in het tonen van drama met een humoristische verpakking. Mooi deel met Barney en Robin. En J Lo had ook een geinige rol.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

J.Lo voegde op zich weinig toe. Ze heeft een mooi lichaam, maar heel veel acteercapacititeit heeft ze niet, in ieder geval niet voor comedy. De aflevering moest even op gang komen en ik walgde van het eerste Bang Bang-liedje. Zeer out of character voor Marshall. Er werd gelukkig nog geprobeerd er een wat komischere draai aan te geven en de banjo was dan weer wel typisch Marshall.

Nu weer Ted-afleveringen graag.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Hahaha, die banjo... Ik ging helemaal stuk.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Dit was eindelijk weer eens een ouderwetse HIMYM! Opstapeling van grappen met flashbacks, super.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Inderdaad, was weer een klassieker. Zulke episodes heb ik de laatste tijd gemist, erg gelachen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad, erg lachen met Barney en de perfecte foto

Maar zit het seizoen er nu op? Op Internet staat deze als de laatste ep van het seizoen. Maar stoppen ze al na 18 eps?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vrij matige aflevering. Slechte continuiteit ook, want Barney draagt geen pak op begrafenissen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Inderdaad weer een betere aflevering! Barney weer als van ouds, en altijd perfect op de foto haha

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

Maar zit het seizoen er nu op? Op Internet staat deze als de laatste ep van het seizoen. Maar stoppen ze al na 18 eps?

Ik meen dat dit seizoen 24 afleveringen krijgt, ergens gelezen.

Hier:

Shows A-Z - how i met your mother on cbs | TheFutonCritic.com

RJS

• 61 messages
  • 238 votes

HIMYM is echt fantastisch. De personages zijn allemaal goed neergezet. Vooral Barney is erg grappig!! Eigenlijk vind ik elke aflevering leuk. Van mij mogen ze nog wel even doorgaan met deze serie

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

mja je raakt de flow van de serie toch een beetje kwijt, met die gatenkaasprogrammering die ze er met HIMYM zowel als TBBT op nahouden. Zonde hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Irritant, dat uitzendschema. 1 week wel. 3 week niet, dan weer 2x wel etc....

Mja, vandaag was er dus wel 1. Ik vond hem best leuk, maar niet echt bijzonder. Barney blijft alleen wel geweldig. Dat hij zich voordoet bij de vrouwen als Neil Armstrong

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Slechtste aflevering in de geschiedenis van HIMYM. Bah. Zelfs King Kong kon hem niet meer redden.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hmm beetje oversentimentele aflevering deze. Zaten wel leuke dingen in, het hele Kid/Drunk gebeuren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vond hem vandaag niet echt super. Ted is niet echt grappig. Wel symphatiek, maar niet zo grappig. Ik zie liever de afleveringen met een belangrijke rol voor Barney.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mah, was wel een Ted aflevering ja, maar Marshall sprong toch wel naar voren ook

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eindelijk. Beste aflevering van het seizoen tot nu toe. Dit is HIMYM. Dat hele flauwe gedoe over wie er huilde bij het liedje neem ik dan maar op de koop toe, de rest was fantastisch. Zoals altijd blijven de Ted-afleveringen de beste.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vandaag de nieuwe gezien. Niet echt super. Beetje kinderachtig. Het lijkt meer een bruggetje naar de laatste afleveringen van dit seizoen.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

HIMYM word met de aflevering slechter.... Ik vind het wel tijd voor de moeder... Het zal toch niet rozengeur en maneschijn zijn in het begin van hun "relatie".

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sterke aflevering die het vooral moest hebben van leuke verwijzingen naar vroeger, en Ted. Nog steeds verreweg de leukste.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja idd, mooie en leuke aflevering. Een van de betere van de laatste tijd. Eindelijk weer eens.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De nieuwe deze week is echt zwak. Heb niet eens 1x kunnen lachen.

Ik hoop dat de resterende 3 eps dit seizoen nog leuk worden, want het seizoen kakt een beetje in de laatste weken. Ted mag een leuk figuur zijn, maar zijn verhalen vind ik nu wel een beetje suf worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.