- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Eindelijk weer een écht vermakelijk en grappig serie sinds Friends. Ik heb Two and a half Men, die serie van Freddie Prinze jr. en nog een paar andere geprobeerd, maar echt vermaken deden ze niet. Ben pas aflevering 6, maar vind het nu al geweldig. Vooral de aflevering waar Ted Robin heel "casual" probeert te versieren 
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
In principe hoeven we nu nog steeds niet echt dichtbij te komen. Ze heeft haar paraplu terug maar het de roommate van de moeder zullen we voorlopig ook niet meer zien.
Katharina
-
- 716 messages
- 1050 votes
De weinige grappen worden met het nieuwe lied wel helemaal goed gemaakt.
Ja fantastisch dat lied! Heerlijk om die coole Barney een ubermusical liedje te zien zingen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga lekker vlot door de serie heen zeg. Zit nu halverwege seizoen 4. Echt geweldig, soms is het zo geniaal! Barney is zo grandioos. Nu al 1 van de meest toffe komediekarakters die ooit is gemaakt!
De aflevering waarbij Marshall zijn broek vergat mee te nemen naar het werk 
Iemand trouwens enig idee hoelang dit seizoen nog duurt en wat de uitzenddata zijn in Amerika? Ik zie dat er maandag daar weer 1 komt en dan nog 1 geloof ik. De laatste 2 (zijn de laatste toch?) hebben nog geen datum.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens Epguides kende seizoen 4 24 afleveringen, in seizoen 5 zijn we inmiddels bij aflevering 13. Beter nieuws is dat CBS een zesde seizoen besteld heeft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oe, dat is heel goed nieuws inderdaad!
Al is het wel kut dat ik de serie dan niet 2 jaar later leerde kennen pas haha. Dan had ik alles in 1 reeks kunnen zien. Echt heerlijk dat ik nu alles achter elkaar kijk.
Doe ik sowieso met komedieseries merk ik. Series als Friends, Seinfeld etc ben ik ook pas gaan kijken toen de hele serie op dvd te koop was.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Moet je hierna maar Big Bang Theory gaan kijken 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zal het in gedachte nemen. Al heb ik ook nog Dexter hier liggen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jennifer Lopez zal binnenkort ook te zien zijn in HIMYM. Betere actrice dan Britney Spears, maar het loopt nu wel een beetje de spuigaten uit met gastrollen. Dan heb ik liever Rachel Bilson terug.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zat Britje Spears er in dan? Wanneer?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ben het schijnbaar dan alweer vergeten 
Wie speelt ze ook alweer?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De assistente van dermatologe Sarah Chalke.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oja, dat klopt trouwens AHWA. Was het alweer vergeten.
Seizoen 4 afgekeken gister trouwens.
Lachen, de actie van Barney om zich onder een bon van de politie uit te kunnen praten 
Loop al bijna bij met het USA schema.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
The Perfect Week was best leuk gedaan, het jammere alleen is dat de serie niet over Barney hoort te gaan, en de laatste tijd wordt er te veel nadruk gelegd op de vrienden, terwijl de serie toch om Ted zou moeten gaan. Een nare ontwikkeling, desalniettemin waren de vele sports-references toch wel erg leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zonder dat ik het gezien heb (je zal de nieuwe ep wel bedoelen), waarom moet de serie over Ted gaan? Ik vind veel screentijd voor Barney juist super. Ted is een beetje saai soms.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Enkel en alleen al omdat de opzet van de serie om Ted draait. Barney is comic relief en niet meer dan dat. Het gaat om de zoektocht naar de moeder van de kinderen van Ted. De beste afleveringen gaan over de zoektocht naar de moeder. Slap Bet is een van de weinige uitzonderingen daarop. De kracht van de serie ligt in de combinatie van romantiek en humor, en die komt het beste naar voren in de afleveringen over Ted. Get my point? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja. Maar daarom is het na 5 seizoenen misschien ook wel eens leuk als Barney wat belangrijker wordt? Ik weet niet, ben van de week tot seizoen 4 afkijken gekomen. Zal deze week nog met s5 beginnen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, gister aflevering 8 van seizoen 5 gezien, The Playbook, waar Barney een boek heeft met allerlei bizarre soorten van versiertrucs. Geniale aflevering 
PS: Ik zie op internet dat vanavond nog een aflevering in Amerika komt en daarna wordt het effe wachten voordat ze daar op 1 en 8 maart de laatste 2 uitzenden van het seizoen.
Tenminste, volgens:
List of How I Met Your Mother episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
515 was heel erg sterk. Boordevol verwijzingen naar eerdere seizoenen, veel sterke grappen en wederom een nieuw debat ontstaat dankzij HIMYM: Rabbit or duck?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb gister ook alles afgekeken tot aan epi 15 van seizoen 5. Sowieso al een geniale beltoon op Barneys telefoon. Ik lag elke keer in een deuk.
2 afleveringen eerder was ook geniaal met Barney die moet kiezen tussen een sexy barkeepster of zijn pakken collectie. Dat liedje van hem was zo grappig!
De afleveringen waarin Barney en Ted single zijn, zijn het best. Sowieso is Barney de humorfactor van de serie.
Ik kan nu ook eens rustig dit topic doorbladeren.
Wel jammer dat van de 5 en 2 niet echt leuk zijn. Marshall begint saai te worden en Lily is dat nu al een paar seizoenen. De serie teert toch heel erg op Barney. Al zijn Ted en zeker Robin ook geweldig. Maar Marshall en Lily vind ik echt veel te burgerlijk. Past niet echt in de serie. Hopelijk gebeurt er nog eens iets boeiends met hun.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ben ik toch niet met je eens. Barney was in seizoen 1 verreweg het grappigste omdat het nieuw was met al zijn slogans etcetera. Nu is hij te eendimensionaal geworden. Ik kijk de afleveringen voor de vriendschap tussen Ted, Marshall en Lily. Dat is voor mij de kern van de serie, en daar zagen we gisteren toch weer een paar puntjes van tijdens die discussie over eend-konijn, maar ook over het uithuwelijken van Ted, het lawyered-gedeelte, de bijnaam van Ted dat Marshall die leuk vond en zo. Daarom kijk ik HIMYM, niet vanwege Barney.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Juist (het begin van) het eerste seizoen vond ik Barney heel erg vervelend en totaal onboeiend. Ik vond zijn personage meer een waar je in moet groeien; zijn eendimensionale karakter is juist tof imho.
Maar ik ben het met je eens dat ik zelf ook meer focus op de vriendschappen en dan vooral die tussen Marschall en Ted.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind de mix leuk. De vriendschappen zijn prima, zeker Robin met Ted, maar ik vind dat Barney toch wel de ster is. Ik kijk ook steeds naar momenten met hem uit. Ik vind het alleen jammer dat je op een gegeven moment allemaal koppeltjes had. Het singleleven vind ik veel grappiger bij hun.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ik vind de mix leuk. De vriendschappen zijn prima, zeker Robin met Ted, maar ik vind dat Barney toch wel de ster is. Ik kijk ook steeds naar momenten met hem uit. Ik vind het alleen jammer dat je op een gegeven moment allemaal koppeltjes had. Het singleleven vind ik veel grappiger bij hun.
Behalve bij Ted 
Frozen_Devil
-
- 57 messages
- 454 votes
Eindelijk nog eens een goede serie. Hier kan ik naar blijven kijken in tegenstelling tot BBT (verveelt echt snel), e.a.
Barney is gewoonweg awesome. Jammer van Marshall, zijn girly-opmerking doen me denken aan Chandler Bing in de laatste seizoenen Friends. Wat flauw.
Vraag me ook af waarom mensen willen weten wie de moeder is. Daar draait de serie niet om, wel de zoektocht.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Vraag me ook af waarom mensen willen weten wie de moeder is. Daar draait de serie niet om, wel de zoektocht.
Na vijf seizoenen mysterie mag ze best wel eens onthult worden hoor.
Onderhand is ze zo vaak her en der 'schijnbaar' aanwezig geweest dat ik er niet raar van zal op kijken dat ze in '63 op op 22 november ergens verstopt verstopt zat tussen de toeschouwers op het grassy knoll.
Frozen_Devil
-
- 57 messages
- 454 votes
Na vijf seizoenen mysterie mag ze best wel eens onthult worden hoor.
Onderhand is ze zo vaak her en der 'schijnbaar' aanwezig geweest dat ik er niet raar van zal op kijken dat ze in '63 op op 22 november ergens verstopt verstopt zat tussen de toeschouwers op het grassy knoll.
Moest ze toen al geboren zijn...
Alleszins, ik vind het maar een detail.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3222 votes
Dat is gewoon het achterliggende verhaal, wil wel een keer weten hoe het allemaal zit, maar tot zover is de serie nog veels te vermakelijk daarvoor!