• 178.014 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.247 votes
Profile

How I Met Your Mother

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Slutty Pumpkin was erg leuk inderdaad. De costume changes van Barney en wat een heerlijke corny pickup lines heeft ie toch . En die entrance van hem was, om het even in Barney language te zeggen, legendary. De episodes daarna; Matchmaker en The Duel vond ik wel de minste die ik tot nu toe zag.

Nog even en dan ben ik bij The Pineapple Incident . Benieuwd of ik dan een HIMYM fan wordt. Al vindt ik dit toch wel één van de leukere comedyseries, without a doubt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Belly of Turkey was wel weer aardig, beter dan de vorige twee. Maar oh man oh man, wat is The Pineapple Incident een leuke episode. Leuk om Ted eens te zien zonder dat ie de touwtjes in handen heeft. jammer dat die brunette Robin niet was maar misschien in de toekomst.

AHWA wrote:
Wacht maar tot je The Pineapple Incident gezien hebt. Dan ben je fan voor het leven.

Goede diagnose, ik ben wel verkocht aan HIMYM. Erg leuke comedyserie maar HIMYM is toch wel erg bijzonder, ben er alleen nog niet uit wat die X-Factor nou precies is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Voor mij is het nog altijd Ted die mij naar HIMYM trekt. De meeste mensen gaan voor Barney, maar ik herken mezelf het meeste in Ted, en de hechte vriendschap die ze met elkaar hebben en dat uit zich in kleine, belachelijke dingetjes die ze van elkaar weten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ted is wel het meest 'echt' van de personages, samen met Robin. In HIMYM niet echt iemand waarmee ik me mee kan identificeren. Kom nog het dichtst i nde buurt bij Barney, best scary . Lily vind ik ook wel een leuk personage, komt ook wel een beetje door Hannigan. En Ted vind ik ook geweldig, alleen Marshall vind ik niet zoveel aan, heb ook helemaal niets met Segal.

Katharina

• 716 messages
  • 1050 votes

Naomi Watts wrote:

Ted is wel het meest 'echt' van de personages, samen met Robin. In HIMYM niet echt iemand waarmee ik me mee kan identificeren. Kom nog het dichtst i nde buurt bij Barney, best scary . Lily vind ik ook wel een leuk personage, komt ook wel een beetje door Hannigan. En Ted vind ik ook geweldig, alleen Marshall vind ik niet zoveel aan, heb ook helemaal niets met Segal.

Zou je Marshall niet missen als hij weggeschreven zou worden?

Ik vind de personages van HIMYM zoals ze nu zijn perfect.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Marshall is wel een personage die voor een bepaalde balans zorgt, i kzou hem zeker missen. Al zou ik het niet erg vinden als Segal vervange nzou worden voor een ander acteur. Ligt meer aan hem denk ik.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Naomi Watts wrote:

Marshall is wel een personage die voor een bepaalde balans zorgt, i kzou hem zeker missen. Al zou ik het niet erg vinden als Segal vervange nzou worden voor een ander acteur. Ligt meer aan hem denk ik.

Maar wat vind je dan zo vervelend aan Marchall dan? Ik vind hem juist een van de leukste. Hij is zó eerlijk dat 'ie zichzelf steeds in van die absurde situaties weet te krijgen .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eindelijk weer een Ted-aflevering. Dan zie je ook gelijk waar de kracht van de serie ligt. Afleveringen zoals deze zijn voor mij dan ook een stuk herkenbaarder. De serie draait om Ted. De bijrollen zijn te vlak om een serie te kunnen dragen, Barney bijvoorbeeld. Die werkt het beste met mate.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben helemaal klaar met Seinfeld (helaas), maar het goede nieuws is dat ik nu deze serie weer ga oppikken. Heb 4 seizoenen nog hier liggen. Heb toen de 1e 4 eps gezien en die waren echt heerlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb het gister weer opgepakt. Had de 1e 4 gezien en gister ep 5 tot 9. Was wel weer geinig.

Toch is het wel weer eventjes wat inkomen na 9 seizoenen Seinfeld.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Pfff, dit is duizend keer grappiger dan Seinfeld

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

deft0nes wrote:

Pfff, dit is duizend keer grappiger dan Seinfeld

Die smiley aan het eind verward me of je dat serieus meent of niet?

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

jacobine_rodijk wrote:

(quote)

Die smiley aan het eind verward me of je dat serieus meent of niet?

Ik ben bloedserieus. Seinfeld vind ik net zo grappig als een hoopje mest wat in de zon weg ligt te rotten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister na een dikke week weer wat afleveringen gekeken. Zit nog steeds in seizoen 1. Die 11e ep over oud en nieuw in die limo, geniaal!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

deft0nes wrote:

(quote)

Ik ben bloedserieus. Seinfeld vind ik net zo grappig als een hoopje mest wat in de zon weg ligt te rotten.

Smaken verschillen. Ik vond Seinfeld absoluut geniaal. Dat niveau heeft HIMYM nog niet gehaald bij mij. Maar desalniettemin een leuke serie om te volgen hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heerlijke serie! Zit net de aflevering te kijken uit seizoen 1 waar ze allemaal praten over genante momenten nadat er een video van Barney opdook

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister seizoen 1 afgekeken. Ik krijg steeds meer een Friends gevoel bij de serie, wat positief bedoeld is. Je leeft mee met de personages die allemaal wel wat te bieden hebben. Bij een naderende romance hoop je dat het lukt etc. Alleen heeft HIMYM scherpere humor als Friends. Friends had ook leuke humor, maar wel iets meer mainstream en braver. De humor van HIMYM is echt geweldig. Barney is super, maar ook de rest is uitstekend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dit seizoen komen Carrie Underwood, Stacy Keibler en fucking Rachel Bilson nog voorbij als gastrolletjes. Volgende week toch maar weer kijken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, die aflevering in Barneys appartement waarin we zien hoe hij hem compleet ingericht heeft om one night stands meteen na de sex te laten vertrekken

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Net de nieuwe gezien, Girls vs. Suits. Geen hele grappige aflevering, wel een hele belangrijke schakelaflevering. We komen steeds dichter bij de Mother!

De weinige grappen worden met het nieuwe lied wel helemaal goed gemaakt.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Jeej! We're coming close. Wat een leuke aflevering. Misschien niet 1000 grappen, maar wel veel grappige situaties en dat is eigenlijk net zo leuk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zijn dit ook de laatste afleveringen van de hele serie dan?

Ik zit nu pas in seizoen 3, dus heb nog wel even. Maar komt er ook een 6e seizoen of kapt het over een paar weken?

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

The Oceanic Six wrote:

Zijn dit ook de laatste afleveringen van de hele serie dan?

Ik zit nu pas in seizoen 3, dus heb nog wel even. Maar komt er ook een 6e seizoen of kapt het over een paar weken?

Nouja, ik hoop dat ze het niet al te lang uitrekken, dat zou de serie verneuken, maar een 6e seizoen zou nog leuk zijn. Misschien hebben Ted en de moeder in het begin een knipperlicht relatie ofzo?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

I don't know. Ik zit pas net een paar eps in seizoen 3

Ik wil dit topic ook graag doorlezen, maar doe het maar niet. Wil geen spoilers tegenkomen die seizoenen verraden.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

The Oceanic Six wrote:

I don't know. Ik zit pas net een paar eps in seizoen 3

Ik wil dit topic ook graag doorlezen, maar doe het maar niet. Wil geen spoilers tegenkomen die seizoenen verraden.

Moet je ook niet doen, dat verspild alleen maar je kijkplezier.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

the new guy wrote:

Net de nieuwe gezien, Girls vs. Suits. Geen hele grappige aflevering, wel een hele belangrijke schakelaflevering. We komen steeds dichter bij de Mother!

De weinige grappen worden met het nieuwe lied wel helemaal goed gemaakt.

Ik heb het vermoeden dat dit weer eens een 'glimpse' is en dat het wel weer even duurt voor dat we hier een follow-up van zien.

Aardige aflevering dat wel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

IJzersterke aflevering als je het mij vraagt, al had ik natuurlijk graag gezien dat Rachel Bilson de moeder zou zijn, maar toch, continuiteit alom met een prachtige Bilson, en een B-plot met niemand minder dan de beeldschone Stacy Keibler, en leuk liedje aan het einde en genoeg inside-jokes voor de fans.

Ik heb liever zulke afleveringen dan fillers met pogingen tot te veel humor.

Ga zo door zou ik zeggen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister de Slapsgiving aflevering gezien. Hilarisch

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

The Oceanic Six wrote:

Gister de Slapsgiving aflevering gezien. Hilarisch

Ja, die is zo leuk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.