- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond haar anders erg vervelend haha. Maar oppervlakkig vermaak wil iK Dexter niet echt noemen. De serie zit goed in elkaar en het gaat best diep.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Het zit zeker goed in elkaar, maar echt diep ging ik het niet gaan. Maar goed, misschien komt dat nog. Ik vergelijk het ook een beetje met Six Feet Under en die serie kruipte bij mij veel meer onder de huid (is ook een heel ander genre natuurlijk). Het is zeker wel een leuke serie om te volgen in ieder geval. Over een paar weken heb ik waarschijnlijk alles bijgekeken. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind ook dat de fans soms wel iets overdrijven bij Dexter. Ik lees termen als '''de beste serie ooit''. Dat gaat me tever; ik ken er wel een paar die ik leuker vind. Maar Dexter kijkt wel heerlijk weg. Seizoen 2 en zeker seizoen 4 waren bij vlagen wel echt enorm spannend.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Ik vond Lila toch ook een erg groot pluspunt hoor! Of 2 
Seizoen 4 vond ik juist wat minder dan de eerste 3 seizoenen. Nu maar wachten tot eind september voor seizoen 5 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik ben nu halverwege seizoen 2, dus niets verklappen, maar wordt seizoen 5 het laatste seizoen of gaat het nog een tijdje door?
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik vind ook dat de fans soms wel iets overdrijven bij Dexter. Ik lees termen als '''de beste serie ooit''. Dat gaat me tever; ik ken er wel een paar die ik leuker vind.
Er zijn twee beste series ooit: Twin Peaks en Six Feet Under. De enige series die ik kan blijven kijken, de rest is weer andere koek...
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Het is nog niet duidelijk of dit het laatste seizoen wordt, maar in de lijn van verwachtingen denk ik dat dit wel het laatste seizoen is, of hooguit nog 1 seizoen erachter.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Net seizoen één hiervan afgekeken. Ben zeer positief. Het concept van iemand bij de politie die een seriemoordenaar is is origineel. De serie had een goede sfeer, was sterk geacteerd, had prima personages en elke aflevering was verfrissend en boeiend. De plottwist dat Rudy (of eigenlijk Brian) de broer van Dexter was, was goed uitgewerkt, zag ik niet aankomen en verklaarde een hoop. Zeer interessante serie. Tijd om seizoen 2 binnen te halen 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Een aantal afleveringen verder heeft Lila wel weer afgedaan trouwens. 
Vanavond de laatste aflevering van seizoen 2 kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik had na een paar afleveringen al de hoop dat Dexter haar van 11 hoog eens van een flat af zou gooien. Helaas.... 
delvohii
-
- 54 messages
- 2 votes
pfff pas in december weer terug op vpro. das nog 6 maanden wachten
ik hoopte dat ik in de vakantie lekker elke avond van Dexter kon genieten.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik moet nog beginnen aan S4, dus ik heb nog wat tv voer. 
delvohii
-
- 54 messages
- 2 votes
ja s4 begint pas december bedoel ik
en volgens mensen hier is dat nog wel t beste seizoen 
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik noem seizoen 4 niet het beste seizoen uit de serie. Wel met het sterkste en meest verrassende plot tot nu toe.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes

Ik had na een paar afleveringen al de hoop dat Dexter haar van 11 hoog eens van een flat af zou gooien. Helaas....
Ik had gehoopt dat Lila een blijvend personage was geworden. Ik vind haar wel een erg lekker ding!
Die zus van Dexter, die mag van mij van 11 hoog naar beneden

Dat ge"fuck" om de 2 woorden is heel erg irritant!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Meen je dat echt? Ik vind haar echt afschuwelijk. 
Haar scheve gezicht makt het er al helemaal niet beter op.....
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ik vind haar vooral grappig, haar imperfectie is juist 1 van de grote pluspunten aan de serie. Als ze er weer 1 of ander standaard lekker mokkel in hadden gegooid was het stukken minder geweest.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Dat is dan mischien ook wel weer waar met dat "standaard lekker mokkel", maar har taalgebruik irriteert me zo mateloos en ze komt ook alles behalve vrouwelijk over....
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik vind het taalgebruik af en toe ook behoorlijk vervelend, geforceerd overkomen.
Ze komt een beetje stereotype over, met het inderdaad te stoere gedrag. Maar dat kan natuurlijk ook een verdedigingsmechanisme zijn in een mannenwereld.
Gelukkig weet je serie wel een onderlaag bij haar te creëren, voornamelijk bij zeer ernstige situaties.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Wat was John Lithgow sterk zeg in seizoen 4. Sowieso een erg sterk 4e seizoen, ben benieuwd naar het 5e.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Haha ik vond seizoen juist aanmerkelijk minder dan de eerste 3, juist ook door John Lithgow 
De meesten vinden juist door hem s4 wel goed inderdaad....
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik ben ook geen fan van Lithgow hoor. Ik vind het gewoon een matige acteur.
Maar het idee en de situaties die zich voordeden in seizoen vier, en voornamelijk het plot, maakten het toch wel een geweldig seizoen.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
En ja hoor, de serie begint steeds verslavender te werken
Geweldig! Zojuist seizoen twee afgerond, wat opnieuw een uitstekend seizoen was. Alleen in de eerste drie afleveringen moesten de losse eindjes van seizoen 1 aan elkaar worden geknoopt waardoor die afleveringen een beetje saai waren en er geen duidelijke verhaalmotor inzat (zoals bij seizoen 1 wel het geval was met de eerste moord van de Ice Truck Killer). Maar vanaf aflevering 4 werd het met de aflevering beter en beter. Twee nieuwe, maar geweldige personages: Lundy en Lila. Lundy was erg goed gespeeld en was een intrigerend personage. Lila is er gewoon puur voor om de mannen op te geilen volgens mij, met dat Britse accentje van haar
En daar is ze met vlag en wimpel in geslaagd. Ook mede door de gelijkenissen die ze had met Dexter een interessant personage. Al met al iets beter en spannender dan seizoen 1, ik hoop dat het in stijgende lijn verder zal gaan. Door mijn serie-verslaving begin ik vanavond al aan aflevering 1 van seizoen 3 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik ben ook geen fan van Lithgow hoor. Ik vind het gewoon een matige acteur.
delvohii
-
- 54 messages
- 2 votes
wat ik ook zo vreselijk vind is dat ik al weet wat het einde is van seizoen 4, ik ga namelijk altijd als ik iets op de computer lees uit me zelf de stukken die ik aan het lezen ben selecteren, en ja dan komt in eens die spoiler voorbij 
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Ik zou het snel hard op een zuipen zetten, misschien ben je het dan morgen vergeten. 
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Inderdaad ja, dat verpest wel de grande finale 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Inderdaad, dat verpest een hoop.
Zou willen dat ik de finale van S04 weer kon kijken zonder dat ik wist wat er ging gebeuren.. Damn m'n mond flikkerde op de grond, dacht echt dat de aflevering afgelopen was