• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Dexter (Showtime)

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Dit lijkt mij eigenlijk het perfecte einde voor de gehele serie... Weet niet of er iets bekend is over een 5e seizoen? Indien ja, zal er wel een grote timeskip in zitten.

entropy

• 35 messages
  • 0 votes

Toch wel heel verrassend, hoor.

Kanjer.

Er komt trouwens sowieso een vijfde seizoen: Showtime heeft er al voor getekend.

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

kinjutsu wrote:

Dit lijkt mij eigenlijk het perfecte einde voor de gehele serie... Weet niet of er iets bekend is over een 5e seizoen? Indien ja, zal er wel een grote timeskip in zitten.

Er is na seizoen 3 getekend voor nog een vierde en ook vijfde seizoen, dus die gaat er sowieso nog komen, denk niet dat er veel zullen volgen maar Dexter moet ook geen sleur worden en met het einde van seizoen 4 lijken ze die valkuil te hebben ontweken.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Hectometersnor wrote:

Dexter moet ook geen sleur worden en met het einde van seizoen 4 lijken ze die valkuil te hebben ontweken.

Dat zeker!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Erg irritant om de hele aflevering lang te weten dat er een verschrikkelijke verrassing aan zit te komen . Maakt het overigens niet minder indrukwekkend.

Echt een klasse apart dit. Nog één seizoen ter afsluiting (waarin Dexter de rol van Harry op zich neemt en zijn dark passenger langzaam maar zeker in Harrison overplaatst) en dan is het mooi geweest.

Samen met de season finale van Californication toch een beetje een deprimerend dagje .

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik wist nog helemaal niks van wat er stond te gebeuren, maar had van te voren even snel gekeken in dit topic, zonder te spoilers te lezen kon ik toch al opmaken dat er iets wauws stond te gebeuren. Had ik niet moeten doen, dan was de impact nog veel groter geweest! Zo irritant dat je zo nieuwschierig bent van te voren, en dan stiekem ergens iets ziet staan, wat je dan achteraf nog niet had willen weten. Eigen schuld dikke bult!

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Tering net aflevering 11 en 12 achter elkaar gezien. Een woord: fantastisch

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Phoenix wrote:

Echt een klasse apart dit. Nog één seizoen ter afsluiting (waarin Dexter de rol van Harry op zich neemt en zijn dark passenger langzaam maar zeker in Harrison overplaatst) en dan is het mooi geweest.

Kan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren, na al het leed dat Dexter zichzelf en vooral andere heeft veroorzaakt. Denk dat hij juist de cyclus wil doorbreken.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Het staat buiten kijf, dit was het beste seizoen van de beste serie ooit. Hoe kan ik wachten tot het volgend seizoen?

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Elminius wrote:

Het staat buiten kijf, dit was het beste seizoen van de beste serie ooit. Hoe kan ik wachten tot het volgend seizoen?

Winterslaap tot september?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Gisteren de 1ste 2 afleveringen van seizoen 4 gekeken, en het is opmerkelijk hoe snel je er weer in zit.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Die laatste aflevering van seizoen 4! Ik ben echt geschokt!

Kan niet wachten op seizoen 5.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Wow, behoorlijk morbide seizoen moet dat seizoen 5 worden!

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ongelofelijk wat ben ik verslaafd geraakt aan deze serie. Na een artikel te hebben gelezen in de krant de hele serie gedownload, en in 2 weken helemaal gekeken. Alhoewel seizoen 1 veruit de beste is, blijft de serie fantastisch. Het einde van seizoen 4 is geweldig, ik was behoorlijk 'flabbergasted'. Ik kan echt niet wachten op seizoen 5! Weet iemand wanneer die begint?

kos wrote:

Gisteren de 1ste 2 afleveringen van seizoen 4 gekeken, en het is opmerkelijk hoe snel je er weer in zit.

Ik zou maar heel erg snel het hele seizoen afkijken, want het niveau ligt verschrikkelijk dicht bij seizoen 1. En het einde.. manmanman.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ga hier binnenkort ook maar eens mee beginnen. Moet nog wat oude series wegwerken en dan deze. Hoor er goede kritieken over.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Seizoen 5 zal rond september weer starten, nog even geduld dus. Maar tot die tijd kunnen we weer verder met Chuck, Heroes en Lost

Maar inderdaad, één van de beste tv shows die ik ooit heb gezien dit. En ik kijk er veel

Ik wil altijd graag weer aan nieuwe series beginnen maar dan sluit ik mezelf weer twee weken op en zit ik aan de buis gekluisterd. Dat was zeker met Dexter het geval toen ik nog 3 seizoenen in moest lopen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nog 2 ep's . Heerlijk seizoen weer.

Lithgow. . Ideaal gecast voor deze serie.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Bereid je maar voor op het einde.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Kon me natuurlijk niet inhouden dus toch maar de laatste 2 gekeken. Inderdaad wel een gedurfd einde! Maar toch een beetje jammer dat ik me al had voorbereid op iets heftigs. Maakt de impact toch wat minder.

Desalniettemin had ik toch wel een kutgevoel toen het nota bene Rita bleek te zijn .

Quentin

• 10202 messages
  • 8539 votes

In record tempo de eerste drie seizoenen er doorheen gejaagd, morgen met seizoen vier beginnen. Drie was na het teleurstellend tweede seizoen weer sterk maar haalt het niveau van de eerste reeks niet, na alle berichten hier benieuwd naar 4!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Seizoen twee is het beste seizoen...

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Je maakt een grapje?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Nee, dat is duidelijk het beste seizoen. De continue spanning of iemand achter Dexters geheim gaat komen is hier het grootst en vooral dat einde met Doakes is echt geweldig.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Helemaal eens. Eerste seizoen is trouwens misschien wel de minste.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Wat het minste seizoen is ben ik nog niet helemaal uit. Ze ontlopen elkaar sowieso maar weinig, geen enkel seizoen komt onder de 4* uit.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

BoordAppel wrote:
Nee, dat is duidelijk het beste seizoen. De continue spanning of iemand achter Dexters geheim gaat komen is hier het grootst en vooral dat einde met Doakes is echt geweldig.

En die vervelende Britse del dan?

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

FlyLo wrote:
En die vervelende Britse del dan?

Volgens mij was het juist de schrijvers intentie om haar zo te laten overkomen, anders zat je ook niet met genot te kijken toen zie in de allerlaatste scene in Parijs toch nog haar loon kreeg.

Mijn favoriete seizoen is ook twee en Doakes wordt twee seizoenen later nog steeds errug gemist.

You owe me a new Michelin, motherfucker.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Leila rockte.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Ja inderdaad. Op de comments van IMDb werd ze vooral de grond in geboord. Dat verraste me wel, omdat ik haar geweldig vond. Ik vond Dexter veel beter bij haar passen dan bij Rita. Die scène in het aquarium, dat Dexter deed alsof hij weer voor haar viel was een heel gaaf concept geweest (als Dexter niet alsof had gedaan maar het echt meende).

jacobine_rodijk wrote:
(quote)

Volgens mij was het juist de schrijvers intentie om haar zo te laten overkomen, anders zat je ook niet met genot te kijken toen zie in de allerlaatste scene in Parijs toch nog haar loon kreeg.

Ik zat zeker niet met genot te kijken.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Leila was zooooooooooo irritant, het karakter deed al genoeg. Maar daar bovenop had dat mens zo'n ontzettend lelijke centenbak en vonden ze het nodig om haar nooit een bh te laten dragen. Blij dat ze dood is!

Beste seizoen, ik vind ze allemaal gelijkwaardig. Dexter is gewoon constant goed.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.