• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.163 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Dexter blijft koel! Ik had het dus echt niet zien aankomen dat Trinity niet Debra en Lundy's shooter is! En dat het zijn dochter is. Ben weer benieuwd morgen! Of is er een break?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Whoei! Wie heeft de laatste aflevering gezien? Trinity en Dexter gaan hard tegen hard in de laatste 2 afleveringen, zou hij Rita gaan proberen te vermoorden? Zo spannend weer!!

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Redelijke aflevering, niet heel erg goed, maar het vormt wel een goed bruggetje naar de finale die dit seizoen zal krijgen.

Tharoy wrote:

Redelijke aflevering, niet heel erg goed, maar het vormt wel een goed bruggetje naar de finale die dit seizoen zal krijgen.

Ik vond het anders een erg spannende aflevering, veel constante spanning, lekkere adrenaline. Je merkt inderdaad wel aan alles dat ze aan het opbouwen zijn naar een super spannende season finale. Sowieso is het ineens een zeer spannend seizoen geworden tijdens aflevring 9 waarbij er veel gebeurt.

Valt me trouwens op dat op youtube veel mensen seizoen 4 afzeiken omdat het te veel op een soap is gaan lijken. Vind het raar omdat ik het hier totaal niet mee eens ben maar viel me gewoon op hoe vaak het daar gezegd word, maar dat terzijde.

Ik vind Seizoen 4 gewoon wederom zeer sterk, ik vind Dexter oko nooit slechter worden met de tijd, het blijft spannend, vermakelijk, hard en geniaal ook dit seizoen is geen uitzondering en dat zelfs zonder de finale gezien te hebben, die gaat volgens mij heel erg spannend worden!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik denk dat veel mensen zeuren over series als Dexter omdat ze in het eerste seizoen echt helemaal verrast waren, en dat je dat gevoel natuurlijk nooit meer terug krijgt in een later seizoen. Hoe goed het ook is, zoals de eerste keer word het nooit meer. Ik kan daar ook vrij slecht tegen, ze willen steeds maar meer en meer, waarom niet tevreden met iets dat constant goed is?

Nogal logisch ook dat het op een soap lijkt als je al 4 seizoenen nagenoeg dezelfde karakters moet schrijven. Die mensen moeten toch ook iets mee blijven maken!

Ik heb echt zin in de komende 2 weken. Jammer dat ook het einde in zicht is....

Amity wrote:

Ik denk dat veel mensen zeuren over series als Dexter omdat ze in het eerste seizoen echt helemaal verrast waren, en dat je dat gevoel natuurlijk nooit meer terug krijgt in een later seizoen. Hoe goed het ook is, zoals de eerste keer word het nooit meer. Ik kan daar ook vrij slecht tegen, ze willen steeds maar meer en meer, waarom niet tevreden met iets dat constant goed is?

Nogal logisch ook dat het op een soap lijkt als je al 4 seizoenen nagenoeg dezelfde karakters moet schrijven. Die mensen moeten toch ook iets mee blijven maken!

Ik heb echt zin in de komende 2 weken. Jammer dat ook het einde in zicht is....

Ja kan ik wel bij inkomen, ik vind Dexter gewoon een constante goed presterende TV serie die vaak per seizoen geniaal is, zoals seizoen 4 is sinds aflevering 8.

Het word inderdaad afkicken straks, betrapte mezelf gisteren al op het zoeken of er al een datum bekend is voor de eerste episode van Seizoen 5 maar niets gevonden uiteraard.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Het ligt wel al vast dat ze hem gaan maken geloof ik.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Eén van de weinige series waarvan echt elke aflevering me van begin tot einde blijft boeien en waarvan ik na een paar seizoenen ook niet het gevoel heb dat ze zichzelf blijven herhalen, dit blijft gewoon top!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Geniaal einde van deze aflevering!

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

Hello Dexter Morgan

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Briljant. Briljant. Misschien niet de beste, maar het einde was zo ontzettend

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Super! Voor de rest een wat rustigere aflevering, maar dat is goed, bewaar het voor de laatste!

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Wat een genialiteit, die laatste scène. IJ-zer-sterke aflevering.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inmiddels de pilot gezien en die beviel prima. Geweldig acteur die Hall, heerlijke humor ook. Al is dit nog maar de introductie natuurlijk, ben benieuwd wanneer de serie echt losbarst. Ik ga deze serie zeker volgen, eerst mijn achterstand even inlopen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8539 votes

Normaal kan ik maar heel lastig geboeid worden door tv-series, Dexter is een uitzondering. In twee dagen het eerste seizoen er doorheen gejaagd, erg sterk. Kijk uit naar de rest.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Geniaal einde van deze aflevering!
Hello Dexter Morgan
Briljant. Briljant.
Super!
Wat een genialiteit, die laatste scène.
Enorm voorspelbare en teleurstellende finale.

Geef mij maar die woedeaanval van een paar afleveringen terug.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

zeurkous!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Het was nog niet eens de finale! die komt nog!

Ik ga opzettelijk wachten tot maandag, dan kan ik aflevering 11 en 12 gelijk achter elkaar zien, anders hou ik het simpelweg niet van de spanning heb ik het idee.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik heb er ook zin in. The Wire S3 bijna afgelopen en dan een nieuw seizoen Dexter. .

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Nog heel even wachten

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Macmanus wrote:

Het was nog niet eens de finale! die komt nog!

Haha precies... Ik heb er heel erg zin in. Ik kijk hem morgenavond denk ik.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Pfoe, de makers durven wel zeg. Geweldig einde.

Artemis

• 3868 messages
  • 2396 votes

No way ... ik heb er geen woorden voor.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Apart einde. ergens jammer, want ik vond het familie aspect in Dexter wel belangrijk. Zit eigenlijk wel te wachten op het moment, dat het allemaal een droom/waanbeeld was, maar als dit echt allemaal zo is gebeurd, petje af voor de makers dan. Op deze manier ga ik wel met een rotgevoel het seizoen uit. heerlijk!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Maar Dexter als family man is voor één seizoen wel weer genoeg. Het mooie aan deze serie vind ik juist dat Dexter elk seizoen in een unieke situatie wordt geplaatst. Het is nooit een herhaling van zetten waar veel andere series onder te lijden hebben.

DeLaNuit

• 15 messages
  • 240 votes

Wat een einde... Fantastisch.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Wow.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

WTF!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.