• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Dexter (Showtime)

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Seizoen 4 is tot nu toe het beste seizoen vind ik, nog beter dan het eerste.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Ik vind het ook een zeer sterk seizoen tot nu toe. Geweldig hoe elke aflevering zo varieert van de anderen en hoe spannend ze het kunnen houden. Magistraal!

Wat is die zus een verschrikking! Lelijk, onsympathiek hysterisch personage.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dat vond ik ook altijd, totdat ze afgelopen aflevering instortte.

ah cool welk seizoen is dat? be nu halverwege 2 en ik wacht al sinds aflevering 2 van seizoen 1 op een gek die haar de strot afsnijdt. Wat een whiney bitch.. Mijn handen gaan er van jeuken,

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Weten jullie dat dexter in het echt met haar getrouwd is?

Leuk detail

ja bah,, alleen die stem al.. Dit is zo'n wijf evenals Jodie Foster.. die niet act maar gewoon haarzelf speelt.. makes me vomit.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Doakes is 1 van mijn favo karakters in Dexter en heb sinds vandaag pas door dat die een rol had in OZ,wat 1 van mijn favoriete series is.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Dexter wordt nu ook uitgezonden door de VPRO. Elke dag om 23:00 uur is er een aflevering. Ze zijn er erg laat mee maar door elke dag een aflevering uit te zenden maken ze veel goed. Ik volg het nu ook weer. Erg leuk om Doakes weer te zien, dat was toch wel een geweldig personage.

Mooi ook om te zien hoe Dexter geëvolueerd is.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Pilot zondag gezien en die vond ik erg vet. Kan je ook afzonderlijke afleveringen kijken of mis je dan te veel? 23:00 elke dag is toch vrij laat..

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Er zit voor elke aflevering een recap dus je kan best eens een aflevering missen. Maar volgens mij is alles ook na te kijken op uitzendinggemist.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Tommeh wrote:

Pilot zondag gezien en die vond ik erg vet. Kan je ook afzonderlijke afleveringen kijken of mis je dan te veel? 23:00 elke dag is toch vrij laat..

Dexter is geen serie a la CSI waarvan je afleveringen kan missen.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

In België werd deze toch wel briljante serie ook zo laat uitgezonden. Niet te begrijgpen eigenlijk, Dexter verdient toch een plaatsje op prime time imo...

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

En weer een schitterende cliff hanger in de aflevering van deze week.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Ja maar alle series uit amerika die een verhaallijn bevatten hebben vage tijden.

Lost,Sopranos,mad men,dexter,OZ,blijkbaar niet heel populair hier.

De tijden van 24 en prison break waren dacht ik dan wel weer normaal.

Hmmm elminius,kan me geen spannende cliffhanger herinneren deze week,refresh my mind please.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Lost wordt (werd?) toch ook op normale tijden uitgezonden? Vrijdagavond rond een uur of 10 meen ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lost was rond een uur of 10/half 11.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dit is wel leuke serie idd.

dexter is tof

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

"Rita, this is gonna take a while."

Ik zat de afgelopen al te denken hoe lang het nog zou duren voordat Dexter in zijn enthousiasme eens een keer iemand zou vermoorden die daadwerkelijk onschuldig was. En jawel, het moment is daar. Nu zal Quinn wel op de zaak van de vermiste Farrow gezet worden en zal Dexter weer heel erg zijn best moeten doen om alles recht te breien. Hoera!

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Wat Phoenix zegt nachtbraker. Eigenlijk meer een spannende plotwending dan een cliffhanger, maar ik kan toch niet wachten tot volgende week

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Holy f*ck. Deze zag ik écht even niet aankomen.

Vind het wel opvallend hoe gemakkelijk Dexter over zijn blunder van twee afleveringen eerder heen is gestapt.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Vond van seizoen 1 de eerste aflevering het beste.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Het seizoen wordt steeds en steeds spannender. Wat een heerlijke aflevering weer. De spanningen tussen vader en zoon, moeder en dochter in de andere familie zijn subliem neergezet. Trinity is nu definitief een monster. Hopelijk komt hij gruwelijk aan zijn eind.
Overigens zag ik het allerlaatste moment totaal niet aankomen. Dat reportertje dochter van Trinity? Ik weet niet wat het betekent, maar het zal vast wel voor een boeiende twist zorgen.

Hoe dan ook, tot nu een geweldig seizoen.

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Phoenix wrote:

Vind het wel opvallend hoe gemakkelijk Dexter over zijn blunder van twee afleveringen eerder heen is gestapt.

Inderdaad ja, viel mij ook op, heeft er misschien maar 10 minuutjes bij stil gestaan. Je zou juist denken na 3 en half seizoen die code van Harry dat het meer aandacht zou krijgen. Misschien dat het nog terug gaat komen.

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Tharoy wrote:
Het seizoen wordt steeds en steeds spannender. Wat een heerlijke aflevering weer. De spanningen tussen vader en zoon, moeder en dochter in de andere familie zijn subliem neergezet. Trinity is nu definitief een monster. Hopelijk komt hij gruwelijk aan zijn eind.
Overigens zag ik het allerlaatste moment totaal niet aankomen. Dat reportertje dochter van Trinity? Ik weet niet wat het betekent, maar het zal vast wel voor een boeiende twist zorgen.

Hoe dan ook, tot nu een geweldig seizoen.

Geweldig seizoen ja!

Denk wel dat het nu duidelijk is wie Debra heeft neergeschoten en Lundy heeft vermoord. Scene waar hij Arthur wurgt en verteld dat hij hem had moeten vermoorden toen hij de kans kreeg was echt geniaal, echt superspannend, die woede ook. Ik ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Wat is dit toch een geweldige serie.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

ik ben momenteel bij seizoen 1 aflevering 7, die heb ik als laatst gekeken. Ik vind het echt een geweldige serie tot nu toe! Het einde van deze aflevering was echt geweldig, met de zogenaamde Ice Truck Killer, Neill Perry, "Who the fuck are you?" Briljant, dat lachje van Dexter erbij Wordt het nog beter dan de 1e helft van seizoen 1?

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Revolt wrote:
ik ben momenteel bij seizoen 1 aflevering 7, die heb ik als laatst gekeken. Ik vind het echt een geweldige serie tot nu toe! Het einde van deze aflevering was echt geweldig, met de zogenaamde Ice Truck Killer, Neill Perry, "Who the fuck are you?" Briljant, dat lachje van Dexter erbij Wordt het nog beter dan de 1e helft van seizoen 1?

Absoluut!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Dat Christine Debra en Lundy heeft neergeschoten was wel te raden (al moet nog blijken dat het ook echt zo is) maar dat ze de dochter van Trinity blijkt te zijn was wel een vrij geniaal WTF moment.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

BoordAppel wrote:
Dat Christine Debra en Lundy heeft neergeschoten was wel te raden (al moet nog blijken dat het ook echt zo is) maar dat ze de dochter van Trinity blijkt te zijn was wel een vrij geniaal WTF moment.
Idd, dat eerste had ik net geraden maar dan komen ze toch alweer verrassend uit de hoek, dat maakt Dexter ook zo sterk dat het toch altijd net anders gaat dan je in gedachten had.

sim_monbo

• 8 messages
  • 244 votes

Weet iemand waneer dexter seizoen 3 op DVD verkrijgbaar zal zijn in belgie ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.