- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik heb de eerste aflevering van s4 allang gedownload, maar ik dnek dat ik ook maar een tijdje wacht met kijken. Gewoon een paar afleveringen achter elkaar in de herfstvakantie ofzo.
en het ziet er uiteraard weer veelbelovend uit mensen. LUNDY!!!
''how's my favourite bloodsplatter analist?''
''how's my favourite serial killer hunter?'' 
Dexter is echt een held. 
Kan iemand trouwens een theorie ofzoiets bedenken waarmee Doakes misschien terugkomt dit seizoen? 
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Dat Lundy terugkeert vind ik echt geweldig. Hij straalt zo'n charisma, oude wijsheid en leiderschap uit.. Als acteur moet je dat ook maar kunnen..
Ook belooft het een zeer boeiend seizoen te worden. In seizoen 3 draaide het wat te veel om Miguel en de saaie bomensnoeiervermoorde, maar dat wordt nu allemaal beter.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Dat Lundy terugkeert vind ik echt geweldig. Hij straalt zo'n charisma, oude wijsheid en leiderschap uit.. Als acteur moet je dat ook maar kunnen..
Ook belooft het een zeer boeiend seizoen te worden. In seizoen 3 draaide het wat te veel om Miguel en de saaie bomensnoeiervermoorde, maar dat wordt nu allemaal beter.
inderdaad, de terugkeer van Lundy, de komst van een nieuwe superserie moordenaar gespeeld door Litgow en dan ook nog de toeristen moordenaar. En constant de spanning van: wanneer/wie komt erachter Dexter's geheim
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Heb aflevering 4x02 gekeken en het is grappig hoe Dexter zich toch weer elke keer uit elke situatie weet te redden,en het meezit. Vond de aflevering op zich niet zo denderend goed ofzo,maar door de laatste 5 seconden van deze aflevering moest ik wel hard lachen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Vergeten dat het al is begonnen. Hoera! Nu kan ik twee afleveringen achter elkaar kijken!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Die wagen van Masuka en dan de muziek die eruit komt
. Fijn dat het niveau van de serie gewoon hoog blijft. Prima vierde seizoen tot nu toe.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Wat zalig dit soort series die gewoon constant hetzelfde niveau kunnen houden en gewoon nooit gaan vervelen! En wat heb ik medelijden met Dexter in z'n nieuwe rol als goede vader en buur, ik zou zelf niet overleven in zo'n buurt!
Voor de rest alweer heel spannend met een nieuwe killer, en de humor zit er ook nog altijd in 
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
@ Dul
Ben het met je eens,niveau blijft constant maar vind dat ook makkelijker omdat ik het nergens echt briljant vind worden.
Denk wel dat Dexter weleens aan zijn laatste seizoen bezig kan zijn.
Ze kennen moeilijk bezig blijven met nieuwe serie-moordenaars en na seizoen 1 en nu seizoen 4 zal het daar wel mee afgelopen zijn.
Een partner/fan had die al in seizoen 3 en in seizoen 2 een agent die hem op de hielen zit en hem doorheeft.
Nu heeft die een kind wat voor grappige situaties zorgt maar de ideeen zullen wel opraken nu als je het realistisch en op niveau wilt houden.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dexter al zeker was van nog een paar volgende seizoenen dus ik denk zeker niet dat dit seizoen het laatste zal worden.
Ondanks dat het altijd om een seriemoordenaar gaat vind ik dat er altijd ook genoeg andere nieuwe elementen inzitten, zeker nu Dexter getrouwd is en een kind heeft. De serie is gebaseerd op boeken (waarvan ik er nog geen één heb gelezen) dus verhaal is er nog wel genoeg denk ik. Van mij mag het zeker nog een paar seizoenen doorgaan!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik wacht tot het seizoen in z'n geheel beschikbaar is denk ik.
Wel lastig vol te houden.
.
Hectometersnor
-
- 299 messages
- 168 votes
Dexter heeft nog getekend voor 2 seizoen, dus seizoen 4 en 5 gaan sowieso nog komen. Wat daarna gebeurt weet niemand nog.
Persoonlijk vind ik dat ze in seizoen 5 moeten stoppen op een spectaculaire manier met een episode van anderhalf uur als finale. Ik denk namelijk dat een serie als Dexter niet te lang uitgemolken moet worden. Daarmee verliest het denk ik te veel aan spanning en word het misschien toch wel voorspelbaar en dat zou ik zonde vinden van de, naar mijn mening, beste tv serie ooit.
Wel valt er nog genoeg om naar op te bouwen denk ik. Bijvoorbeeld dat Debra of Rita de duistere kant van Dexter ontdekken. Dat Debra ontdekt wie de moeder van Dexter is en uiteindelijk ook wie zijn broer was. Dat Dexter word ontdekt voor wat hij echt is door de politie, etc.
Maar goed, ik tel elke dag af tot een nieuwe episode van Dexter, al 3 jaar lang. Geduld is een schone zaak!
Tonight is the night!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dat zit er dit seizoen ook wel aan te komen.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik denk niet dat dexter ooit betrapt/gepakt word door de politie.
Dexter is een anti-held en het leuke is dat iedereen hem wel mag,hij een eerlijke baan heeft en ondertussen serie-moordenaar is.
Fans zouden teleurgesteld zijn als dexter de bak ingaat/doodstraf krijgt en iedereen in zijn omgeving hem dus uiteindelijk als een zieke geest ziet.
Ook Rita die erachter komt lijkt me sterk.
Zou ongeloofwaardig zijn als ze ermee kan leven.
Ik zie wel z'n zus erachter komen die veel moeite heeft ermee maar toch d'r mond houd.
Maybe op voorwaarde dat die stopt 
Ik mis wel b-tje die neger uit de 1ste 2 seizoenen.
Was een leuke (coole) rol..
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hmm, ik weet niet. Het zou natuurlijk wel een enorme stunt zijn als we in de slotscène zien hoe Dexter op de elektrische stoel zit en grijnzend de camera in kijkt.
Hectometersnor
-
- 299 messages
- 168 votes
Ik denk niet dat dexter ooit betrapt/gepakt word door de politie.
Dexter is een anti-held en het leuke is dat iedereen hem wel mag,hij een eerlijke baan heeft en ondertussen serie-moordenaar is.
Fans zouden teleurgesteld zijn als dexter de bak ingaat/doodstraf krijgt en iedereen in zijn omgeving hem dus uiteindelijk als een zieke geest ziet.
Ook Rita die erachter komt lijkt me sterk.
Zou ongeloofwaardig zijn als ze ermee kan leven.
Ik zie wel z'n zus erachter komen die veel moeite heeft ermee maar toch d'r mond houd.
Maybe op voorwaarde dat die stopt 
Ik mis wel b-tje die neger uit de 1ste 2 seizoenen.
Was een leuke (coole) rol..
Ik sluit niets uit eigenlijk, ik ben heel erg benieuwd wat de schrijvers ervan maken. Ik denk wel dat Rita de duistere kant van Dexter gaat ontdekken, misschien niet zijn grote geheim.
Ik vond Doakes vervelend maar ook weer geniaal. Missen doe ik hem niet eigenlijk omdat zijn rol na 2 seizoenen wel was uitgespeeld.
Dat zit er dit seizoen ook wel aan te komen.
Zeker als je de laatste aflevering bekijkt en hoe Debra bezig is met dat archief.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Weet iemand wanneer seizoen 3 uitkomt op dvd (in Nederland)?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Er is mij eens gezegd dat ik op Dexter lijk. Ik heb de serie nog nooit gezien...
Edit: al bekend? > De Nederlands publieke omroep heeft aangegeven de serie in 2009 ook te gaan uitzenden. Vanaf 8 november 2009 gaat de VPRO de serie dagelijks uitzenden. Dexter is de eerste buitenlandse serie die ook via uitzending gemist terug te zien zal zijn. (wikipedia)
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hoppa, nu zijn we pas echt goed onderweg dit seizoen. Het was wel erg duidelijk dat er iets ging gebeuren die scène, maar dat ze allebei zouden worden neergeschoten had ik niet verwacht. Slachtoffers van de vacationmurderer? Of Anton die het zo doet voorkomen?
Dexter heeft in ieder geval weer een projectje
.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4226 votes
Deze serie ga ik ook zeker eens kijken. Lijkt me echt super!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
I'm going to choose not to misinterpret that
Best. Voiceover. Ever. 
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
De serie blijft gewoon even sterk en blijft me toch ook verrassen, ik zag een paar keer al scènes voor m'n ogen gebeuren in deze aflevering en toch doen ze het dan net weer totaal anders dan ik in gedachten had. En wat een cliffhanger weer!
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Weet iemand wanneer Dexter in amerika word uitgezonden?
J80
-
- 6 messages
- 15 votes
Wordt seizoen 2 ook uitgezonden op NL3 of alleen seizoen 1?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik denk het niet
. Geweldig einde van de laatste aflevering. Wist me echt te verrassen.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Weer een goede aflevering.
Dexter weet nu wie trinity is en zal volgende week wel spannend worden
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Nieuwste aflevering van Dexter was ook weer sterk.
De scene met de as van the killer's zus was wel mooi
Heb de trailer van de nieuwe dexter net gezien en het lijkt alsof die parner van dexters zus de nieuwe Doakes word en Dexter begint door te krijgen.