• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Dexter (Showtime)

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Ik heb inmiddels drie seizoenen achter de rug. Topserie!! Meer kan ik niet zeggen!!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ik heb seizoen 1 afgezien,tja,aardig maar niet verslavend of erg sterk.

Een serie zonder cliffhangers a la lost en 24,maar ok,hoeft niet elke serie te hebben.Toch jammer,want ik verheug me al niet onwijs op de volgende aflevering,en een cliffhanger zou dan helpen.

De karakters zijn niet boeiend,zelfs dexter zelf komt nogal saai over,maar ja,als excuus kan dat zijn dat die een beetje contactgestoord is en geen emoties heeft.

Die donkere politie-agent is echt zo'n stoere cop,maar het komt zo lomp over,z'n karakter is niet echt overtuigend.

Dexter's zus is irritant en lelijk,slecht gecast!

(wel grappig dat dexter in het echt met haar getrouwd is)

Dexter's vriendin is ook irritant,en zo vervelend.

En wat een goedaardig karakter,zzzzzz...

Alle karakters zijn bleek,en geen eentje springt eruit.

De serie is ook zelden spannend,dexter is nooit in gevaar,eigenlijk alleen zijn zus in de laatste 2 afleveringen,voor de rest geen enkel gevaar of spanning het hele seizoen.

De serie kan meer humor,spanning en/of aktie gebruiken,of wat meer gruwelijke moorden,het is allemaal zo slaapverwekkend.

Het is aardig,maar geen sterke serie.

Zal wel geen prijzen gewonnen hebben in amerika.

M'n vriendin vind het allemaal wel leuk dus ik zal niet ontkomen aan seizoen 2 & 3,hoop dat die veel beter ziin...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Iets te subtiele serie voor jou vrees ik.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Iets te subtiele serie voor jou vrees ik.

Uhhh maybe,vind het niet slecht hoor,leuk en aardig goed om te kijken,maar verheug me niet op de volgende aflevering,is totaal niet verslavend.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Genoeg cliffhangers hoor.

Weet iemand wanneer seizoen 4 van start gaat?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Genoeg cliffhangers hoor.

Niet in seizoen 1

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Van wikipedia:

On October 21, 2008, Showtime renewed the series for a fourth and fifth season, each consisting of 12 episodes.[8] The show's writers convened in February–March 2009 to brainstorm ideas for the fourth season, with filming scheduled to begin in June.[37] The fourth season will premiere in the fall of 2009.

Dat wordt nog wel even wachten.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Aanvallend bericht en reactie daarop verwijderd.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik kijk enorm uit naar seizoen 4!

En wat lees ik hier: geen cliffhangers? Niet spannend? Dexter nooit in gevaar? Kijk maar snel seizoen 2 en 3 zou ik zeggen!

Dexter is één van de weinige series waarbij ik gewoon altijd door wou kijken! Spanning genoeg en altijd opbouwend naar het einde van het seizoen toe, de humor zit er zeker ook in hoor, al is die wat subtieler.

Jammer dat we nog zolang moeten wachten op een volgende!

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik ben er mee begonnen. Leuke serie, sommige personages spreken mij nog niet zo aan en voelen ook cliché aan, maar Dexter is wel briljant. Verhaal gaat ook wel traag, maar het blijft boeiend. Ben benieuwd of het nog spannender gaat worden. Ben bij aflevering 5 van het eerste seizoen op dit moment.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Prachtige serie. Ben benieuwd of ze het boeiend kunnen houden in het vierde seizoen.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

LEIDENAAR187: meer humor zeg je? Ik heb verschillende keren letterlijk tranen gelachen bij bepaalde scènes. De droge humor, ik vind het geweldig.

Blijft topserie en ik kan ook niet wachten tot S4

bboybram

• 11 messages
  • 4 votes

Ik weet niet of mensen hier een andere serie kijken. Maar elke aflevering van dexter is gewoon briliant. Elke afl. worden er 2 problemen opgelost bevat 3 niewe problemen die in de einde worden opgelost en 1 lange probleem houdt het zo'n 2 a 3 afl. vol.

Ik kijk elke aflevering soort van zonder te knipper. Hoe ik op de bank neer plof zo blijf ik tot de alf. afloopt. Ik vind dit echt 1 van de beste series die ik heb gezien. En er zit echt wel humor in maar de mind fucking is gewoon nog erger. Krijg er te kriebels van als ik er over praat.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Intussen ben ik bij seizoen 3, en het is gewoon een hele leuke serie. Personages worden steeds interessanter, met name de FBI gast in seizoen 2 verveelt niet. Het verhaal is ook erg leuk bedacht, en Dexter is gewoon natuurlijk ontzettend cool. Ik ga binnenkort met seizoen 3 beginnen, ik heb er zin in!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

John Lithgow! awesome! Heerlijke serie is dit toch!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Haha, geweldig, Lithgow als psycho serial killer. Kan nu al niet wachten op z'n stemgeluid.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ik heb gisteren seizoen 2 afgekeken.

Seizoen 1 vond ik vermakelijk maar het wist me niet echt te grijpen nog en het duurde lang voordat ik aan seizoen 2 begon.
Komt ook omdat seizoen 1 totaal geen cliffhanger had dus de noodzaak gelijk aan seizoen 2 te beginnen was er niet.

Seizoen 2 vond ik veel beter en heb die samen met het vrouwtje in 3 dagen gekeken.
Spannende cliffhangers en een spannend goed verhaal,humor en leuke karakters.
Enige wat ik jammer vond was de allerlaatste aflevering van seizoen 2 die ik wat vond tegenvallen en ook nu weer geen cliffhanger die me doet verlangen naar seizoen 3.
Alle problemen opgelost (doakes,gekke wijf,onderzoek naar de slachtoffers van dexter)

Jammer dat doakes dood is want was toch 1 van mijn favo's.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

De Dexter series hebben ook nooit echte cliffhangers, misschien één of twee keer in seizoen 3, maar in elk seizoen is elke aflevering volwaardig op zijn eigen manier.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Ik kijk met veel plezier de eerste reeks van Dexter. Het is mij te formulematig om mee te doen met de big boys als The Sopranos of The Wire, maar dat neemt niet weg dat het lekker wegkijkt. Het doet mij erg denken aan The Shield trouwens, in de zin dat er een aardig karakter is dat voor eigen rechtertje speelt en dient te voorkomen dat de echte wetgeving erachter komt.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

First ep. s. 4 al te vinden! Zo effe kijken!

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Macmanus wrote:

First ep. s. 4 al te vinden! Zo effe kijken!

Ik wacht tot eind september..

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Wisten jullie dat dexter in het echt getrouwd is met het vrouwtje die zijn zus Deb speelt?

Anders weten jullie het nu...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

FlyLo wrote:

(quote)

Ik wacht tot eind september..

Hmm.. op zich een goed idee, heb al wel even genoeg serie om te kijken.

Maar ja, 't is wel Dexter...

dilemma!

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

kos wrote:

(quote)

Hmm.. op zich een goed idee, heb al wel even genoeg serie om te kijken.

Maar ja, 't is wel Dexter...

dilemma!

De spanning is nu al groot genoeg, als je nu de eerste afl al kijkt moet je nog meer als een maand wachten op de volgende.. Ik pas

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Een week een maand. Ik ga zo kijken! Begint toch nooit meteen heel cliffhangerig.

Artemis

• 3868 messages
  • 2395 votes

Wat een vervelende cliffhanger in die eerste episode zeg

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ghehe indd, weten we ook weer waarom die gelekt is. Maar het ziet er wel naar uit dat het een heerlijk seizoen gaat worden

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

FlyLo wrote:

(quote)

De spanning is nu al groot genoeg, als je nu de eerste afl al kijkt moet je nog meer als een maand wachten op de volgende.. Ik pas

Idd, ik wacht ook liever nog een maandje voor ik eraan begin, en dan laat ik de afleverningen liefst nog een paar weken staan zelfs, en dan snel na mekaar kijken

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Ow boy, het was inderdaad een slecht idee om die eerste al meteen te kijken. Ik kan niet wachten hoe hij zich er weer gaat uitkrijgen...

Ik vind het wel geweldig dat Lundy (met zijn obsessie voor seriemoordenaars!) terug is en welk effect dat op Dexter zal geven.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.