- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Isaak was tof ja! Laguerta begint ook steeds meer richting Dexter uit te komen, ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Prima episode. Ontvoering zelf is wel wat clumsy in elkaar gezet trouwens. Voor de rest erg fijne Isaak ontwikkeling weer ook door die ontwikkeling wordt de focus verplaatst. Had ik niet verwacht.
Benieuwd hoe dit zich ontwikkelt, want met het verlies van Isaak moet je toch weer met iets nieuws komen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Inderdaad een prima episode met een onverwachte ontwikkeling met betrekking tot Isaak. De laatste drie episodes zullen denk ik voornamelijk gaan over Laguerta. Ik ben echt benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik neem aan dat zij er in het volgende seizoen niet meer is..;p Ook zullen de laatste drie episodes in het teken staan van het uitdiepen van de relatie tussen Hannah en Dexter en er is natuurlijk een nieuwe reeks moorden. Ik hoop dat de laatste drie episodes nog even wat extra gaan vlammen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zolang George maar niet groot gemaakt wordt, wat een kneus is dat zeg. Al verwacht ik dat ie meer in de slag zal liggen met Joey, wat ik dan wel weer toejuich. LaGuerta zal nu wel de algemene spanningsboog gaan worden ja
.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Laatste aflevering dit seizoen heet 'Surprise..."
We hebben nu te maken met de moorden/verbrande lijken.
Volgens mij gaan we naar een soort 'two face' revival van Doakes 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Hm dat is een interessante theorie 
Maar hebben we het verbrande lichaam van Doakes niet gezien als bewijs?
Of heb je naar de cast van de 12e aflevering gekeken? 
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Kan me het lichaam van Doakes niet meer herinneren, maar als dit wel het geval is gaat mijn theorie niet op.
Als dit niet het geval is: Surprise motherfucker!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Persoonlijk vind ik dat Seizoen 7 (nog) niet kan tippen aan Seizoen 2 (de Bay Harbor Butcher met Lila) en 4 (Trinity killer) maar ik kan niet wachten op afl. 10 van Seizoen 7!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Kan me het lichaam van Doakes niet meer herinneren, maar als dit wel het geval is gaat mijn theorie niet op.
Als dit niet het geval is: Surprise motherfucker!
Doakes was in de fik gevlogen bij een gas explosie in een verborgen Hut, door Lila de handlanger van Dexter in Seizoen 2
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Inderdaad een prima episode met een onverwachte ontwikkeling met betrekking tot Isaak. De laatste drie episodes zullen denk ik voornamelijk gaan over Laguerta. Ik ben echt benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik neem aan dat zij er in het volgende seizoen niet meer is..;p Ook zullen de laatste drie episodes in het teken staan van het uitdiepen van de relatie tussen Hannah en Dexter en er is natuurlijk een nieuwe reeks moorden. Ik hoop dat de laatste drie episodes nog even wat extra gaan vlammen.
Mee eens, of het wordt weer een slappe hap. Er moet heel wat gaan gebeuren deze laatste 3 afleveringen van Seizoen 7 om het goed te maken!!!
p.s spoiler: Die Isaak speelde inderdaad uitstekend, jammer dat ie zo aan zijn einde kwam en jammer dat George door zijn lover werd neergeknald
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Doakes was in de fik gevlogen bij een gas explosie in een verborgen Hut, door Lila de handlanger van Dexter in Seizoen 2
Ja dat weet ik maar maar is zijn dead body ooit gezien?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Spoiler: Ja het verbrande lijk en was geïdentificeerd d.m.v zijn gebit! door Masuka. Als Doakes weer terug zal komen, zou ik het een grote flop vinden. Maar met Dexter weet je het nooit! We shall see
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Met Erik King als bevestigd returning castlid is deze denkwijze natuurlijk vrij voordehand liggen. 1 + 1 = 2.
Alleen in welke vorm ie terug komt is de vraag. Flashbacks kan, maar zou te veilig zijn. Ik verwacht dat er aan hem geknutseld is, misschien dat eindelijk Dr. Danco nu in de serie betrokken kan worden
. Toch jammer dat ie tot nu altijd genegeerd is.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Wat een plotse dip in kwaliteit na Isaak's dood, zeg. Hannah's gokverslaafde vader ie uit 't niets verschijnt en (natuurlijk) om geld vraagt; Novikov's amateuristische moord door Quinn (blijkbaar wisten ze dat zijplotje niet meer interessant te houden zonder Isaak's aanwezigheid); een nieuwe (en oninteressante) antagonist voor de laatste drie afleveringen ... en dit seizoen was zó goed aan de gang, zeg. Jammer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met Erik King als bevestigd returning castlid is deze denkwijze natuurlijk vrij voordehand liggen. 1 + 1 = 2.
Alleen in welke vorm ie terug komt is de vraag. Flashbacks kan, maar zou te veilig zijn. Ik verwacht dat er aan hem geknutseld is, misschien dat eindelijk Dr. Danco nu in de serie betrokken kan worden
. Toch jammer dat ie tot nu altijd genegeerd is.
Mooi nieuws, maar ik zag het al aankomen gezien de titel van aflevering 12. Ben er wel enorm benieuwd naar.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Net aflevering 10 gezien van Seizoen 7, maar ik vind wel dat het allemaal een beetje rommelig wordt. Het lijkt wel of de regisseur van het "Concept Dexter" begint af te dwalen
, de spanning is ook ver te zoeken (jammer genoeg). Maar goed, spoiler: Ben wel benieuwd wat de ontwikkelingen verder zijn waar LaGuerta zich mee bezig houdt!
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Het lijkt onderhand wel alsof er elke 2 afleveringen een nieuw plot bedacht wordt. Dit seizoen was wel goed onderweg, ik vond de afleveringen 7 en 8 behoorlijk sterk. Maar ben benieuwd waar het nu weer heengaat. Dexter en Hannah als de nieuwe Bonny and Clyde? Ik zie ze Darlene en Laguerta nog wel omleggen, eigenlijk. De club waar het allemaal mee begon is nu ook wel weer uit de picture, denk ik. Het is maar goed dat er na volgend seizoen een punt achter wordt gezet.[/spoiler
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Het niveau van seizoen 7 begint af te zwakken.. De eerste 8 afleveringen waren erg sterk, de 9e en 10e aflevering toch beduidend minder. Ik verwacht, gelet op de preview, veel van de volgende aflevering 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Alles afgesloten, enigste om naar uit te kijken en waar de focus volledig naar toe word verschuift is de Bay Harbor Butcher zaak waar LaGuerta in kijkt.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Inderdaad en ik kan me niet voorstellen dat dat niet geweldig gaat worden. Daar wordt al een heel seizoen naar toe geschreven dus ik neem aan dat ze ons nog wel gaan verrassen en gelet op de titel van episode 12 komt dat wel, hopelijk, goed 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik mag toch hopen dat Doakes niet terugkomt als 'levend' personage. Dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn. 
Mijn voorspelling voor de seasonfinal: Dexter wordt ontmaskerd en slaat op de vlucht en Hanna doodt LeGuerta.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mwah waah, kan wat inzitten Kai. Dat zou nog wel eens een klein goedmakertje kunnen zijn voor Seizoen 7
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Aflevering voelde een beetje als een 'filler' idd. Veel subplotjes die maar snel komen en heel snel ook weer worden afgewerkt. Jammer
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Filler aflevering inderdaad, leek bijna een bottle episode. Ook vrij inwisselbare subplotjes die geen enkele meerwaarde vormen. Snel vergeten deze aflevering en richten op de ontknoping.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Aflevering die voornamelijk op één locatie afspeelt en/of afgezonderd is van de rest van 't seizoen qua verhaallijn.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dank je, weer wat geleerd. Hier vind ik nog meer toelichting op het verschijnsel. Had er nog nooit van gehoord. Ook Breaking Bad bleek er een te hebben.