• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens, belichting laat nogal te wensen over.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Poei, goed seizoen zeg. Had niet gedacht dat dat er nog inzat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De stomende seksscene krijgt zijn vervolg. De camera angles en Strahovski's fysieke gesteldheid waren al erg impressive en dan nog in het Lotus standje . Leuke knipoog met Hannah's beroep. Episode is een lekkere rustige die totaal in het teken staat van Dexter en Hannah. Qua spanningsopbouw en suspense zo briljant, qua chemistry ook echt ongekend. Dat gespeel met attraction en repulsion is zo sterk. Precies mijn gedachte ook dat Dexter en Hannah meant to be zijn. Briljant seizoen, vooral omdat dit seizoen zich meer focust op persoonlijke uitdagingen dan een centrale 'case'. Wat heerlijk dat Dexter weer terug is, en beter dan ooit. Laat Strahovski een regular worden (indien mogelijk). ASAP.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Je bent enthousiaster dan ik. Ik vind de relatie tussen Dexter en Hannah eigenlijk helemaal niet overtuigen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat werkt er voor jou niet? Werkt het tot stand komen niet? Of ontbreekt er chemie? Zolang je maar niet zegt dat het aan Yvonne ligt . Die verbaast me echt.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik heb niet het idee dat Dexter wat voelt voor Hannah. Dat komt niet echt naar voren voor mij. Dat komt natuurlijk ook door de awkwardness van Dexter's gevoelens en hoe hij dat overbrengt, maar nu voelt de relatie er een beetje bij gepropt in plaats van deel van het seizoen te zijn.

Maar aan Yvonne ligt het niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik snap wat je bedoelt maar die awkwardness die Dexter heeft als het om sensitieve zaken gaat maakt het voor mij wel overtuigend.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Naomi Watts wrote:

De stomende seksscene krijgt zijn vervolg. De camera angles en Strahovski's fysieke gesteldheid waren al erg impressive en dan nog in het Lotus standje . Leuke knipoog met Hannah's beroep. Episode is een lekkere rustige die totaal in het teken staat van Dexter en Hannah. Qua spanningsopbouw en suspense zo briljant, qua chemistry ook echt ongekend. Dat gespeel met attraction en repulsion is zo sterk. Precies mijn gedachte ook dat Dexter en Hannah meant to be zijn. Briljant seizoen, vooral omdat dit seizoen zich meer focust op persoonlijke uitdagingen dan een centrale 'case'. Wat heerlijk dat Dexter weer terug is, en beter dan ooit. Laat Strahovski een regular worden (indien mogelijk). ASAP.

Ik ben het volledig met je eens. De spanningsopbouw in de zevende aflevering is inderdaad ongekend sterk. Dit seizoen is op weg om mijn favoriete Dexterseizoen te worden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij mij ook. Doet me op momenten ook denken aan de spanningsopbouw tussen Dexter en Miguel in het derde seizoen (was ook zo subliem) maar dan nog beter en met stomende seks .

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Haha inderdaad Ik vind de spanningsopbouw en de chemie tussen Dexter en Hannah wel een stuk beter dan tussen Dexter en Miguel in seizoen 3. De sfeer tussen Dexter en Hannah is toch wel een stuk onheilspellender vind ik. Daarnaast moeten we LaGuerta niet vergeten. Zij komt steeds dichterbij en wordt steeds gevaarlijker.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt. LaGuerta blijft een zeer tof personage. Enorm integer ook. Vind zelf het subplot rond Joey en Nadia en het crooked cop verleden van Joey ook wel erg onheilspellend. Gaat vast nog een staartje krijgen.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Ja dat denk ik ook zeker. Ik ben ook benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Joey wordt elk seizoen een boeiender personage. En ten slotte hebben we Isaac nog. De nadruk ligt nu wat minder op hem maar ook dat gaat nog wel vuurwerk opleveren. Ik heb het vermoeden dat Dexter in die situatie wel eens een handje geholpen gaat worden door Joey, een woeste Joey omdat Nadia is omgelegd.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Naomi Watts wrote:

Klopt. LaGuerta blijft een zeer tof personage. Enorm integer ook.

Integer? Heb je de afgelopen paar seizoenen misschien niet gezien? Leuk personage, dat zeker, maar toch wel één van degenen waar de scriptschrijvers niet erg consequent zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, ik ben na seizoen 4 aan deze begonnen, dan deze 7 en dna ga ik 5 en 6 kijken. Vind ik chronologisch gezien wel zo logisch .

Nee, vind haar ondanks menselijke tekortkomingen bijzonder integer.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Vind ik bij een serie als Dexter echt onhandig dan mis je vaak referenties naar eerdere kills/seizoenen en plotlijnen die je niet begrijpt. Or am I wrong?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je had niet door dat dat cynisme was?

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Jawel, kon het niet laten te reageren, ik liet het 2 dagen bezinken maar de drang werd te groot

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Wat jammer dat ze dat verliefd op Dexter lijntje weer ophalen. Heb ook het vermoeden dat C. Hall zelf ook niet helemaal meer weet wat hij ermee aan moet. Ook dat dialoog met die gangster die gay is. Was ook weer zo lame geschreven. Steeds net niet zeggen waarom het voor hem zo een balangrijk persoon is. En dan krijgen we dit. Pfff. Overigens Naomi "Arri Alexa" Watts roemt dan zo de stomende seks. Maar ik vind het maar lafjes dat we geen eens een paar boobies zien. Kan toch gewoon op Showtime! Teleurstellend allemaal.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Vandaag de laatste 2 afleveringen gezien. Erg goed weer zeg. Was alweer even geleden dat er zulke denderende afleveringen back-to-back waren.

Ben vanaf scene 1 ook wel erg gecharmeerd van Strahovski, dat scheelt wel

Inmiddels is er wel een aardig kaartenhuis gebouwd: Deborah's coming out en haat jegens Hannah, Dexter die daar tussen in zit, Dexter en Isaac die elkaar om willen leggen, LaGuerta die Dexter's geheim ontrafeld, Batista die een nieuw restaurant opent met maffia-geld... Alleen de Quinn-verhaallijn vind ik niet zo denderend, maar vind hem sowieso het minst leuke karakter van de regulars. Al heeft hij ook zijn twijfels gehad over Dexter een paar seizoenen terug (met dat bloedspoor in het busje), dat zal ook nog wel terugkomen
.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Macmanus wrote:

Overigens Naomi "Arri Alexa" Watts roemt dan zo de stomende seks. Maar ik vind het maar lafjes dat we geen eens een paar boobies zien. Kan toch gewoon op Showtime! Teleurstellend allemaal.

Vind zelf dit soort composities met naaktheid en suggestieve poses die net genoeg weggeven maar nog ruimte overlaten voor de verbeelding veel sexier dan lompe frontal nudity scenes. Nee, dan liever zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Argentina was top. Lekker rustige episode, die de lijntjes voor de naderende afsluiting van het seizoen keurig uitzetten. Astor weer terug (eindelijk), erg fijne development met Hannah, lekker stevig drama met Deb, Joey die in een hoek wordt gedrukt en uiteraard de verbale showdown tussen Dexter en Isaak in de gay club. Zwaar genieten. Ook erg fijn dat je nu geen tegenstander heeft die pure evil is maar gewoon vooral 'mens'. Ook erg fijn dat Rita door de thematiek weer een groot onderwerp van gesprek wordt. LaGuerta zal ook wel weer voor de nodige afleiding zorgen.

Fijne oase van rust met genoeg 'menselijke' ontwikkelingen en de lijntjes die worden uitgezet. Preview beloofd veel goeds en dit uitermate sterke seizoen lijkt voorlopig geen fouten te maken en een slot te krijgen die ze verdient. Al zijn we daar nog lang niet. Godzijdank.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Movie-Addicted wrote:

ik ben bij Seizoen 5, maar het begint wel een beetje eentonig te worden allemaal. Ik sta te twijfelen, of door gaan met kijken of ermee stoppen. Steeds het standaard ritueeltje, en de bekende koppen die mij langzamerhand beginnen te irriteren pff.... (vooral die Debra Morgan en Laguerta)

Seizoen 2 blijft voor mij tot nu toe nog het beste

Ben inmiddels bij afl. 5 van seizoen 6. De Doomsday murders, moet eerlijk zeggen dat de spanning weer degelijk word. Alhoewel ik Seizoen 5 echt een teleurstelling vond. Maar goed, door de positieve reacties van Seizoen 7 ga ik zeker verder met kijken!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Naomi Watts wrote:

Vol blijven houden. Vijf en vooral het zesde seizoen stellen je geduld op de proef maar zeker doorkijken. Al kan je ook even een Dexter pauze houden, en verder weggaan maar niet afhaken.

MatthijsGr00t wrote:

Zeker niet afhaken nee. Seizoen 6 heeft nog wel een aantal sterke afleveringen. Helaas ook een aantal echt zeer zwakke maar seizoen 7 maakt dat allemaal goed (op basis van de eerste 6 afleveringen dan).

Matig en zeer onverwachts eind van Seizoen 6! Ik laat Seizoen 7 even voor wat het is, en ga binnenkort weer verder met kijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

seizoen 6 is echt een drama. De teleurstelling even verwerken en je hebt nu veel moois voor de boeg. Het ergste is achter de rug. Gefeliciteerd doorzetter .

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Lets Hope!

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Dat komt helemaal goed in seizoen 7

Nouja in ieder geval op basis van de eerste 8 afleveringen.

Als ik jou was zou ik nog een aantal weken wachten en dan het hele seizoen in één ruk uitkijken.. Daar is dit een perfect seizoen voor.

Ik ken trouwens één persoon die seizoen 6 beter vindt dan seizoen 7 maar dat even terzijde

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Voor mij? blijft Seizoen 2 (tot nu toe) nog het beste. Maar net wat je zegt, je moet het even met rust laten en dan in een keer alle afleveringen van seizoen 7 bekijken.

Komt goed

In ieder geval bedankt voor de stimulatie(s)

Rinky

• 37 messages
  • 138 votes

Nog niet helemaal onder de indruk van seizoen 7, er zitten goede en slechte dingen in.

Wat ik jammer vind is dat Masuka wat minder screentijd heeft, voor mij toch een van de helden van de serie

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Beter dan die irritante Laguerta tenminste, dat mens kwam mijn strot uit. Masuka

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Mooie Heat - achtige dialoog tussen Isaak en Dexter

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.