• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Wat amateuristisch. Of misschien om je te beschermen tegen zulke matige kwaliteit.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

En dat was S6. Weinig bijzonders = wel vermakelijk, maar de inner voice over van Dex begint af en toe wel erg te vervelen. Toch blijf ik wel benieuwd naar een nieuw seizoen...

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Man! Zondag aan Dexter begonnen, net 1.08 gekeken, kan er niet mee ophouden. Heerlijk, eindelijk weer een serie om aan te verslaven. Ik vertrouwde Captain Hook/McDreamy voor geen cent en ik had gelijk! Zoals je altijd zegt bij dit soort series, "heel benieuwd hoe dit gaat aflopen."

On hold: Sports Night, Curb, Mad Men, GoT, West Wing.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Godver. Klerezooi. Ik haatte seizoen 6 en was een flinke tegenstander geworden gaan ze gewoon Yvonne Strahovski casten. S7 kan nu al niet meer stuk en eindelijk een substitutie voor Rita. Briljante zet dit .

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Nog niet gelijk te veel gaan verwachten! Ik verwachtte ook bijna een klein meesterwerk van Edward James Olmos, maar het bleef behoorlijk tegenvallen (al was het niet aan hem te verwijten!).

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Strahovski is best leuk, maar als ze dezelfde schrijvers aanhouden als bij de laatste twee seizoenen vrees ik het ergste. Ook heel het gedoe met die hand en natuurlijk Deb belooft weinig goeds.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Na de teleurstellende seizoensfinale (of eigenlijk hele afwikkeling van het plot met broer van Dex , toch rustig verder aan het kijken. Erg blij dat ik dat heb gedaan. Gezeik met die sponsor en Rita is aan het begin best vervelend, maar vanaf 2.6 (leuke titel; Dex, lies en videotape) en 2.7 wordt Dexter weer een geweldige page turner. Evil Dexter is konings en Lila lijkt me een behoorlijke sicko. Gaat spannend worden!

Ook bizar dat die zus weer valt op de man die 'op Dexter jaagt'.

Hopelijk gaat S2 niet uit als een nachtkaars.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Strahovski!

Had na vorig seizoen niet zo'n zin meer in Dexter maar dit verandert alles.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmmm..dan moet ik toch maar eens aan seizoen 6 beginnen, maar ik denk dat ik dan eerst Breaking Bad seizoen 4 ga kijken. Welke is beter?

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

^^Moet je dat nog vragen?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

S2 klaar. Ook hier weer teleurgesteld door een tam einde. Ook over een aantal gemakkelijk 'turn of events' in de laatste afleveringen. Dexter schrijvers zijn duidelijk beter in voorzetten dan afmaken. Opbouw tot 2.08 is geweldig en daarna zakt de boel weer in. Alles komt vaak net, of, veel te makkelijk op zijn pootjes terecht en dat stoort. Hierdoor zal Dexter zich ook nooit bij mijn favoriete series kunnen scharen.

Hall maakt er echter wel een feestje van. Heerlijk hoe hij kan switchen tussen sul en super Dexter. S3 staat in de pindakaas, maar de verslaving van S1 is weg. Denk dat Mad Men S5 aan de beurt is. Ik heb je gemist Joanie!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oef, Strahovski. Dat is wel een behoorlijk heet ijzer in het vuur. Benieuwd naar haar rol.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Huffington Post wrote:

"Dexter" is "definitely" ending after Season 8, executive producer Sara Colleton confirmed in an interview with TV Guide.

Hier meer.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dexter is vermakelijk genoeg om dat jammer te vinden...

judgepaddy

• 550 messages
  • 2505 votes

Maar dan zijn er altijd nog de boeken

Ik net bezig met een omnibus van boek een, twee en drie en die geven een veel beter inzicht in de gedachtengang/persoonlijkheid van dit olijke sociopaatje.

De eerste seizoenen zijn licht gebaseerd op de eerste boeken maar er zit weldegelijk verschil in verhaal, sfeer en karakters dus de boeken vallen ook prima te lezen als je de series hebt gezien.

Gruffalo

• 207 messages
  • 603 votes

Maar met die boeken mis je al dat lekkere bloed, de slangen die een buik uit glijden en de afgehakte lichaamsdelen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

YouTube - 2 Minutes Sneak Peek Dexter Season 7 (HD)

Ik ben benieuwd hoe ze "de ontdekking" uit gaan werken. Heb er geen goed gevoel bij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha gaaf, ik was zeer benieuwd naar haar reactie. Maar krijgen we nu echt dat Dexter zich er nog uit weet te lullen met leugens? Nee toch? Mag hopen dat hij alles opbiecht. Lijkt me juist interessant om te zien hoe Debra daar mee om gaat.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Als dit de toon zet voor het hele seizoen vrees ik het ergste. Lachwekkend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Wat een farce. Omg wat slecht.

Veel belangrijker, Strahotski over haar personage. Dat moet het seizoen redden als ik dit zo zie.

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Vond de preview van het nieuwe seizoen ook een beetje naar...T was beter geweest als het wat mysterieuzer was geweest...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hier moest ik toch wel om lachen. Ned Flanders (the Simpsons) als Dexter in de Threehouse of Terror aflevering van s23.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Lol. Waarom is het in spiegelbeeld?

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Copyrights.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Hier moest ik toch wel om lachen. Ned Flanders (the Simpsons) als Dexter in de Threehouse of Terror aflevering van s23.

(embed)

Kan bijna niet wachten, maar ik ben nog maar bij seizoen 11... grrrr!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Kan bijna niet wachten, maar ik ben nog maar bij seizoen 11... grrrr!

Hehe, ik bijna klaar. Het is het waard, al zijn de laatste 3 seizoenen duidelijk minder, uitgezonderd een enkele topaflevering.

Overigens, Dexter wordt vrij vaak gepersifleerd. Zag het al bij de TV Kantine (wel heel matig) en nu ook weer. En volgens mij zijn er meer voorbeelden.

En er zijn ook veel grappen over:

9GAG - Classic Epic Dexter-Dexter Crossover

9GAG - Dexter...

Deze vind ik erg leuk:

9GAG - Dexter?!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Het gaat mij vooral om The Simpsons.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Wat is S3 slecht vergeleken met S1 en S2. Grootste nadeel, geen spanning door matig plot. Ep 12 en 13 laten S3 gewoon uitgaan als een nachtkaars.

Verder aantal zaken die me constant hebben gestoord. Het lijkt wel alsof Sgt. Doakes nooit heeft bestaan. Hij wordt hooguit nog 2x genoemd. Een vriend en collega die zogenaamd de bay harbor butcher blijkt te zijn.. Hallo, dat houdt niemand's gemoederen ook maar langer dan 10 seconden bezig daar op het politiebureau? . En waar is Lundy ineens?? Die wordt ook een heel seizoen niet meer genoemd. Helaas ben ik gespoilerd en weet ik datie in S4 weer terugkomt. . Maar toch. En dan hebben we daar Miguel Prado nog, matig acteur, irritant personage. Ook ontzettend ongeloofwaardig die vriendschap met Dexter. Complete mismatch.

Pluspunten? Benz. Goed om te zien dat ze even naar de Dr. Schumacher is geweest om wat meer body aan haar personage te geven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan moet je seizoen 5 en 6 nog krijgen . Sterkte kerel .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.