• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

Expeditie Robinson

sophii

• 1 messages
  • 1 votes

hey weet iemand waar je info kan vinden over giovani?

ik hoop dat hij wint in de volgende expeditie robinson, of peter.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

pjotr wrote:

Raymond, Giovanni, Ernestine en Keo?

Die liggen er dus meteen uit. Hup Peter, hup Robin, hup Klaar!

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe de sfeer zal zijn in de all-star editie... wie kan het goed vinden met wie, en misschien nog interessanter: wie krijgen er ruzie?

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Ik moet alleen wel een beetje -en van die instelling van 'ik ga alleen maar om te genieten'!En nog erger: KLAAR DOET WEER MEE!

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Gelukkig doet Klaar mee, tenminste iemand met een ruggegraat...

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

Hmm is het programma nog niet afgelopen in Nederland ? Zal mondje dan maar toe houden

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Ja, we zitten pas halverwege de All Stars Edititie- is die bij jullie nu al afgelopen dan?

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

Hmm, ah oei, had me miskeken. De 4de (??) reeks is hier juist afgelopen. Maar nog niets gezien van een all-star reeks of iets dergelijk...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

In België hebben ze daar ook nog niks van laten zien. Het is ook nog niet zeker of het bij jullie uitgezonden gaat worden vanwege te lage kijkcijfers. Blij dat ik in NL woon .

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

Zou vreemd zijn, aangezien het voor vt4 (commerciele zender) zowat hét kijkcijferkanon is...uiteraard allemaal lager dan de niet commerciele zenders. Maar de laatste weken prijkte expeditite steeds bovenaan voor deze zender.

Maar ja, ik weet niet echt of een all star edition echt iets is waar ik op zit te wachten. Lijkt me meer op uitmelken dan op iets degelijk neerzetten.

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Obiwannes bevestigt mijn vooroordelen over Belgen weer eens

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Is de all stars in nederland al aan de gang ? Wij hebben, juist , niet lang geleden , vernomen wie de Robinson van reeks 4 was ( terechte winnaar trouwens , Frank ). In vlaanderen is expeditie robinson toch een groots succes dat één van de succesformules is van vt4.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Nee joh, dat was maar een grapje...;)

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Grapje geslaagd

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

FX wrote:

Obiwannes bevestigt mijn vooroordelen over Belgen weer eens

Benieuwd in welke zin je dat bedoeld...

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Maandag 29 augustus mogen we weer genieten van Expeditie Robinson 2005 op Talpa.. Jong tegen Oud!

Aflevering is van half 9 tot half 10 en op 4 september komt er een speciale kandidaten aflevering van half 10 tot half 11

Het schijnt dat de allstars editie van ER niet meegaat naar Talpa en dat, onder een andere naam, deze verschijnt in een programma onder een andere naam op Net 5.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Kijk er wel weer naar uit, heb tot nu toe alle edities nog gezien.

Ik hoop dat Richard(die mijnwerker met iets langer haar en een band erdoor heen) de allstars editie ook wint, vind hem nog steeds de beste robinson ooit.

banaantje

• 1 messages
  • 0 votes

Zeg mensjes, weet iemand wat er gebeurd is met die all star editie??? Leek me echt leuk! Kan er niet zo veel van terugvinden en Teskuh17 weet jij er iets meer over????

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Teskuh17 wrote:

Het schijnt dat de allstars editie van ER niet meegaat naar Talpa en dat, onder een andere naam, deze verschijnt in een programma onder een andere naam op Net 5.

wat ik gelezen heb..

maar, nu wordt er gezegd in het forum van www.expeditierobinson.net[/url] - weet niet tot hoever dat betrouwbaar is - dat Talpa toch de Allstar editie gaat uitzenden. De tijd zal 't leren verheug me in ieder geval op ER 2005 en Terra incognita

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Oook weer van start gegaan, vind het enigzins niet echt heel erg eerlijk dat het dit jaar jong tegen oud is, omdat de jongeren die nu alweer twee proeven hebben gewonnen, gewoon weg sterker zijn, en dat is ook logisch.

Hoop dat het dit jaar niet zo'n gezanik en gezeur wordt als vorig jaar, toen vond ik er niet veel aan.

Zou zeggen laten we hopen dat ze dit jaar die Johnny er gauw uit stemmen, want die verpest, in ieder geval voor mij, het programma een beetje.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Juist zonder sukkels als Johnny wordt Expeditie Robinson saai.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Man man man... die Johnny...

bonaparty

• 1 messages
  • 0 votes

Expeditie Robinson Spel

Hallo Fans ,

Wisten jullie al dat er ook een gratis online Expeditie Robinson spel is (www.expeditie-robinson.net)? In dit spel moet je een eigen team samenstellen bestaande uit de deelnemers van de huidige expeditie. Die deelnemers kunnen punten voor je verdienen door proeven te winnen. Ook kan je punten verdienen door allerlei voorspellingen te doen, bijv. wie er komende uitzending weggestemd zal worden. Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan en dat was erg leuk vandaar dat ik jullie nu

even deze tip wil meegeven.

Groeten,

Karel van den Keukenmeer

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Nu loopt (in België) de nieuwe reeks van Expeditie Robinson. Niet meer op VT4, niet meer het (erg goede) productiehuis Kanakna, en het is er echt wel aan te zien vind ik. Ik kan het niet zo goed verklaren maar ik vind deze nieuwe reeks véél minder. Ze voegen er niet echt iets aan toe vind ik. Opnieuw geheel dezelfde formule, met dezelfde indeling van de groepen, opnieuw een verborgen eiland, opnieuw een wereldvreemde freak (die man met zijn baard en vreemd haar ).

Gelukkig komt er nu op VT4 Terra Incognita, ook door Kanakna. Opnieuw een soort reality (geen survival meer), waar mensen met elkaar moeten leren leven. Het lijkt me geen slechte vervanger voor Expeditie Robinson.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Kan iemand mij uitleggen wat Terra Incognita zo ongeveer inhoudt?

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

La dormeuse wrote:

Kan iemand mij uitleggen wat Terra Incognita zo ongeveer inhoudt?

is gloof ik iets in de trant van ER... maar om nou precies te weten wat t inhoudt.. mot je kijken hè

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Iemand gisteren nog Terra Incognita gekeken?

Ik vond het niet zo boeiend eigenlijk: niet zo'n interessante deelnemers, érrug veel herhaling (dat verhaaltje over die nomaden ken ik na 6x wel) en het gedoe rond die levels (eilanden) is ook nog niet echt pakkend...

Misschien wordt het later wel leuker maar nu gaat mijn voorkeur zeker uit naar Expeditie Robinson.

archer

• 165 messages
  • 192 votes

jup, ik heb het begin van ER nog ni gezien, maar aan TI vond ik echt niet zo veel, vorig jaar vond ik ER wel echt spannend, ik hoop dat het weer zo is

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

ER vind ik weer prima. TI heb ik een stukje van gezien maar inderdaad, die herhalingen waren heel erg vervelend en het tempo lag ook ontzettend laag (met dat draaigedoe bijvoorbeeld). Kon mn aandacht er niet bij houden. Verwachte ook elke keer de voice over van Ernst Paul Hasselbach, maar die kwam maar niet . Ik hou het gewoon bij ER.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.