- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
TI viel mij ook tegen ja. Geef mij maar ER, TI was iets teveel 'theorie' in plaats van 'praktijk'.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
PO , AR en TS waren OK, maar daarna de VR en AL dat ging volgens mij nergens meer over.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Kijk, jij weet ten minste waar je het over hebt... 
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Verwachte ook elke keer de voice over van Ernst Paul Hasselbach, maar die kwam maar niet
Ernst Paul is cool!
Ik vind hem echt een goede presentator. Volgens mij is hij erg sympathiek.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
vind ernst paul hasselbach ook een erg goede presentator.
Hij presenteert zichzelf erg goed, en maakt alles erg duidelijk, ook met als er proeven moeten worden uitgevoerd.
Vind hem zelfs een van de beste presentators in Nederland.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik vond Hasselbach Reportage altijd wel goed presenteren, maar Pepijn Bierenbroodspot weet hem wel te evenaren.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Ik zag net dat je gemiste afleveringen van Expeditie Robinson gewoon op de site van Talpa kan inhalen....dat is dan wel weer tof.... 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
man, die john en carl waren deze aflevering verschrikkelijk, ik wou hen op elk moment echt een mep in hun gezicht geven. Ocharme Esther.
En John is de dikste loser die ooit in het spel heeft gezeten.
Zeggen dat hij de enige robinson is, maar wel zo lui zijn en iedereen uisluiten, wat een sukkel!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Inderdaad een vreselijk irritante gast die John. Tenenkrommend zat ik naar die kerel te kijken, wat een onvoorstelbare loser!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nog nooit gereageerd op een programma omdat ik iet te ver vond gaan. Maar dit kon echt niet. Fysieke mishandeling zou nooit worden toegestaan in ER maar was dit niet minstens zo erg. Ik vind dat er ingegrepen had moeten worden en dat John van het eiland verwijdert had moeten worden.
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Ik had trouwens niet verwacht dat Carl John zou steunen, ik vond het altijd wel een leuke kerel, maar dat is er nou wel af.
John werd altijd helemaal opgehemeld in het oudere kamp, hij zou een echt Robinson zijn. Nou is Esther aangewezen als leider, en voelt hij zich bedreigd. Ik vind het wel van weinig zelfreflectie getuigen dat hij niet inziet dat hij ongelofelijk onrechtvaardig bezig is.
!Blegh!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Arm meske, die Esther. Maar het levert wél spraakmakende tv op
. Die John zet zich wel te kijk zeg. Giel Beelen liet er vanochtend zijn programma zelfs voor uitlopen omdat er zoveel mail was binnengekomen van mensen die John maar een loser vonden. Werd niet veel wijzer van hun gesprekje.
Vind Esther trouwens een van de sympathiekste kandidaten.
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Ik deel de mening met jullie over John en Carl. Wat John allemaal uit durfde te kramen en ook nog zonder ook maar één GEGROND argument waarom hij dit allemaal uitkraamde.. belachelijk! Ze gaven haar nog niet eens 'n kans! Esther werd al uitgekotst voordat ze zichzelf kon presenteren. Ik heb nog nooit zo gescholden tegen mijn tv toestel!! Ik zat gewoon in totale verontwaardiging achter mijn tv met soms een vlaag van woede die zich naar buiten wurmde via mijn mond. No respect voor John, geen Robinson!! Carl, triest dat hij Johns mening deelt! Ik begreep er gewoon niets van! Wel goede aflevering trouwens, wanneer het een of andere emotie op kan wekken op een dergelijke manier.. maar dit was wel heel raar!
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Ja, maar hierdoor wel een mooie broeierige aflevering. De beste tot nu toe! Ik vind Carl echter net zo erg als John, alleen John die zegt nog iets eerder wat hij denkt. Zie het als Hitler en Himmler (oei, dit zou zo uit de mond van John kunnen komen).
Esther en Elbert verdienen door hun ervaringen met Jut en Jul een finaleplaats. Maxime kan ik inmiddels sportief gezien wel waarderen. Goed, hij is egocentrisch, maar het is wel een survivor. Fleur is sympathiek, evenals Emma als ze zich niet zo mee zou laten sleuren.
Ik kan niet wachten op de volgende episode, waarin John nog 'hoger spel' gaat spelen 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig reikhalzend uitkijk naar weer een week John die Esther probeert te breken door alleen maar te schelden. En natuurlijk onze drie belgjes die er niets van durven zeggen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Das toch leuk! Niet voor Esther maar wel voor ons :evil. Die drie belgjes spelen het op zich wel goed, lekker overal buiten blijven en je niet ergens over uitspreken.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Die drie belgjes spelen het op zich wel goed, lekker overal buiten blijven en je niet ergens over uitspreken.
Vind je?
Dat duidt meer op het compleet ontbreken van een ruggegraat. Wat een clubje karakterloze angsthazen zeg, jech....
Als ik Esther was zou ik 's nachts een potje gaan vissen, een sidder-aal vangen en die bij John in zijn slaapzak mieteren...
Doe mij maar Douwe maar: die niet in het bad wil van de programma-sponsors, die zich kapot lacht om het leidershutje waar Marnix in moet slapen en die met schijnbewegingen tegenstanders van de balk werpt....prima kerel... 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Douwe is wel grappig, en dat hij niet in bad wil vind ik ook logisch. Het past namelijk ook niet echt bij het overleven. Dat ie dan de massage wel aanneemt is wel raar...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat duidt meer op het compleet ontbreken van een ruggegraat. Wat een clubje karakterloze angsthazen zeg, jech....
Dat vind ik ook. Maar ze hebben volgens mij nog geen stem tegen gekregen en staan met zn drieën best sterk als ze de samensmelting allemaal halen. Slim is het dus wel.

Wel een grappige kerel inderdaad, maar ook een beetje een ouwe zeur. Vind Elbert trouwens ook wel een grappige kerel, vooral hoe hij reageerde op het veranderen van kamp. John vond dat niet zo grappig
.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Mijn favoriet is nog altijd "DOUWE".
Een echte robinson, de rest zeurt en zanikt vaak alleen maar wat raak. Helemaal de nu tot 2 keer aan toe weggestemde Nicole. Ik hoop dat ze nu voorgoed wegblijft in Maleisie.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Douwe zeurt ook een beetje. Want ook al ben je aan het survivalen lol maken mag ook...
Elbert doet volgens mij heel erg zijn best wat op het vorige eiland niet werd gewaardeerd. Dat hij niet heel slim is helpt ook niet mee...
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
ik vind als Esther er heelhuids vanaf komt, dat zij toch wel een echte robinson is. Stel je voor dat je alleen op zo'n eiland zit, dan moet je niet alleen fysiek, maar ook mentaal goed in elkaar zitten. Waarschijnlijk zou je psychisch zelfs sterker moeten zijn en dat is nu waarvoor zij op de proef wordt gesteld door haar mede eilandgenoten. Lukt dit haar, dan is ze een echte robinson voor mij.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ik vind als Esther er heelhuids vanaf komt, dat zij toch wel een echte robinson is. Stel je voor dat je alleen op zo'n eiland zit, dan moet je niet alleen fysiek, maar ook mentaal goed in elkaar zitten. Waarschijnlijk zou je psychisch zelfs sterker moeten zijn en dat is nu waarvoor zij op de proef wordt gesteld door haar mede eilandgenoten. Lukt dit haar, dan is ze een echte robinson voor mij.
ik vind indd esther ook een zeer waardige kandidaat, maar dat zal ook wel een beetje liggen aan omdat ik zoveel medelijden met haar heb.
Voor de rest vind ik marnix voor dezelfde reden als hierboven vermeld, ook een waardige robinson en natuurlijk maxime ook.
Ik hoop nog het meest dat het maxime wordt, maar marnix en esther zijn ook oke
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Die John is écht verschrikkelijk zeg. Met z'n lamme Hulk Hogan uiterlijk, roepend: ik ben dé Robinson!. Hou eens op, wat gedraagt die kerel zich ontzettend asociaal. Hoe hij met Esther omgaat is absoluut niet goed te keuren. En die andere kerel (Carl heet ie toch?) die loopt nog achter hem aan ook.
Esther: "lijkt me een wijze man, met een indianenziel"... Guess again Esther!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Die hele groep loopt maar wat achter hem aan. Niemand durft er wat van te zeggen. wat zullen die zich schamen als ze dit terugzien.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes

Die Esther heeft ook net de verkeerde mensen in haar team opgenomen. Hij kan er zeker niet tegen dat hij door een vrouw wordt geleid.
Toen Giel Beelen aan John vroeg of hij er spijt van had en of hij vond dat hij ter ver was gegaan was het antwoord nee.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
morgen opnieuw een aflevering, heb al de reclame gezien,en het blijkt dus dat er een duel gaat komen tussen esther en de rest van de groep. Hoop dat esther wint.
rozemulder123
-
- 1 messages
- 0 votes
Wat heb ik gelachen toen die vent van 52 met sociale omgangsnormen van een gemiddelde koala (Al doe ik hier waarschijnlijk die koala te min af) te vroeg op de schelp sloeg. En daarna zeggen dat Esther het kaarsje beter kon zien. Hahahaha. Hoe kansloos moet je wel niet zijn.
En die Wim(pie) en dat andere belgische meisje. Komen ze bij esther uithuilen dat ze bang zijn dat zij de volgende zijn die eruit gestemd zullen worden (Dit duidt dus op het vragen van steun aan Esther). Gaan ze daarna beetje scheinheilig doen dat Esther erover begon, en dat zij zich van geen kwaad bewust waren.
Die arme Esther, wordt ze leider van een stelletje no no's en wimpie's.
Maar toch weer mooi dat die John nu weg is. Nu volgende week Carl, en dan zijn de ergst rottende appels eruit. Dan alleen dat wimpie met aanhangsel nog.
Helpen jullie me hopen?
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
ik help je wel met hopen, had ongeveer dezelfde gevoelens op dezelfde momenten. Vooral het einde vond ik schitterend. Iedereen stemt op John .
Voor de rest vond ik het ergste moment deze aflevering voor esther het moment na de proef die ze had verloren met de dames. Vond dat echt heel zielig.
En ook ja, die twee belgen, je hoorde duidelijk aan hun uitleg dat ze een complot wouden smeden, maar als esther het dan voorstelt dan doen ze net alsof ze niks speciaals hebben gezegd. Schijnheilige mensen,allemaal.
Dat ander kamp is wel een leuk kamp.