• 178.070 movies
  • 12.208 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.792 votes
Profile

Expeditie Robinson

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Wat een losers hebben de programmamakers dit jaar uitgekozen zeg!Uiteraard heb ik eerst het NL-team gesupporterd, maar na drie afleveringen heb ik het helemaal gehad met deze verzameling kneusjes, wat een zieleklazen, BAH!

Nee, vanaf nu ben ik alleen nog voor het Mangrove-team, daar moeten ze echt bikkelen; Zelfs Ernestine is -hoewel angstaanjagend- een bikkel!

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Dit programma is natuurlijk ontzettend " gemaakt" en gemanipuleerd om het wat boeiend te maken. Toch boeit het me mateloos Spijtig dat Mohammed wat koppig is , en zijn gedacht wat te rap zegt. Wordt hem niet in dank afgenomen. Als er momenteel 1 iemand is die het verdient Robinson te worden is het Mohammed denk ik. Rechtuit , sterk , overlever en sociaal bij mensen waar hij zich goed bij voelt : zo komt hij over in ieder geval.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

...en iemand die dus totaal niet tegen zn verlies kan. Ik kan iig nog niemand aanwijzen die het verdient te winnen.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Mohammed verdient het wel degelijk om te winnen....

Ik begreep zijn frustratie juist wel, hij kon niet tegen zijn verlies omdat de kampoudste van Nederland rustig stond uit te puffen tijdens de proef en Mohammed zag zn oude maatjes met 2 vingers in de neus winnen, het ontbreekt aan teamspirit in het Nederlandse kamp... Daarnaast heb je nog Jeroen, die eerst aangeeft weggestemd te willen worden en dat daarna intrekt...wat een stakker...

Ik vind het interessanter geworden door de samensmelting......Marjolein kan nog zo slijmen maar ze gaat er lekker toch uit :evil

FX

• 931 messages
  • 685 votes

GFM schreef:
(...) omdat de kampoudste van Nederland rustig stond uit te puffen tijdens de proef (...) het ontbreekt aan teamspirit in het Nederlandse kamp... Daarnaast heb je nog Jeroen, die eerst aangeeft weggestemd te willen worden en dat daarna intrekt...wat een stakker...

Idd, je schaamt je echt dat je Nederlander bent. Had Ernst-Paul niet wat beter zijn best kunnen doen bij de selectie van de kandidaten. Er zit geen een echte Robinson in, zoals een aantal jaren terug Richard. Als ik op dit moment iemand zou moeten uitkiezen zou het Klaar of die andere gast in de Mangrove zijn...

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Klaar heeft men sympathie zeker gewonnen , totaal geen nolleke ... . Bij de belgen gaan we zeker nog van de driftkikker Mik horen , ben benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Je kloeg nooit

WTF? Kloeg?? Ze zal wel klaagde bedoelen maar het klonk echt heel erg stom.

En die opmerking van Mo was ook wel erg dom: Fout geschreven terwijl hij zelf Roland opschreef, duh .

Die Ronald lijkt me trouwens wél een sympathiek iemand maar goed, daar is waarschijnlijk nooit achter te komen. En wat hebben ze trouwens bij die selectie gedaan? Alle zwakke mensen eruit gehaald? Elke aflevering is er nog iemand zelf uitgestapt terwijl het toch helemaal niet zwaarder is dan vorig jaar. Blijft wel een leuk programma.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

De Dikke Van Dale zegt:

klagen (klaagde (gew. kloeg), h. geklaagd)

gew. wil zeggen gewestelijk.

Maar taaldatabanken vindt het niet correct.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

gewestelijk.

Had al zo'n vermoeden. Vind het zelf alleen extreem dom klinken.

FX

• 931 messages
  • 685 votes

BoordAppel wrote:

Die Ronald lijkt me trouwens wél een sympathiek iemand maar goed, daar is waarschijnlijk nooit achter te komen. En wat hebben ze trouwens bij die selectie gedaan? Alle zwakke mensen eruit gehaald? Elke aflevering is er nog iemand zelf uitgestapt terwijl het toch helemaal niet zwaarder is dan vorig jaar. Blijft wel een leuk programma.

Dat begon ik me ook al af te vragen, het zijn echt een beetje mietjes dit jaar en daarnaast zit er ook niet echt een persoonlijkheid bij die eruit springt, wat voorgaande jaren altijd wel het geval was.

Ander opvallend punt vind ik, dat het programma nu veel minder nadruk legt op de ontberingen (geen vuur/eten/nachtrust etc) maar veel meer op de psychologische processen binnen de groep.

Die Ronald is wat mij betreft een slijmerige huichelaar die zich al vanaf dag 1 bij iedereen aan het inlikken is en die nu gewoon de deksel op zijn neus heeft gekregen! Terecht dat hij is weggestemd!

Ik kijk al uit naar die All Stars editie met (hopelijk) de ultieme Robinson Richard (die Belgische mijnwerker)!

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Bij die All Stars editie zitten anders ook al wat stakkers geselecteerd: ik noem een Raymond....:)

dttom

• 2146 messages
  • 2156 votes

wanneer wordt dat vervelende wijf van een marjolein-ik-ben-een-echt-spelletjes-mens is weggestemd, ik kan haar echt niet uitstaan! Ze is nog erger dan Klaar.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Heb ik ook met die marjolein, wat een jeukding....

Maar Klaar overtreft al de eerdere aanvallen van rode vlekken in mn nek....

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Je kan over Klaar zeggen wat je wil, maar ze is in ieder geval niet zo'n mietje als al die andere sufferds die het één voor één opgeven (terwijl zij niet eens in de mangrove hoefden te overleven)... dat verdient respect, dacht ik zo.

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

puck wrote:

Je kan over Klaar zeggen wat je wil, maar ze is in ieder geval niet zo'n mietje als al die andere sufferds die het één voor één opgeven (terwijl zij niet eens in de mangrove hoefden te overleven)... dat verdient respect, dacht ik zo.

Ja, ik ben het helemaal met Puck eens. Ik vond Klaar in het begin vreselijk irritant maar ze heeft bij mij inmiddels ook wel respect afgedwongen (ik zou het in ieder geval geen uur uithouden met die sukkel van een Mick!!).

Maar ben ik eigenlijk de enige die al weet wie er gaat winnen (of het denkt te weten)? Ik zal het hier niet neerzetten om het niet te verpesten voor degenen die elke week met spanning zitten te kijken, want ik vind het zelf ook erg jammer dat ik het al wist na 1 aflevering gezien te hebben...... (via een radioprogramma)...

Hoewel het volgens mij uiteindelijk ook gaat om wie er het meest geliefd is bij de mede-expeditieleden en het thuispubliek, toch? Nou ja, toch nog afwachten dan maar.

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Kan je het neerzetten wie er gaat winnen maar dan onder een spoiler, zodat men zelf kan bepalen of ze het willen wetenm of niet?

Ik wil het nl. wel weten........

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

GFM wrote:

Kan je het neerzetten wie er gaat winnen maar dan onder een spoiler, zodat men zelf kan bepalen of ze het willen wetenm of niet?

Ik wil het nl. wel weten........

Ik stuur je wel even een PM. Ik weet nl. hoe moeilijk het is om zulke berichten (ook al staat het onder een spoiler) niet te lezen, soms wil je het écht niet maar voordat je het weet heb je het toch gelezen....;-)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Op de radio heb ik ook al een keer gehoord wie er gaat winnen. Werd ver voor het programma op de buis kwam al verklapt alleen ik geloof er helemaal niets van. De winnaar zal wel net als andere jaren gewoon in een live uitzending bekend worden gemaakt.

Hoe zit het nu eigenlijk met die Mick? Ik heb ergens gehoord dat hij eigenlijk niet mee zo mogen doen omdat hij een strafblad had. Hij zou iemand voor een auto hebben geduwd of zo. Wat er van waar is weet ik niet.

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Ze kunnen sowieso toch niet weten wie er gaat winnen, aangezien de kijkers dat bepalen door te stemmen? Het is dus enkel mogelijk te verklappen wie er in de finale komen, wat trouwens ook een hoop spanning weghaalt... raar dat ze dat zomaar even op de radio doen. Denk dat de programmamakers daar niet zo blij mee zijn geweest.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Je kloeg nooit

WTF? Kloeg??

Hahaha, ik zat exact hetzelfde hier op de bank .

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

BoordAppel wrote:

Hoe zit het nu eigenlijk met die Mick? Ik heb ergens gehoord dat hij eigenlijk niet mee zo mogen doen omdat hij een strafblad had. Hij zou iemand voor een auto hebben geduwd of zo. Wat er van waar is weet ik niet.

Hij heeft een rechtzaak tegen zich lopen omdat men hem ervan verdenkt iemand moedwillig voor een auto te hebben geduwd.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik ben trouwens voor Peter .

Pendek

• 32 messages
  • 1 votes

Zo he, deze topic even naar boven halen, Mick weg, Peter weg, Klaar weg. Ronald, Shandinella, Frank, Marjolein en Matt zijn over...

Ik ben voor Shandinella, zij is toch wel t sterkste van allemaal.

Ik vind wel dat t dit jaar veel minder cool is als de vorige jaren. Met homo derek etc. Was veel leuker.

Jullie?

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

[quote]Chantal1978 schreef:

(quote)

Wel raar van dat radioprogramma dat voorspelde dat Ronald ging winnen, je pmde dit naar mij en ik heb me dood zitten ergeren aan hem, omdat ik wist dat hij ging winnen.....

Dus niet, en gelukkig maar!!

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Je moet even beter leren quoten... bovenstaande heb ik niet geschreven namelijk.

Uma Oldman

• 227 messages
  • 327 votes

Frank mag winnen van mij!

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Uma Oldman wrote:

Frank mag winnen van mij!

Een echte Recht-door-zee Belg.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Al m'n favorieten zijn eruit, mij maakt het eerlijk gezegd niet meer uit. Die all-star editie van volgend jaar lijkt me stukken beter! Mijn favoriet van 2003 én 2004 zitten er al in!!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

En dat zijn?

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

tovenaar wrote:

Die all-star editie van volgend jaar lijkt me stukken beter!

Daar zitten anders ook wel erg veel stakkers in, wat dacht je van: Raymond, Giovanni, Ernestine en Keo?

Wel raar dat ze die Meike niet in de selectie hebben gezet - die werd er in een heel vroeg stadium uitgeknikkerd terwijl ze wel degelijk een Robinson in spé was.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.