- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Het zou trouwens inderdaad wel humor zijn als de crew die bananen zou hebben weggehaald... 
Maar dat denk ik toch niet... tja, ik vind Giovani verdacht, maar Ryan eigenlijk net zo goed. En Geert moet nu maar eens helemaal opzouten, wat een slappeling zeg... 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wat een naif iemand is die Geert zeg. Hij kon toch gewoon verwachten dat Bjorn zich niet aan zijn woord ging houden? En die Giovanni is ook maar een eng mannetje als je om een akkefietje meteen moet gaan dreigen dat je iemand gaat doodsteken met een machete. Jammer dat hij de immuniteit had gewonnen.
Sjan
-
- 777 messages
- 2748 votes
BAHbah, wat een dom volk. Het wordt met de week erger. Stelletje kinderen. En als je je niet kunt beheersen heb je daar niets te zoeken en het lijkt me ook passender als GIOOOO!! er door het programma zelf uitgeketst werd. En ik vind Bjorn naakt nóg knapper! Wat een goddelijk lichaam...dat hadden ze nou net niet hoeven laten zien. Jammer dat er niet gewoon gezegd wordt wie die bananen heeft gepakt, maar dat zal wel nooit bekend worden.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Volgens mij was het toch Bjorn die de bananen ontfutseld heeft - want alleen bavianen hebben van die knalrooie billen...:)
Maareh....bij het voorstukje vorige week werd toch verteld dat in deze aflevering duidelijk zou worden wie die bananen nou echt gestolen had?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat zeiden ze wel ja, maar dat hebben ze niet gedaan... 
Sjan
-
- 777 messages
- 2748 votes
Nou dat zei ik dus ook tegen boordappel: ik meen toch echt dat ze vorige week zeiden dat er bekend zou worden wie de bananen gepakt had....dan is het gewoon een hondestreek dat ze het niet laten zien.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Ze zeiden vorige week inderdaad dat het raadsel van de bananen opgelost zou worden, viel me echt tegen.
Bjorn was dus niet te vertrouwen, maar dat verbaast niemand. Wat me wel verbaast is die verafgoding van Gio door Judge en Robin. Vooral die Judge, wat een zielig figuur. Zit ie daar een beetje te huilen omdat Gio niet fair behandeld zou zijn. Als er iemand is die dat mag vinden is het Ryan wel. Ik zou haast gaan hopen dat Bjorn gaat winnen....
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Ow, Björn is echt mijn favoriet geworden. Ik lig helemaal in 'n deuk om die man! 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik blijf nog steeds bij mijn mening die ik al een aantal weken heb: Robin mag van mij winnen. Dat bandje van die vrienden van hem ook, hoe typisch
.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Wat me wel verbaast is die verafgoding van Gio door Judge en Robin.
Verbaast mij niet zo heel erg. Ze hebben net contact gehad met het thuisfront, en dat maakte allerlei emoties los, die daarvoor naar de achtergrond waren verdwenen. Van het 1 komt het ander.
Wat mij dan wel weer verbaast, is dat men zo'n 'kado' (contact met thuisfront) ueberhaupt wil hebben. In ogenschouw nemend wat ik bij eerdere Robinsons (en andere reality shows) zag, zou ik me vooraf toch voornemen om daar nooit op in te gaan. Geen video kijken, niet bellen, niet laten invliegen, niks. Komt alleen maar ellende van.
Wel echt een heel interessante ontwikkeling. Ik denk namelijk niet dat Gio dat eten-tijdens-het-koken opzettelijk doet, maar het effect ervan is dat hij wellicht de best gevoedde van het stel is, en wellicht mede daarom die proeven steeds wint. Zelfs al is er geen opzet, alles heeft een heel andere betekenis in die omstandigheden, zo blijkt. Tevens bljikt niemand in staat om met enige afstand helderheid te scheppen, alle persoonlijke aspecten aan de kant te zetten en concreet te benoemen dat het allemaal nodeloos uit de hand loopt.
Geert was wel heel suf om dat eiland aan Bjorn te geven. Then again, uiteindelijk maken die weggestuurde eilandbewoners straks uit wie er wint.
Schitterende TV.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Ik heb in een grijs verleden ooit Lord of the Flies gelezen. Opmerkelijke overeenkomsten met deze ER. Als het nog wat langer had geduurd, had het me niet verbaasd wanneer Ryan gelyncht zou worden door de mob (Gio, Judge en Robin).
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Schitterende TV.
Ook vrij ernstig dat die boys Ryan niet eens meer te eten wilden geven (uiteindelijk dus enkel over een verschil van mening). In die omstandigheden niet helemaal onbegrijpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu, achteraf, nog zo naar kijken.
Illuvatar
-
- 72 messages
- 1259 votes
nou, Ilona is gewoon van in het begin mijn favoriet,hoe recht door zee als ze is. Ik lach me altijd suf met haar leuke uitspraken over haar teamleden
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Giovanni irriteert me maar meer en meer. Wat een basig agressief mannetje. Dat Robin en Judge zo partij trekken vind ik op zijn minst raar. Judge is waarschijnlijk allen maar voor Gio omdat Gio de kok is. De manier waarop ryan behandelt werd was dan ook erg onrechtvaardig.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Jammer dat Robin de kans voor die extra stem kreeg, anders had Judge er uit gelegen. Nu worden de dames stuk voor stuk weggestemd, en komen Robin en Gio waarschijnlijk in de finale. Gezien de voorgeschiedenis zal Robin dan winnen (tenzij Ryan nog roet in het eten zal gooien, wat wel leuk zou zijn
).
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik denk niet dat Robin, als hij het voor het zeggen heeft, met Gio de finale in wil.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Waarom niet? Gio krijgt misschien wel wat stemmen van mensen die van lekker eten houden, maar veel mensen zal hij al tegen zich krijgen door zijn woedeuitbarsting. Robin daarentegen heeft niets fout gedaan en bijna geen tegenstemmen ontvangen. Bovendien mag iedereen hem.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
I know, maar Gio is fysiek een stuk sterker dan de rest. Ik moet er wel even bij vertellen dat ik geen idee heb hoe de finale verloopt ofzo, dus ik weet eigenlijk ook niet of je daar fysiek wel sterk voor moet zijn...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik ga er van uit dat de finale hetzelfde is als vorig jaar (men moest stemmen op wie voor hen DE Robinson was) en dan maakt je fysieke gesteldheid niets uit. Maar nu ik er zo over nadenk kunnen ze de finale best veranderd hebben aangezien er nu 3 mensen in de finale staan.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik heb het vorige seizoen van Robinson niet gezien, vandaar dat ik daar helemaal niets vanaf weet
, ik ben bij deze pas na een aflevering of 3 in komen vallen.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Ik kwam op internet ergens een interview met Geert tegen, en dat wil ik jullie niet onthouden. Wat me opvalt: de programmamakers beïnvloeden het beeld dat je als kijker hebt nog erger dan ik dacht, en daardoor heb ik Geert verkeerd beoordeeld. Dus met terugwerkende kracht: alle respect voor Geert.
Edit: ik heb er begrip voor dat deze tekst te lang is, kon in eerste instantie geen geschikte link vinden (tekst opent zonder adresbalk). Nu op een andere lokatie wel:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kun je hier even een link van maken naar de originele locatie, want dit is echt te lang.
Sjan
-
- 777 messages
- 2748 votes
Leuk interview. Ik heb nu nog meer respect voor Ryan en ik hoop dat Giovanni sterft aan een hersenletsel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik hoop dat Ryan of Robin die finale wint. Judge heeft de hele expeditie alleen maar lopen zeuren over eten en Gio is een gevaarlijke psychopaat. Jutta mag ook wel winnen maar die maakt volgens mij geen enkele kans.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Helemaal met je eens. Dan ga je er wel vanuit dat Ryan Ilona verslaat.
Judge voelt zich nu een echte Robinson, hij zou wel 50.000 euro willen toegeven om de ervaring mee te maken. 
Ik heb hem werkelijk niets zien doen, en alleen maar over eten horen zeuren, en dan ook nog die arme schildpad op willen eten. 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Kijk...als 'ie die kip nou ving (zijn grootste obsessie gedurende de hele expeditie), maar zelfs dat niet eens....
Hij had er van mij vanaf aflevering 1 al uitgeknikkerd mogen worden...
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Maar als het goed is gaat het in de finale op vaardigheden aankomen, en dan ligt Judge er als een van de eerste uit, dat kan bijna niet anders. :evil
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
In dit interview Interview Karen is te lezen dat er wellicht nog verrassingen komen: in het resort (waar de deelnemers na het afvallen verblijven) komen een paar deelnemers in shock aan. Ze zijn in het laatste spel afgevallen, terwijl ze verwacht hadden de finale te zullen halen. Wie kunnen dit zijn?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Robin gaat er nog het meeste vanuit dat hij de finale haalt dus misschien dat hij een afvaller is.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Wie kunnen dit zijn?
Iedereen