• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.010 actors
  • 9.371.602 votes
Profile

Expeditie Robinson

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Dat wisten we toch al lang?

Sjan

• 777 messages
  • 2748 votes

'het is part of the game'

Sjan

• 777 messages
  • 2748 votes

meisjes

Illuvatar

• 72 messages
  • 1259 votes

F*ck Björn!!!!!!!

Ik word misselijk als ik hem zie!!!!!!!!!

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Nee, dan Geert. Als er iemand door het ijs (figuurlijk gesproken uiteraard) is gezakt, dan is hij het wel. Dreig je te gaan verliezen, geef je het maar op!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ja en dan vervolgens wel naar dat duivelseiland gaan. Wat een raar mannetje zeg.

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Volgens mij slaat Karen hem vierkant van die balk af. "Ik kan daarmee nie lachen"

Leuk wordt het pas wanneer Björn weggestemd wordt, en dan op het eiland Karen tegenkomt.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Hadden we het in het begin van dit topic niet over gefrustreerde vrouwen ? Zeg nou zelf, Esther valt in het niet bij Karen..."stop maar een karakolleke in uw holleke"

En wat een slappe aktie van Geert zeg....:N

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

pjotr wrote:

Hadden we het in het begin van dit topic niet over gefrustreerde vrouwen ?

Ja haha, die Karen kan echt niet tegen haar verlies. En ze snapt nog steeds niet dat t een spelletje is. Bjorn heeft dat tenminste goed door en hij heeft ook al iets van de uitkomst verklapt bij Stenders vroeg.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik vind Karen echt.... een lame-ass hoor. Ze neemt het allemaal wel hééél serieus. Té serieus dus. Geert is ook een mietje, daar niet van, maar die Karen heeft echt totaal niets anders te vertellen dan "ik pak ze allemaal!". Volgens mij gaat ze de rest van haar level alleen maar zielige wraak-acties plannen, want ze komt er echt nooit meer bovenop volgens mij. Wat een obsessieve meid zeg... verschrikkelijk.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

tovenaar schreef:

Volgens mij gaat ze de rest van haar level alleen maar zielige wraak-acties plannen...

Expeditie Roninson is een spelletje, geen computerspelletje .

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

ik bedoelde natuurlijk "leven" hehe.

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

Staan jullie een weekje voor of zo de aflevering waar Geert werd weggestemd is hier juist voorbij donderdag avond, wanneer zenden ze die bij jullie uit?

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Zondagavond

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

hehe dan kan ik hier een half weekje op voorhand de stand van zaken volgen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Zozo wat een intriges zeg daar op dat eiland. Wat zou er nou gebeurd zijn? Heeft Giovanni echt de bananen gejat of liegt Ryan de boel maar een beetje bij elkaar. Ik denk dat Gio de schuldige is, echt zo'n sneaky gluiperd. En af en toe is roddelen over de meest nutteloze onzinnige zaken heel erg leuk dus dank voor dit topic .

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Die bananen zijn natuurlijk door de crew weggehaald, om de boel wat op te stoken.

Maar spannend is het. Dat die Geert nou opeens dat duivelseiland wil verkwanselen, dat snap ik niet. Als je daar NIET heen gaat om alsnog de expeditie in te komen, dan ben je gestoord.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ben erg benieuwd naar de ruzie van volgende week! Judge aan't huilen en Ryan die uitgemaakt wordt voor Ken hehe, heb er zin in. Fout eigenlijk... maar wel lekker op z'n tijd, vooral op zondagavond.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ik vind het niet zo fout. Van alle realitysoaps is dit toch wel de sterkste, goed van opzet, goede dramatische opbouw...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Met fout bedoelde ik eigenlijk dat zin hebben in te kijken naar mensen die serieus ruzie hebben met elkaar misschien niet zo goed van me was, maar verder ben ik het zeker met je eens. Tis aangename televisie zo op de zondagavond.

Sjan

• 777 messages
  • 2748 votes

GIO!!!!! THE GAME ISN'T OVER, TILL IT'S OVER......Heerlijk om domme mensen op een eiland te zien zitten die alleen maar kunnen janken en roddelen: het zijn eigenlijk allemaal een stelletjes achterbakse klootzakken daar op dat mooie eiland in Maleisie!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

cornelis wrote:

Die bananen zijn natuurlijk door de crew weggehaald, om de boel wat op te stoken.

Geloof je dat echt?

Volgens mij heeft deze editie van Expeditie Robinson wel de meeste ruzie's gehad. Ik kan me niet herinneren dat mensen elkaar zo aanvielen in de vorige edities.

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

En wie is er uit?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Björn. Hij had evenveel stemmen als Ryan (4), maar door tegenstemmen op de vorige eilandraad moest Björn nu weg.

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Sjan wrote:

Heerlijk om domme mensen op een eiland te zien zitten die alleen maar kunnen janken en roddelen: het zijn eigenlijk allemaal een stelletjes achterbakse klootzakken daar op dat mooie eiland in Maleisie!

Ben ik wel met je eens. Vorige jaren had ik altijd wel een favoriet, maar dit jaar zou ik niet weten wie er moet gaan winnen. Misschien Geert, die nu helemaal in balans met de wereld en met zichzelf is , maar hij zal Duivelseiland wel weggeven aan de nieuwe bewoner, helaas.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Nou Geert heeft bij mij wel compleet afgedaan. Hij zei toch dat 'ie zou vechten voor het Duivelseiland tegen Karen...:)

Ik vind Bjorn een ongelofelijke sukkel maar ik gun hem meer een kans om terug te komen dan Geert.

Verder vind ik Robin de ware Robinson : op sociaal vlak is hij ten minste niet zo'n slapjanus, hij beschikt over een gezonde dosis humor en won de laatste twee proeven.

Bovendien vond ik de reden waarom 'ie Bjorn tijdens de proef toch maar niet liet winnen meesterlijk....

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Robin-son

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Robin is van degenen die nu nog over zijn misschien wel de meest geschikte. Aan de andere kant, alleen al het feit dat hij er over gedacht heeft om Bjorn te laten winnen (en daarmee Ryan impliciet wegstemmend) siert hem dan weer niet.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Hij gaf er alleen maar mee aan dat Bjorn het meer nodig had om de proef te winnen dan hijzelf.

Uit de reden waarom hij toch besluit om te winnen blijkt toch ook wel dat het nooit een overweging is geweest om expres te verliezen....want Robin is een vent..:)

En volgens mij was het Judge....van die bananen...;)

puck

• 399 messages
  • 931 votes

Vond hem dat juist wel sieren... hij vond het sneu voor Björn denk ik, die de immuniteit immers veel meer nodig had dan hijzelf. En Ryan is toch ook een sufferd (dit keer letterlijk )?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.