- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ik wil toch wel even aangeven, dat onze groep Belgen gewoon ook weer zeer slecht gekozen is.. Heb de indruk dat ze er echt wel de grootste idioten eerst voor kiezen.. Want van Nicolas hadden ze ook lui gedrag verwacht.. Hollanders hebben altijd meer ex-sporters enz.., vermoed gwn dat de Belgische ex-sporters niet willen meedoen? Alleszins, stoor me eigenlijk aan zowat iedereen, en vond Tanja wel een betere kracht dan Sylvia, al heb ik met beide geen band..
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Vind het in ieder geval niet vreemd, ER is per seizoen minder en minder geschikt voor loners en echte survivors. Het is meer een programma voor social survivors geworden.
Inderdaad, ER is er in de laatste jaren niet op vooruit gegaan. Voor een groot deel denk ik te wijten aan de intreding van bekende Nederlanders en Belgen, die vaak zo veel minder kakakter tonen dan de onbekenden. Wat verlang ik dan ook eigenlijk weer naar dit soort tijden.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Freddy Freddy... dat had ik niet van hem verwacht!! Al vond ik het ook gewoon een domme regel dat er uiteindelijk toch iemand naar de grot moest! Maar... Ik heb het gevoel dat Tanja het er tot een goed einde gaat brengen!
J-fan
-
- 138 messages
- 473 votes
Weetje wat wel tof zou zijn.
Half BN'ers en half onbekenden.
Dan moeten die BN'ers zich meer bewijzen 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Douwe = Baas 
Beetje lamme aflevering vandaag, beetje conflictloos en zonder memorabele momenten.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik vond deze aflevering wel erg leuk
. Erg jammer dat Silvia eruit is maarja, op Do na had ik niet geweten wie er anders zou moeten vertrekken.
Jammer dat ze de kandidaten tussen de proeven door al laten praten, zo weet je al gelijk wie er gaat verliezen. Als ze al vermelden dat; alles leek erop dat wij weer naar de eilandraad gaan of iets wat erop lijkt dan weet je het al. Meestal is bij Expeditie Robinson zo dat het altijd het omgekeerde is. Ze brengen het toch altijd zo in beeld zodat het net lijkt alsof het andere team wint, maar dan wint uiteindelijk toch het andere team.
Ik vind Tanja trouwens wel erg sterk. In het begin vond ik haar maar niks, en dacht ik echt dat ze een trut zou zijn maar ze is echt een doorzetter en ze gaat er echt voor. Van mij mag ze dan ook zeker weer terug bij de groep. Hopelijk haalt ze het! Zij is tenminste niet iemand die meteen op zou geven na 1 mislukking, zoals Katherine wel deed. En misschien nog een paar andere mensen die nog op het eiland zitten.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Wederom een boeiend aflevering van ER...
Een sterk staaltje van Anne, die dankzij de goede techniek haar team de overwinning heeft geschonken. Verder ook respect voor Tanja, die het toch als eerste heeft klaarsgespeeld om iets te bereiken in de grot.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb het volgens mij twee keer gemist, las dat Silvia er uit is, en wie nog? SJ nog teruggekomen?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha, Jochem die alsnog doorgaat. Leuk moment, die koppen van de mannelijke Belgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoe zat het nou precies, hij had de meeste stemmen maar mocht wel door? Was net aan de telefoon bij dat stuk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Beiden 2 stemmen, maar jochem was veel sneller in de openingsproef, vandaar dat hij doorgaat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah zo! Hehe. Lekker voor dr. Komt die doos nu dan bij Tanja?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Freddy is ook weg of niet? Heb het 2 weken gemist door vakantie, maar meende hem niet te zien vandaag. Misschien de vorige 2 afleveringen toch maar terugkijken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vanavond voor de 2e keer gekeken, dus ik weet niet wie Freddy is, maar die zal wel weg zijn dan 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja Freddy had weer eens een proef verprutst dus werd eruit gestemd. Wilde niet naar de grot dus moest er een 2e worden uitgestemd (Katherine) die het niet zag zitten in 'de grot' dus die ging ook wieberen. Wel slappe hap hoor, al 3 opgevers (buiten de vergeven Sipke Jan).
Die Deborah haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan, mooi dat ze weg is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat was/is er precies met Sipke Jan dan? Hoopte dat hij terug mocht.
Snap eerlijk gezegd het doel/nut van die grot ook niet zo..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vind die grot juist wel wat toevoegen. Helemaal alleen je boontjes zien te doppen. Langzaam gek worden en de eenzaamheid die maar toeneemt. Dan pas zie je wie er karakter toont.
Ook een mooie manier om alsnog het programma te winnen en je gram te halen bij de mensen die je er onterecht uit gestemd hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh dus als je besluit daar te blijven, mag je later op het einde weer terug ofzo? Of is het een verzamelplaats voor de afvallers en mogen die tegen elkaar strijden om terug het spel in te komen?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het laatste inderdaad. De mensen die er uit worden gestemd gaan naar de grot en één van deze mensen krijgt de kans om na de samensmelting terug in het spel te komen en dus weer mee te dingen naar de finale. Het is echter alleen Tanja die het volhoudt in de grot en niet voortijdig opgeeft. Sipke-Jan is er uit, omdat hij zijn voet gebroken heeft toen hij van het trapje gleed en hij werd hierdoor door de artsen verplicht om op te geven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah nee! Balen! Vond hem echt een leuke kandidaat. Jammer dat hij zo snel moest opgeven. Al vind ik Tanja ook wel een leuke meid. Naast Nicolas mag zij best wel in de finale komen.
Patrick en Do vind ik een beetje teveel miepen, met name over Nicolas en het feit dat hij wel de handen uit de mouwen steekt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nicholas is cool, vond ik sowieso de meest relaxte gast van de Pfaffs. Hij doet inderdaad tenminste iets. Haha, hij kan ook gewoon echt niet stilzitten. Zou het liefst bij die groep zitten trouwens. Die 2 Belgische maatjes zijn echt achterbaks op dat andere eiland.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oh, wat ben ik blij dat zij eruit is zeg
Wat een stront wijf. Ik had al een beetje verwacht dat zij eruit zou gaan dit keer, ik weet niet waarom. Zo'n voorgevoel had ik. Ik dacht dat ze het dit keer weer bij gelijke stand op de eilandraad zouden kijken naar de voorgaande eilandraden wie dan meer stemmen had gekregen, maar dan was Deborah als nog vertrokken. Byee Byee 
Leuke aflevering weer vond ik. Tanja is echt geweldig, heb echt diepe respect voor haar en ik hoop ook dat zij doorgaat. Mocht iemand anders in haar plek doorgaan zou ik dat een beetje oneerlijk vinden. Silvia heeft haar best gedaan, ze is iig wel naar de grot gegaan en heeft toch Tanja een beetje gezelschap bezorgd en geholpen met de boot, iets wat Freddy dus niet wilde en de rest liet stikken. Al vond ik het wel een beetje slap van haar om te vertrekken. Ik bedoel: je zit toch met iemand in de grot waar je het leuk mee hebt, je laat Tanja toch niet weer alleen? Je wilt toch wel winnen? Maarja, dat zijn natuurlijk je eigen keuzes die je maakt, en enigszins kan ik het mij ook wel een beetje voorstellen dat je dan opgeeft. Ik zou ook niet weten hoelang ik het zou volhouden.
Vond het ook verbazingswekkend dom dat Kobe 2 munten had ingezet op de eilandraad. Hij wist toch bijna zeker dat hij er niet uitging, waarom zet je ze dan ingodsnaam in?
Voor Anne was het een ander verhaal, die kon gewoon niet weten wat het 3 tal ging doen. Gelukkig falen ze hard en is het complot eigenlijk zinloos geworden. Nu blijven de 2 'stoere' mannen alleen over, en ik denk echt dat ze niet gaan winnen. Als ze eenmaal bij de samensmelting komen denk ik toch dat de rest eerder hun eruit gaan stemmen. En dat hoop ik alleen maar. 
Leukste kandidaten zijn nu wel iets veranderd: Tanja, Lauretta en Sascha. Benieuwd naar volgende week
.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Ja, ik ben het in grote lijnen met je eens. Van die Tanja sta ik ook echt te kijken, zij was een van de laatsten waarvan ik dacht dat ze die grot zou trekken. Ik hoop dat zij of Nicolas wint, de Nederlanders kunnen me niet echt bekoren deze editie.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Dat Tanja een taaie is, is nu wel een zekerheid! Hopelijk geraakt ze nog ver in het programma! Ook Nicolas blijft me elke week verbazen: hij lijkt wel onvermoeibaar...
Ten slotte was het ook genieten dat complot "pita" volledig verkeerd liep!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou huilie huilie Do ligt er ook uit. Prima zo, dat is alleen maar slecht voor het moraal.
Tanja, Nicolas en Sascha in de finale lijkt me prima.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond er weer niet veel aan vanavond. Niet spannend, en zou me eigenlijk een worst wezen wie de opdracht zou willen. Hoopte alleen dat die klaagzang weg zou gaan.
Maar las op Twitter dat het vooropgezet plan was, omdat de desbetreffende persoon verplichtingen thuis had?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Tsja tenzij er thuis iemand dood is gegaan lijken me er verder weinig redenen om snel naar huis te moeten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Optreden blijkbaar.
@OhMyGodItsEline Opgeven ....Ze gaat er express uit omdat ze een optreden heeft ....She is a liar 
@OhMyGodItsEline Heb ik gehoord
Ze had een optreden op het Royal beach concert. Toen ze thuis kwam bleek het afgelast te zijn ...
Kan ook gelul zijn.