• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Expeditie Robinson

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Elineloves wrote:

You're welcome.

Heeft Eddy (of Eddie?) dit programma altijd al gepresenteerd, of was hiervoor nog een ander? Vorig jaar met Tatiana en Saar e.d. wel, maar daarvoor?

Ernst Paul Hasselbach deed het altijd, maar die is helaas verongelukt, waarna Eddy het stokje overnam vorig jaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ernst Paul Hasselbach = Expeditie Robinson.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb hem even gegoogled en het kwartje viel inderdaad toen ik zijn gezicht zag. Vond het altijd iemand met een heel sympathiek voorkomen, herinner me de schok nog toen hij verongelukte. Al is Eddy wel een degelijke vervanger.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

otherfool wrote:

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Die bedoelde ik ja.

Jammer dat ze nu nog een keer tussen door alle kandidaten introduceren. Zijn allemaal beelden die ik zondag al gezien heb. Maar goed, volgende week zal dat wel beter gaan.

Ik heb me net wel rot gelachen om die kip en om Sylvia weer met haar uitspraken: 'Het is best wel een beetje heel erg gevaarlijk'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoe heette die luie, dikke belg van vorig jaar ook alweer, die samenspande met Iwein? Dergelijke figuren zitten er nu niet echt in, geloof ik.

Edit: Sergio

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik was vorige keer erg anti-Sergio, omdat hij Kim er de eerste aflevering al uitgooide dmv een samenspanning. Gelukkig hadden we Saar en Regina nog!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe, ik zei net op Twitter:

Saartje! Loved her. Nu maar team Sasha, Sipke Jan en euhhh.. Sylvia dan maar. De 3 S'jes.

Sipke-Jan vind ik leuk, zo'n knuffelhomo. Ben benieuwd hoe ver hij het schopt. Sylvia is de tweede Kim en Sasha de mannelijke Saar.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sipke-Jan vind ik tot nu toe ietsje minder. Mijn favorietjes nu zijn Sylvia en Sasha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik dacht ; welke vrouw is nu aan het woord? Was het Sasha Visser. Oeps. Vind zijn stem niet zo geweldig, kan ik me snel aan storen. Al is hij wel eyecandy.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sylvia zorgt gelukkig, zoals ik al had verwacht, voor een enorme dosis humor. Al die opmerkingen van haar vind ik geweldig. Bij HNTM destijds was ze ook al favoriet. Sylvia voor de winst!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sylvia is echt een toffe meid. Op Twitter scoort ze ook erg hoog bij de kijkers zo te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Potverdorie! Echt altijd he, wanneer ik een favoriet heb, vliegt ie er meteen uit. Why God why? Niet leuk. Sowieso niet dat er al meteen zo'n vies spelletje gespeeld moet worden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik moest ook meteen aan jou denken. Ik had het wel met hem te doen. Hij moest bijna huilen volgens mij!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

De Belgen gaan weer lekker door met wat ze ieder jaar doen. Achterbaks volk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niko is een heel gemeen en naar mannetje volgens mij. Nouja, benieuwd naar volgende week dan maar. Wel typisch dat het weer Belgen zijn die dit flikken.

Edit: wat wavanbuuren zegt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

wavanbuuren wrote:

De Belgen gaan weer lekker door met wat ze ieder jaar doen. Achterbaks volk.

Inderdaad, lekker achterbaks gedoe gelijk weer. Jammer hoor dat verpest de sfeer van ER toch een beetje, en dat is ieder jaar weer het geval. Ben nog niet bekend met de namen maar die twee mannen (belgen) uit het gele kamp vind ik heel erg achter de ellebogen, bah!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Bedankt voor de bijval dames. Als je dit ziet snap je meteen waarom ze al een jaar zonder regering zitten. Ze kennen zichzelf ook, dus niemand durft een ander te vertrouwen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het voornamelijk jammer dat ze niet op eigen kracht dit spel kunnen spelen (of zelfs winnen) maar dat het op zo'n walgelijke basisschool manier moet.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat ook en normaal gesproken kwam dat achterbakse gedoe pas na de samensmelting, maar daar doen ze nu niet eens de moeite voor, nee hoor gelijk de eerste dag!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Was vorig seizoen ook met Sergio. Complot tegen Kim. Ik vind overigens niet dat het altijd van de Belgen afkomt en heb me vorig seizoen dan ook heel erg geïrriteerd aan Lange Frans.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ik heb weer genoten !

Ik vind het jammer dat ze de 2 teams weer erg slecht hebben ingedeeld. Volgens mij zitten in team rood nu de sterkeren? En volgens mij stikt team geel nu van de belgen dus zullen Freddy en Lauretta de volgende zijn die daar weggestemd worden? Jammer van Sipke Jan. Vind hem niet heel bijzonder ofzo, maar hij had er volgens mij zoveel zin in. En nu heeft hij er niet van kunnen genieten.

Silvia vind ik eigenlijk super irritant maar aan de andere kant wel weer erg grappig. In HNTM was ze ook al erg geniaal.

Vreemd dat ik weer aan alle belgen een hekel krijg. Die stomme mutsen lopen heel de tijd verkeerd toen ze de parcour moesten afleggen. Hoe stom kan je zijn. En dan nog die 2 gasten die alles gaan regelen waarschijnlijk in het kamp, en de nieuwe leiders worden. Die mogen van mij al weg. Ik krijg weer flashbacks van Iwein en Sergio, en dat wil ik liever niet. Gelijk alweer een complot tegen de Nederlanders.

Wat me opvalt is dat het weer per jaar steeds slechter word daar. Zo word je er wel op de feiten gedrukt dat het klimaat echt aan het veranderen is.

Ben benieuwd naar volgende week. Gelijk al weer een ruzie . Heerlijk.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

melvddonk wrote:

Was vorig seizoen ook met Sergio. Complot tegen Kim. Ik vind overigens niet dat het altijd van de Belgen afkomt en heb me vorig seizoen dan ook heel erg geïrriteerd aan Lange Frans.

Tuurlijk wel. Die Belgen beginnen daar steevast mee. Die anderhalve dag van Lange Frans van vorig jaar kun je natuurlijk niet serieus nemen. Die was vanaf dag 1 bezig zijn eigen graf te graven.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Sipke-Jan ... good riddance. Spijtig dat ze hem nog een kan gunnen in die grot.

Zitten aardig wat vervelende mensen in dit jaar trouwens. Ostrega, Dexters, De Baetslier, dat Nederlandse model ... pffffrt.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Onderhond wrote:

Sipke-Jan ... good riddance. Spijtig dat ze hem nog een kan gunnen in die grot.

Zitten aardig wat vervelende mensen in dit jaar trouwens. Ostrega, Dexters, De Baetslier, dat Nederlandse model ... pffffrt.

Sibke-Jan streed in elk geval nog met open visier. Dat kan je van de meesten van je landgenoten niet zeggen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

wavanbuuren wrote:

Sibke-Jan streed in elk geval nog met open visier.

Is dat zo? Zat al voor de eilandraad mensen geniepig te kijken, loopt dan nog dom mee te doen aan een complotje en gaat achteraf vanalles roepen zonder daar enig bewijs voor te hebben. Klein mannetje is het.

Staat los van welke complotjes er dan eventueel wel of niet tegen hem gesmeed waren.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Stond er ook wel even van te kijken dat hij tóch op Lauretta stemde. Betekent dus dat hij wel meedeed aan het complot, terwijl hij van te voren nog zei: 'Ik stuur geen vrouw van 23 (of 22?) die grot in, dat is tegen mijn principes'.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Belgen zijn inderdaad opvallend sterk in complotten en achterbaks gekonkel. Mannen zijn daar ook beter in dan vrouwen. Belgische mannen zijn dus de toppers, ook nu weer, want complotten horen nu eenmaal bij ER. Als ik op een eiland zou zitten zou ik ook in minuut 1 met minimaal 2 personen afspreken op 1 persoon te stemmen. Vorig seizoen niet gevolgd vanwege BN'ers, nu dan toch maar gekoekeloerd. Ik ben voor de ex-sporters, zowaar 3 stuks. Hup Jochem!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Gadverdamme die Niko en Kobe wat een leijers. Hoop dat ze er snel uitvliegen met hun schijnheilige koppen.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Jezus, wat een kort door de bochte reactie allemaal.. Véél nederlanders zeiden anders ook dat ze over lijken gingen gaan als het er op aankwam.. Bovendien wordt Nicolas duidelijk het meest door iedereen geapprecieerd, en dat is ook een Belg.. Misschien stemde ook gewoon iedereen op Sipke Jan om andere redenen die we niet te zien kregen.. Bovendien moet maar één iemand iets zeggen over een mogelijk complotje, en hij gaat er al in mee.. En dan bijna janken op de eilandraad..

Bovendien is het in beeld zetten van zaken bij dit soort programma's ook altijd héél subjectief.. Hoeveel bewijsmateriaal is er daadwerkelijk dat Nico een lul is? Bij Sergio vorig jaar was het duidelijk, maar zeker Kobe is écht niet duidelijk een lul.. En dit is het laatste wat ik hier op het forum post(tenzij een antwoord op dit ), want ik vind het persoonlijk belachelijk om zomaar personen(of hele bevolkingen) als achterbaks te aanzien..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.