- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Oh ja Nicolas? Echt zo geen figuur voor ER, maar goed. De rest van de lijst klinkt inderdaad niet erg boeiend, maar ja we zullen het wel zien.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeeh, ik heb nu al een favoriet! Sylvia. Hopen dat ze net zo bitchy gaat zijn als in HNTM, dan ben ik alvast blij. Ik vind het juist wel leuk met bekende Nederlanders. Verder ben ik alleen nog benieuwd hoe Sasha Visser het doet. Leuk koppie om naar te kijken ook. Do mag van mij als eerste afvallen van de Nederlanders.
Weet iemand wanneer het begint?
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik vind de Nederlandse allemaal erg leuk
En met de Belgen heb ik niet zoveel (logisch).
Jammer dat ze het weer een beetje hetzelfde doen als vorig jaar. Meestal doen ze elk seizoen iets anders zo hebben we al; 100 kandidaten gehad, women only, Bn'ers/Bv'ers, mannen tegen de vrouwen, All-stars en noem het maar op.
Maar dit jaar dus weer met Bn'ers/Bv'ers dus de lol zit er minder in. Ik zie nu wel dat er 3 kampen komen !
Dat lijkt me wel gaaf, maar dan denk ik wel dat ze iets meer deelnemers hebben dan vorig jaar.
@Melvddonk, het begint waarschijn 1 september zo ongeveer. Dus dat is eigenlijk al bijna
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De eerste donderdag in September 
Daarna zal wel net als vorig jaar weer Oh Oh Cherso volgen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Er zijn weer een paar nieuwe Nederlandse deelnemers bekend geworden.
Waaronder:
- Lauretta Gerards
- Esther Schouten
- Jochem Uutdehaage
Ken ik verder niet, maar het lijkt me maar een vreemde.
Één Belg moet dus nog bekend worden gemaakt.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Er zijn weer een paar nieuwe Nederlandse deelnemers bekend geworden.
Waaronder:
- Lauretta Gerards
- Esther Schouten
- Jochem Uutdehaage
Ken ik verder niet, maar het lijkt me maar een vreemde.
Lol, allerlei b-acteurs passeren de revue en je kent een 2-voudig Olympisch Kampioen niet?!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nee, toen was ik waarschijnlijk nog erg jong.
Esther Schouten is trouwens een Nederlands bokser
Lauretta lijkt me wel leuk, al ken ik haar al een beetje. Al is ze wel een b-acteur idd. Een auditie voor GTST mislukte zelfs, dan moet je wel heel slecht zijn. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik moest ze ook even googlen. Vind ze nu al niet leuk. Lauretta was van ONM ofzo toch?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ken alleen Lauretta Gerards niet. Do en Esther Schouten schnabbelen wat af 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Heb de (eerste) trailer gezien van Expeditie Robinson 2011 !! Ziet er best spannend uit, maar zit me al gelijk te ergeren aan Silvia Geersen
En dit is dan nog maar de trailer!!
Hoop toch op een beter seizoen dan vorig jaar. Ze beginnen in 1 groep en dat klinkt ook best spannend hoor. Vandaar dat er dus 3 kampen zijn als je op wikipedia kijkt.
Ben benieuwd!!
Hier is de trailer:
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ziet er inderdaad goed uit. Ben weer benieuwd. 
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
"Naast Nicolas Liébart zijn dat voor België onder meer ook nog Anne De Baetzelier, Tanja Dexters, Kobe Van Herwegen en ex-bokser Freddy De Kerpel."
Toen ik het lijstje zag waren er toch 2 namen die uitsprongen : alweer 2 ex miss België nl.Tanja en Anne. Alhoewel het geen jonge dames meer zijn zie ik Anne meer op een terrasje zitten. Die Nicolas van de Pfaffs leeft als BV denk ik. Ze kunnen hem beter achterlaten op het eiland.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Expeditie Robinson is altijd leuk om te kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vanavond om half 10 op RTL5 komt de eerste aflevering, genaamd: "De Kandidaten". Ben erg benieuwd. Donderdag komt de volgende aflevering weer geloof ik.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat klopt vanavond is de kennismaking met de kandidaten en aankomende donderdag is dan de eerste 'echte' aflevering. Ben erg benieuwd 
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Leuke kanditaten hoor... veel chicks ook
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leuke kandidaten ja, maar wat is die Debra of Deborah (ofzoiets) irritant zeg!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga maar eens terugkijken, gisteren gemist omdat vriendlief niet de BN-ers versie wil zien.
Dus dan kan ik deze lekker alleen kijken! Vooral benieuwd naar Sylvia en Nicolas.
Oh, en Sipke Jan draag ik een warm hart toe, evenals Sasha. Leuke kerels!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Deborah is inderdaad ontzettend irritant, jezus wat een strot ook..
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Expeditie Robinson is by far mijn favoriete programma. Jammer dat het weer met VIP's is.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Wie is jullie favoriete Robinson in al die jaren? Die van mij Frank.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Oh ja Nicolas? Echt zo geen figuur voor ER, maar goed. De rest van de lijst klinkt inderdaad niet erg boeiend, maar ja we zullen het wel zien.
Zeg dat wel!
Ik ben benieuwd hoe lang hij dat gaat volhouden...
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik zag heel toevallig gisteren avond nog net op het nippertje dat het kwam, anders had ik het niet eens kunnen zien. 
Al heb ik niet zo heel erg opgelet, maar het was ook nog niet erg boeiend. Al heb ik wel zoveel zin in donderdag, ik kan niet wachten
De kandidaten zijn iig al erg leuk. Al gaat die Silvia het denk ik niet lang volhouden.
Val.Broman
-
- 170 messages
- 1266 votes
Zitten best een aantal leuke kandidaten bij, dus zal het zeker gaan volgen. Al ben ik bang dat er extreem veel gejankt gaat worden....
Hoop wel dat de proeven dit jaar wat spannnender en uitdagender zijn want die waren vorig jaar zeer teleurstellend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hele dag op zitten verheugen, hopelijk valt het niet tegen. Benieuwd hoe alle kandidaten zijn en hoe het dit jaar er aan toe gaan. Kijk nog niet zo lang, dus ben nog niet echt een kenner.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oooh, ik was bijna vergeten dat het vanavond kwam. 
Dankje dat je dit topic nog even omhoog haalt. Mijn tv gaat zometeen op RTL5
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
You're welcome. 
Heeft Eddy (of Eddie?) dit programma altijd al gepresenteerd, of was hiervoor nog een ander? Vorig jaar met Tatiana en Saar e.d. wel, maar daarvoor?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Pfoe, dat heb ik wel altijd gekeken, maar durf ik zo eigenlijk geen antwoord op te geven. Ik dacht eigenlijk dat eerst een andere man presenteerde (wel dezelfde vrouw) en dat die is overleden (?) en daarna kwam dus Eddy (of Eddie
), maar dat weet ik niet meer zeker eigenlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ahhh oke! Ik ben in de war geloof ik, zit me telkens af te vragen wie de mol is.
Haal twee compleet verschillende tv series door elkaar.