• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.292 votes
Profile

Expeditie Robinson

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

eppo349 wrote:

Fijn voor Regina, jammer van dat kleedje.

Ik was erg voor Regina en leuk dus dat ze gewonnen heeft! Maar idd. wat een afgrijselijk pak had ze aan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gelukkig is het stroopwafel mysterie ook opgelost.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Leuke winnaar die Regina, ze heeft het zeker verdiend.

Ch3wb4cc4h wrote:

En ik ben het eens met Elineloves. Misschien moeten ze in de toekomst maar afzien van stemmen om de winnaar te bepalen. Ik kreeg namelijk het idee dat de Nederlanders op Regina en de Belgen op Tatiana stemden.

Dat klopt totaal niet wat je zegt. Als dat zo was zou Tatiana met 4-2 gewonnen hebben, want er mochten 4 Belgen stemmen en 2 Nederlanders.

Ch3wb4cc4h

• 116 messages
  • 0 votes

Gelukkig maar.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik vond het raar dat de losers (behalve Kim) mochten stemmen op de winnaar. Een battle was het eerlijkst geweest.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Niks raars aan, zo gaat het al jaren.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dan vind ik het al jaren raar.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Kijk dat kan natuurlijk wel

Maar ik snap wel waarom ze het zo doen. Op die manier kun je de andere deelnemers nog een keer zien en kun je fijn met zijn allen nog eens terugblikken. Kijken of Sergio zijn kilo's nog kwijt was bijvoorbeeld, maar dat viel nogal tegen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ja maar dan kun je het ook wel zo doen als bij Wie is de Mol? Dat gaat eigenlijk hetzelfde maar met het verschil dat de afgevallen kandidaten nog de finale gaan kijken met zn allen ipv te stemmen.

En die Sergio blijft echt kansloos zeg.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Regina

Wat een spannend slotduel, knap van Saar dat ze als eerste een poging mocht doen met het vuurgooien na haar vroege achterstand in het spel! Ik dacht echt dat het Sebastiaan zou gaan worden.......Ik vond die reactie van Saar ook oprecht mooi, zo blij als ze was voor Regina terwijl ze eigenlijk teleurgesteld zou moeten zijn omdat ze zelf verloren had, wat ze zelf ook goed besefte overigens.

Ik weet alleen nog niet of ik het zo leuk vind dat ze in de volgende editie de lijn doorzetten door bekende Nederlanders te laten survivallen. Bekende personen zijn zichzelf toch wat meer bewust van de camera `s, anderzijds is het wel leuk om ego `s te zien sneuvelen, zoals bij 2 mannelijke Nederlandse deelnemers dit jaar.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Regina terechte winnares maar ook ik deel de mening van vele anderen hier

WAT EEN BELACHELIJKE VERTONING OM EEN HALF JAAR NA DE OPNAMES TE KIEZEN WIE HET PROGRAMMA WINT! WELKE KRANKZINNIGE VERZINT DAT!

Het is het eerste seizoen dat ik het kijk en ik schrok me rot dat ze het zo doen. Bij Wie is de Mol,71 Graden Noord,Peking Expres en Bobo's in the Bush ging het om een onderlinge strijd. Dit is gewoon vriendjespolitiek.

Leuk programma dus maar VERANDER DE FINALE IN EEN NORMALE EN EERLIJKE STRIJD! Alleen dan hebben ze mij volgend jaar weer als kijker.

P.S. Zsofi zag er echt beeldschoon uit bij de reunie

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Ik kende die gozer Maxime ofzo niet echt voor dit programma maar ik vond dat wel een enorme sukkel hoor,tijdens het programma al.

Tegen kritiek kon hij niet,die discussie met die andere gozer verloor die dik en ging die kinderachtig doen 'Wat wil je nou gozer'???

Hij was al snel erg zwak.

En dan met die stroopwafels,gewoon kinderachtig omdat die eruit gestemd is hun naaien en dan excuses bedenken dat t eerlijk mot gebeuren maar ondertussen zelf daar ook van alles snoepen toen t ff kon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Regina heeft toch mooi 50.000 gewonnen (voor een goed doel neem ik aan?)

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Nee dat mag ze zelf houden. En terecht, ze heeft er net zoveel voor gedaan als kandidaten uit het verleden, waar de winnaar ook 50.000 voor kreeg.

Je doet net alsof ze miljonair is of zo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh nee hoor, maar meestal zit er bij zulke programmas en/of bedragen toch een goed doel aan vastgeplakt.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Dat zou kunnen, maar er zijn verder niet veel programma's die ik volg. Hier mag de winnaar echter het geld houden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En terecht inderdaad.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

@Spartaan1986 Ze kiezen al jaren een half jaar na de show een winnaar. Er was altijd al zo'n reünie in de studio en 'vroeger' (tot 3 seizoenen geleden ofzo) bepaalde het publiek altijd wie er won. Dan waren er dus 2 finalisten en dan kon je stemmen wie er moest winnen tijdens de live-uitzending. Dat was best wel wat seizoenen zo geweest. En toen gingen ze opeens over op dat de expeditieleden van na de samensmelting na de halve finale van de expeditie, dus nog in het buitenland, bepaalden met een stemming wie er won. En nu was het dat ook weer de expeditieleden het mochten bepalen, maar dan een half jaar later in de studio.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

@ anne J Ja dat geloof ik wel dat dat eerder zo was maar ik vind dat nergens op slaan. Als je je sociaal opstelt op het eiland en je weet bij de laatste 2 te komen heb je automatisch al gewonnen. Want zo wordt er op het beslissende moment gekeken.

Expeditie Robinson heb ik dit jaar leren kennen als een spel met veel strijd en met enorm veel afzien voor de kandidaten. Als er dan zo'n slappe finale uit komt als dit is dat voor mij een enorme teleurstelling los van het feit of dat al jaren achter elkaar zo gedaan wordt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Zeer povere finale.

Tatiana heeft een hele aflevering maar wat zuurtjes zitten lachen, bleek ook waarom toen ze bekend maakten hoe het finale duel zou gespeeld worden. Wat zit je daar te doen als je een hele expeditie lang eruit gestemd wordt en het finale duel wordt bepaald door een stemming van medespelers.

Ironisch ook dat je als beste alleenoverlever uiteindelijk uitgekozen wordt op je sociale vaardigheden.

Toch een aantal leuke momenten:

* Maxime "de man van de lach" de een hele aflevering lang met een enorm zuur gezicht zat.

* Blijven hameren op het gesamenzweer van de Belgen maar de Nederlandse kliekjes negeren én dan nog eens met 4-2 winnen bij de finale stemming.

elizz

• 6 messages
  • 0 votes

ik was ook voor Regina! Ben echt blij dat zij gewonnen heeft! Had eigenlijk graag gewild dat Saar en Regina samen in de finale zitten. Vond Tatiana echt geen Robinson! Ik denk niet dat Regina gekozen is door haar sociale vaardigheden, maar doordat ze gewoon veel meer aan overleven deed als Tatiana. Tatiana heeft gewoon de eerste 2 weken ofzo geslapen, terwijl de andere al aan het bikkelen waren!

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Zouden ze niet beter Robinson Crusoë eens organiseren met bijvoorbeeld daklozen want in België zijn er nu genoeg, in plaats van met "rijke" bekende Vlamingen en Hollanders.

Ik denk dan we dan veel meer strijd zullen zien want nu waren de mannen echt het zwakke geslacht.

elizz

• 6 messages
  • 0 votes

haha, dat is echt een goeie! Ik ben daar ook wel benieuwd naar, en het is gelijk ook een beetje een goed doel!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Verdiende winnaar. Ik heb bijlange na niet alle reeksen gevolgd, soms boeide het me echt niet, maar om de een of andere reden trok dit me wel aan. De Belgen waren bij vlagen hilarisch/irritant, vooral van Iweinn werd ik echt schijtezot, maar hulde voor de Hollanders. Deze keer eens geen vervelende types (de echt irritante waren er al direct uit of zaten bij de Belgen) maar ik had eigenlijk gehoopt dat Saar won, geweldige vrouw, maar Regina is ook een goede keus.

Toch blijft Saar voor mij degene die nu het meest heeft doorgezet. Ze is misschien een halve meter groot maar een heerlijke vocabulaire, bloedmooie vrouw en dan nog eens zo'n drang om te winnen. Heerlijk.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Heb dit ook altijd een leuk progamma gevonden!

Al vind ik het met bekende Nederlanders en Belgen wel een stuk minder leuk worden.

Dit jaar dus weer met bekende mensen.

Maarja, ga waarschijnlijk vast weer kijken.. Maar alleen kunnen ze dit keer de teams wat meer husselen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Zijn alle namen inmiddels al bekend? Ik weet alleen Sipke Jan Bousema,Do,Sylvia Geersen,Patrick Martens en Sascha Visser van de nederlanders. Moeten er toch minstens 8 zijn?

Van de Vlaamse groep weet ik alleen dat iemand van de Pfaffs mee gaat.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Weer met bekende mensen? Pfff, slaapverwekkend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Spartaan1986 wrote:

Zijn alle namen inmiddels al bekend? Ik weet alleen Sipke Jan Bousema,Do,Sylvia Geersen,Patrick Martens en Sascha Visser van de nederlanders. Moeten er toch minstens 8 zijn?

Dat klinkt wel best leuk. De BNers ken ik -tot nu toe- allemaal.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Spartaan1986 wrote:

Iemand van de Pfaffs? Ben benieuwd wie dat is dan

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Iemand van de Pfaffs? Ben benieuwd wie dat is dan

Nicolas Liébart.

Op Freddy De Kerpel na is het maar een erg saaie deelnemerslijst.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.