- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
@Reinbo
Ow dus als iemand anders denkt over iets wat jij waardeert is het hautain? Nou als dat zo is, dan ben jij daar de uitvinder van op dit forum.
Iedereen mag van mij alles kijken, net als ik en ik mag daar mijn mening over hebben. Ik voel weinig noodzaak om vergelijkingen en verschillen te zoeken tussen het EFS en de Voice in ieder geval. Vind het ook nog eens allebei verschrikkelijk, dus wat het nut is??
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij de BBC zeiden ze zelfs dat ze Anouk te goed voor een songfestival vinden.
Want dat is uiteraard heel moeilijk. Zegt meer over het niveau van het ESF dan Anouk hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
@Reinbo
Ow dus als iemand anders denkt over iets wat jij waardeert is het hautain? Nou als dat zo is, dan ben jij daar de uitvinder van op dit forum.
Lol. grap van het jaar ja
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee het songfestival is duidelijk een festival (kermis), voor en door mensen die maar weinig ophebben met muziek. Kan er niks anders van maken.
Ja, dit vind ik hautain. Je hebt namelijk een mening over MIJ. Je stelt namelijk dat ik (en vele muziekliefhebbers die er wel lol aan beleven) weinig op zou hebben met muziek. Het is vooral onwaar. Waar het jou vooral aan lijkt te ontbreken is een gevoel voor relativeringsvermogen en humor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb het nummer zelf niet gehoord, maar scheen echt comedy capers te zijn ja
. Nee, de dag dat ik het ESF ga kijken moge nze me wel opnemen in een psychiatrische inrichting
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Want dat is uiteraard heel moeilijk. Zegt meer over het niveau van het ESF dan Anouk hoor.
Of ze vinden Anouk gewoon uitstekend. Maar die optie bestaat volgens mij niet bij jou, he?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zolang ze de vergelijking maken met het ESF en niet met echte vocalistes ga ik daar niet van uit nee.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ja, dit vind ik hautain. Je hebt namelijk een mening over MIJ. Je stelt namelijk dat ik (en vele muziekliefhebbers die er wel lol aan beleven) weinig op zou hebben met muziek. Het is vooral onwaar. Waar het jou vooral aan lijkt te ontbreken is een gevoel voor relativeringsvermogen en humor.

Dag Reinbo.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zolang ze de vergelijking maken met het ESF en niet met echte vocalistes ga ik daar niet van uit nee.
Genoeg goede zangers en zangeressen deze editie. Het niveau was verrassend hoog deze editie.
Rariteitenkabinetten van weleer lijken (helaas) niet meer de voorkeur te genieten.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ik vind dit dus gewoon echt een heerlijk nummer:
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bij de BBC zeiden ze zelfs dat ze Anouk te goed voor een songfestival vinden.
Nee hoor. Die hadden de producer van Birds geqoute, en vonden dat juist arrogant (of was dat Graham Norton?)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee hoor. Die hadden de producer van Birds geqoute, en vonden dat juist arrogant (of was dat Graham Norton?)
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat hij het een goed nummer vindt, geloof ik best.
Maar hij was cynisch over "het is te goed voor het ESF".
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat hij het een goed nummer vindt, geloof ik best. Maar hij was cynisch over "het is te goed voor het ESF".

Dieptepunt was echter de irritante en amateuristische NL presentatie; complimenten voor de VRT.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
6 Punten. Valt best mee, toch?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes

Finisterra
-
- 15532 messages
- 4694 votes
Noorwegen was inderdaad nog een betere winnaar geweest ja.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik heb weer ouderwets genoten gisteravond. Denemarken is een prima winnaar, Azerbaijan (nr.2) vond ik ook goed. Leuk dat persoonlijke favorieten als Noorwegen, Malta (niet goed gezongen, maar ik werd er keer op keer blij van) en Griekenland (idem) het goed deden. En petje af voor Anouk, zij zette een geweldig optreden neer en dankzij haar scoorden we voor het eerst in vijftien (!) jaar weer eens een top-tienklassering.
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Noorwegen was inderdaad erg goed. Mooie vrouw, goed gezongen, bruut nummer. Had idd mogen winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Chauvinisme
In de we-vorm spreken is toch eerder nationalisme en geen chauvinisme? Ten onrechte denken dat jouw natie de grootste is in taal, cultuur en macht is dat wel. Daarom is chauvinisme ook een Frans woord.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Noorwegen was inderdaad erg goed. Mooie vrouw, goed gezongen, bruut nummer. Had idd mogen winnen.
Soms heb je van die nummers: één keer horen en je bent verkocht. Dat heb ik bij dit nummer.
Bruut geeft het wel aardig weer, ja!
Het Deense nummer vond ik overigens ook erg goed, maar Noorwegen

En inderdaad 'very easy on the eyes'. 
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Soms heb je van die nummers: één keer horen en je bent verkocht. Dat heb ik bij dit nummer.
Bruut geeft het wel aardig weer, ja!
Het Deense nummer vond ik overigens ook erg goed, maar Noorwegen

En inderdaad 'very easy on the eyes'.
Vond Denemarken maar makkelijk scoren, weinig bijzonder nummer/act. Maar ook daar een mooie vrouw.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Vond beide geen bijzonder mooie meisjes (vrouwen wil ik ze nog niet noemen). Lena echter vier jaar geleden 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Met 27 jaar ben je inderdaad nog geen vrouw, maar nog een meisje.
My bad.

jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Dus op 27 jarige leeftijd ben je nog niet volwassen
vrouw (Betekenis/definitie van) - encyclo.nl