• 178.285 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.464 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Mwah nee, ondanks dat ik geen fan ben van beide, zit daar echt nog wel een verschil tussen. En dat valt dan (uiteraard) positief uit voor Anouk.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Anouk Ze durft wel zeg! Mooi zo!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Hopen dat ze afgaat

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Geen schijn van kans.

Ik denk voorlopig dat het Denemarken wordt.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Elineloves wrote:

Op 17 Oktober: Ik ben wel blij met Anouk. Benieuwd of ze a la's 'Nobody's Wife' of meer richting 'Michel' gaat. Verwacht wel een rockachtig nummer.

Zoveel maanden later weten we dat het alles behalve een Rock nummer wordt. Maar goed het klinkt mooi. Of het wat wordt geen idee.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Het songfestival brengt het slechtste in de mens naar boven. Zwaar onder de maat voor Anouk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Hopen dat ze afgaat

Waarom?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Je gaat je toch niet verlagen tot zoiets idioots als het Songfestival zeg.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Afschuwelijk nummer waar je helemaal niets mee gaat presteren op het Songfestival. Niet dat ik ooit kijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoorde het nummer op de radio vanochtend. Nog erger dan het oeuvre van Anouk. Wat een aanfluiting weer. Ga er dit keer wel voor zitten, Anouk zien afgaan is altijd leuk.

eRCee

• 13443 messages
  • 1978 votes

Het is vooral een nummer dat totaal niet geschikt is voor het songfestival; veel te traag en te serieus. Dat Anouk en haar entourage dat niet snappen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vreselijk nummer

Reinbo wrote:

(quote)

Waarom?

Vervelend viswijf.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Haha, zo'n semi-melancholisch nummer. Past misschien juist wel op het song-festival (goedkoop sentiment).

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

AHWA wrote:

Afschuwelijk nummer waar je helemaal niets mee gaat presteren op het Songfestival. Niet dat ik ooit kijk.

Dat ze met dit specifieke nummer naar het songfestival wil vind ik niet erg, al haar muziek is kattengejammer, het ergste vind ik dat ze hiermee dus de benodigde airplay gaat krijgen. Ik heb ook sterk het idee dat het voornamelijk vrouwen zijn die Anouk wel kunnen waarderen. Ik vind viswijf ook wel goed passen bij haar.

offtopic; tijdens mijn afrijden hadden ze Anouk - One Word op repeat staan in de wachtruimte (voor en na het examen). Dat hielp niet echt. Zeker de twee keer niet.

eRCee

• 13443 messages
  • 1978 votes

Beetje overdreven allemaal. Laatste jaren maakt Anouk leuke radiomuziek. Met haar onderscheidende stem en het zelf schrijven van d'r muziek vind ik het wel een prima artieste over het algemeen (een paar miskleunen daargelaten, en tekstschrijven is niet bepaald haar sterke punt).

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Anouk mocht wel wat meer rocken op Eurosong. Benieuwd hoe andere 'rockers' het er vanaf brengen. Voor Engeland doet Bonnie Tyler mee (The Best, Total eclipse of the heart, Holding out for a hero) en voor Armenië heeft Tony Iommi het nummer geschreven, hij is de gitarist van Black Sabbath en enige lid dat er van het begin bij was.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Geweldig nummer van Anouk. Het songfestival kan me overigens gestolen worden.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Vanavond gaat het gebeuren... De eerste halve finale, met Nederland.

Hoe schatten jullie de kansen van Anouk in?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik denk dat de kansen van Anouk zeer goed zijn, maar van de Belg Roberto Bellarosa verwacht ik letterlijk niets. Lelijke song en een zeer zwaar 'Frans' accent in zijn in het Engels uitgevoerd nummer.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Begint die jaarlijkse ellende weer?

Vrouwlief zal het ongetwijfeld willen zien, waardoor ik wel een en ander zal meekrijgen.

Het nummer van Anouk vind ik persoonlijk verre van indrukwekkend, maar in de polls zien ze haar de finale wel halen, las ik zojuist. (edit)

Om haar af te zien gaan, gaat mij dan wel weer heel erg ver, ook al interesseert het mij bijzonder weinig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze zal het wel redden, al hoop i kdat ze finaal af gaat.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Het kan haar niet schelen hoe hoog ze eindigt tijden de finale

Joy4ever

• 4611 messages
  • 1834 votes

Het Eurovisie Songfestival is my guilty pleasure. Hoewel niet helemaal mijn smaak is Birds uiteraard een meer dan prima inzending. Zeker als je het vergelijkt met al die Toppers, 3J's, Sieneke en Joan treurnis. We komen dankzij Anouk eindelijk weer eens in de finale. Dat is al een overwinning opzich.

Mijn favoriet is Noorwegen. Met dat nummer had Anouk gewonnen. No doubt about that.

mjk87 (moderator films)

• 14534 messages
  • 4518 votes

Gordon denkt dat het niks gaat worden ("een slecht lied"), en dat Gordon verstand heeft van welke liedjes het helemaal gaan maken hebben we inmiddels gezien, dus ik schat de kans van Anouk op een finaleplaats hoog in.

Brix

• 19680 messages
  • 5117 votes

Alleen al om Gordon voor schut te zetten hoop ik dat Anouk (ook al is het geen zangeres waar ik een CD van zou draaien) een goede beurt maakt

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Niet nodig, Gordon zet zichzelf al genoeg voor schut. Hij wil zelf zo graag nog een keer *stampt op de grond en schreeuwt* naar het songfestival. (boehoe)

Gordon heeft geen enkel talent, en mocht hij al iets wat op talent lijkt bezitten dan is het enkel in het beledigen en irriteren van mensen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb jarenlang gehoopt dat we er meteen uit vlogen met belachelijk trieste artiesten als Sieneke, De 3J's, De Toppers en die muts met haar verentooi. Maar bij Anouk hoop ik dat ze wel wel haalt. Goede artiest, goede zangeres en het nummer is best behoorlijk. Ik boycot deze onzin altijd, maar zal rond 22.00 uur als zij moet maar eens kijken.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Het is ook wel een enorm kwaliteitsverschil. Sieneke, 3j's Toppers of....... Anouk.

Verder dom om deze onzin te boycotten. Geweldige camp!

Vreemd vooral ook dat veel mensen die het boycotten wel naar programma's als Idols en The Voice kijken, terwijl die kwalitatief nog veel matiger zijn....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik ben ook van de partij! Met mijn studieboeken op schoot wel...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Reinbo wrote:

Het is ook wel een enorm kwaliteitsverschil. Sieneke, 3j's Toppers of....... Anouk.

Verder dom om deze onzin te boycotten. Geweldige camp!

Vreemd vooral ook dat veel mensen die het boycotten wel naar programma's als Idols en The Voice kijken, terwijl die kwalitatief nog veel matiger zijn....

Ik haat alle talentenshows of iets waar BN-ers dingen doen, dus ik ben vrij consequent

Alleen Anouk zal ik kijken, de rest boeit me geen reet. Het winnende liedje zoek ik op Youtube nog wel op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.