- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Goed nummer. Nu uit met dat pak en af met die verentooi. Doe die meid een mooie galajurk aan zonder poespas, zet haar op een kruk en zingen.
Geen show, gewoon muziek.
Uh, jij wilt 19e worden? (In de voorronde bedoel ik dan.) Galajurk aantrekken en gewoon liedje zingen is wel het allerdomste wat je kan doen.
Maar blijkbaar behoor jij tot die TROS doelgroep die al 20 jaar in de ontkenningsfase leven....
Wake up! It SHOWbizz!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
[ Uh, jij wilt 19e worden? (In de voorronde bedoel ik dan.) Galajurk aantrekken en gewoon liedje zingen is wel het allerdomste wat je kan doen.
Wel met Joan ja. Ik zou die tooi zo groot maken dat je haar helemaal niet meer ziet.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Uh, jij wilt 19e worden? (In de voorronde bedoel ik dan.) Galajurk aantrekken en gewoon liedje zingen is wel het allerdomste wat je kan doen.
Maar blijkbaar behoor jij tot die TROS doelgroep die al 20 jaar in de ontkenningsfase leven....
Wake up! It SHOWbizz!
Het maakt me niks uit hoeveelste we worden. Ik kan alleen die nietszeggende kitscherige show niet uitstaan. Dus wat mij betreft net zolang vasthouden aan goed liedje, geen show totdat iedereen het doorkrijgt, of niet, dat maakt me ook niks uit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
@ Onderhond: snurk. Vooruit dan, foute eurohouse meets Christina Aguilera's Dirrty, of zo.
Lol. Echt te vergelijken met een Rockwilder produktie ja
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het maakt me niks uit hoeveelste we worden. Ik kan alleen die nietszeggende kitscherige show niet uitstaan. Dus wat mij betreft net zolang vasthouden aan goed liedje, geen show totdat iedereen het doorkrijgt, of niet, dat maakt me ook niks uit.
Nou, doe mij maar 10 keer liever een kitcherige onzinshow dan een verzameling saaie 'mooie' liedjes. Die andere show moeten ze dan maar maken voor de radio, maar zo lang het op tv is, wil het oog natuurlijk ook wat.
Maar wel fijn dat je toegeeft dat het je ding niet is en krampachtig vasthoud aan iets dat niet meer is. Begreep niet hoe ze bij de Tros zo achterlijk konden zijn, maar blijkbaar staan ze toch niet helemaal alleen.
Kijk zo hoort het tegenwoordig.
En Chocolate had hier perfect op kunnen doorpakken.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
We zijn dan ook niet voor niets de grootste familie van Nederland. 
Nee hoor, mijn voorkeur heeft niks met de tros te maken want ik moet helemaal niks hebben van de rotzooi die heden ten dage op die zender te zien is.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach komende paar seizoenen pakken we jullie zowel uit als thuis. Dus geniet nog maar effe na van die overwinning. Jullie worden toch geen kampioen. 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Snel weer terug naar het voetbaltopic.
Het meest hilarische was wel de reacties van de voetbalmannen die meteen na de uitzending van het songfestival hun voetbalprogramma moesten aankondigen voor 'straks na de STER' inclusief heerlijke sneren richting het volksspektakel waarvan ze zojuist de laatste beelden zagen. Eens kijken of dat ook nog ergens op youtube staat of zo.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zo bijzonder was dat toch ook weer niet? 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8153 votes
Rusland kan het komende Eurovisiesongfestival weleens gaan winnen met hun sympathieke omaatjes. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Montenegro echt belachelijk slecht. Ik ben voor. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ijsland vervelend suf musical nummer. 
Griekenland ziet er dan weer stukken leukervuit. Klinkt ook nog fijn. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Letland heeft een man als vrouw verkleed gestuurd en doet de kostuums uit de jaren 50 herrijzen. Niet bewust, ze weten volgens mij niet beter. Volgens sommigen gaat het om het liedje, maar ik ben te veel afgeleid door de enorme truttigheid.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Albanie heeft een Klingon gestuurd. Een vervelende schreeuwlelijk.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Nederlands nummer klinkt best aardig. Vraag me wel af hoe ze aan dat vreemde accent en uitspraak komt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Roemonie stijlvol zomers gebeuren in een krt rokje. Mag door.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zwitserland komt met nep rockers.... Snel terugsturen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Belgie zo waar een best mooi nummer, staat er helaas bij als een plank.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Vind ons (Belgisch) nummer maar niks eigenlijk. En ook niet goed gezongen. Heb wel de versie van nu nog niet gehoord. Valt het ergens te streamen?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Finland ook best aardig nummer, maar ook deze dame staat er bij als een hobbezak. Onze Joan heeft schijnbaar een trend gezet....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Israel... Ben verbijsterd. Normaal hou ik wel van dit soort fun nummers, maar dit is zo nichterig en niet greppig of scherp dat ik het vreselijk vind. Snel de volgende graag....,
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind ons (Belgisch) nummer maar niks eigenlijk. En ook niet goed gezongen. Heb wel de versie van nu nog niet gehoord. Valt het ergens te streamen?
Het werd nu ook niet mooi gezongen. Maar ze hebben het geluk de eerste balled te zijn.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Verdomme, die stream van Eurovision zelf werkt hier totaal niet. Dan maar wachten tot de finale zaterdag, als ik thuis ben. En 1 Eurovisie-avond per jaar is eigenlijk wel genoeg. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
San Marino als, leuke fun. Mag door, maar wel amoe troef. Vind het enorme decor ook niet mooi. Het oogt me allemaal te rommelig en de visuals komen slecht tot hun recht. Ook is het enorme podium vaak veel te leeg, maakt het wat saai en weinig spannend.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Cyprus ik ben fan. Goede dames, goede outfits, lekker zomers niemendalletje. Met afstand het beste tot nog toe.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Denenmarken Britney Spears kloon, ach van mij mag het. Wil hier zaterdag best nog eens naar kijken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Rusland, ik zit er klaar voor....
We have a winner! Dit bevat alles waar het wat mij betreft om gaat bij het songfestival. Plezier en muziek. Top!