- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Sopranos
The Sopranos
landrover
-
- 142 messages
- 915 votes
Mensen, 16 juni te koop in NL, sopranos serie 4 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ondertussen loopt seizoen 5 op z'n eind in Amerika. Vind het erg de moeite waard, maar echt veel nieuws heb ik niet gezien. Wel leuk om Steve Buscemi te zien, die een grote rol speelt in s5.
landrover
-
- 142 messages
- 915 votes
Mensen waar kijken jullie Sopranos, en waar downloaden jullie al die afleveringen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mensen waar kijken jullie Sopranos
Nederland 3
Daar gaan we het hier niet over hebben. Als je anno 2004 nog niet weet hoe je een fileshare programma moet opstarten...
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
...dan?
* Sancties?
* Heb je afgedaan?
* Moet je in de prullenmand?
* Kan professor Barabas je even zo goed honderd jaar terug biemen?
* Mag je het ook niet leren?
Zeg het maar hoor Jordy. Of niet natuurlijk. En alvast bedankt hè!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Ondertussen loopt seizoen 5 op z'n eind in Amerika. Vind het erg de moeite waard, maar echt veel nieuws heb ik niet gezien. Wel leuk om Steve Buscemi te zien, die een grote rol speelt in s5.
klopt 't dat de afleveringen maar een half uur duren? Ik hoorde ooit zoiets. Ik zit met smart te wachten op seizoen 4 nu.
landrover
-
- 142 messages
- 915 votes
Nederland 3
Daar gaan we het hier niet over hebben. Als je anno 2004 nog niet weet hoe je een fileshare programma moet opstarten...
Mjaaa...snap natuurlijk wel dat het te downloaden is op fileshare programma's, maar welke...want op kazaa kan ik bijna niets vinden...
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Seizoen4 wederom top! In Vs is seizoen 5 al helemaal op HBO geweest en gaan ze binnenkort beginnen met de opnames voor 6. (af)wachten maar weer .......
Noodles
-
- 221 messages
- 905 votes
Leuke aanbieding op de free-record site: sopranos serie 4 voor 40 eurootjes. Haal daar de korting van 5 euro af en je komt op het sommetje van euro 35,00. Niet gek...
Tara
-
- 682 messages
- 355 votes
Ik heb serie 5 al gezien! Ben echt reuze benieuwd naar 6.
Ik vind het een gave serie!
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
gaat nederland 3 nog ooit eens the sopranos uitzend?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
Seizoen 4 stond ergens in de planning bij de Vara. Geen idee wanneer!
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Seizoen 4 stond ergens in de planning bij de Vara. Geen idee wanneer!
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
dat is dan dus ene jaar na dat ze season 3 hebben uitgezonden... waarom zo lang erna seizoen 4 is al klaar en gedraaid in de usa. ik ben al compleet kwijt wat er allemaal is gebeurt...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dan moet je op www.televisionwithoutpity.com kijken. Daar vind je humoristische recaps van alle afleveringen.
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Vanaf vandaag, 13 juli, is seizoen 5 te koop op DVD!!!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben halverwege seizoen 4. Heb helaas nu geen geld voor seizoen 5. De komende tijd wil ik ook nog seinfeld 3, scrubs 2 en west wing 6 kopen.
Ik wacht wel tot ie wat goedkoper is.
Uncle_Junior
-
- 202 messages
- 241 votes
Nog 5 afleveringen van seizoen 5! Tering, wat blijft dit een goeie serie. Alleen klote dat mijn naamgenoot dement begint te worden

pinnetje
-
- 8 messages
- 0 votes
Alles binnen 2 weken gekeken.... *zucht*
En nu dus heel lang wachten op seizoen 6 
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Uncle_Junior
-
- 202 messages
- 241 votes
http://www.gandolfini.com/g...
Ze zijn al bezig met filmen! Check vooral AJ's VincentVega-kapsel!

Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ik ben een hele grote fan van The Sopranos(zie naam); vorig jaar kocht ik 3 seizoenen aan en zag ze in twee a drie weken uit. Seizoen 4 en 5 zag ik op TV: die waren nog stukken beter dan de vorige drie: de subtiele zwarte humor, het gezicht van Tony, de psychologische groei van de karakters,...
Ik heb gehoord dat ze het 6de -en het hopelijk niet het laatste- seizoen gaan uitzenden op kanaal 2 begin oktober. Ik kan al niet meer wachten...
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Bij lange na niet in oktober, het is nog niet eens in de VS uitgezonden, sterker nog.... ze zijn nog steeds aan het opnemen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heb bij DVDvalley toch maar seizoen 5 gekocht voor 60 euro en heb er geen spijt van. Heb nu zeven afleveringen gezien en ze vliegen voorbij! Wat een fantastisch seizoen is dit!
Ik vond The Sopranos 'vroeger' maar traag en soms wat saai, maar nu ik er met een ander oog naar kijk, een wat ervarener oog misschien, vind ik het steeds briljanter worden. Toch maar eens de eerste afleveringen weer eens kijken. 
Schaf seizoen 5 aan. Het is het zeker waard.
pinnetje
-
- 8 messages
- 0 votes
Ik bedoel dus serie 1 t/m 5. Weet niet hoe je dat in 2 avonden wil doen?