- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Het nadeel van dit programma vind ik altijd dat ze de momenten waarop de Mol zich verspreekt, of een fout maakt, er toch uitknippen. Door de manipulatie van de regie is het moeilijk raden achter de buis.
Tsja, door de gigantische toename van fora op internet wordt het natuurlijk steeds moeilijker om geheim te houden wie de mol is, daarom maken ze het de kijker ook wat lastiger. Als de mol namelijk voortijdig bekend zou zijn, zou dit funest zijn voor de kijkcijfers.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar daardoor is het vaak wel lastig om de Mol te raden, door dat gemanipuleer. Eigenlijk is degene die het minst aanwezig is de mol. Daarom zou die Marihuana, of hoe heet ze, ook goed de Mol kunnen zijn.
Wat internet er mee te maken heeft, begrijp ik niet helemaal. De makers en de kandidaten moeten het gewoon geheim houden tot het einde. Misschien dat één van de makers het door lekt. Maar daar kunnen ze ook weer een programa over maken: "Wie is de Lek?"
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ik ben nog niet echt van mijn stoel geblazen bij dit seizoen hoor, misschien komt dat nog, maar vond de eerdere seizoenen met B'ners veel leuker. Leukere opdrachten, en veel mysterie, waarbij het hier niet echt naar voren komt. De 1ste aflevering vond ik nog het mooist, met mooie beelden van het land en de cultuur, en de goed in beeld gebrachte personages.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Tot nu toe vind ik dit seizoen beter dan vorig jaar. Die mysterie zal nog wel komen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Verdomd zeg, de mol is bekend! Nu is het geen fuck meer aan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mol bekend? Wat, waar, hoe, wanneer?
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Maar alsjeblieft, let op de spoilertags als je het kwijt moet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, ik vertrouw Karin steeds minder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Helemaal niet bij met degene die weg moest. Schitterend karakter en echt een mooi mens.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Jammer, jammer! Het is nu wel overduidelijk wie de mol is! Weg spanning! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Helemaal niet bij met degene die weg moest. Schitterend karakter en echt een mooi mens.
Ja, ik vind dat ook erg jammer. Ik zit trouwens al vier weken op dezelfde mol.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Super leuke aflevering. Ik ben toch wel een beetje bang dat de wiki-spoiler waar is, hoewel ik een derde persoon ben vergeten (en ik ga niet meer terug kijken) richten mijn mol ogen wel op de toen genoemde namen. Pfoe, wat een opdracht. Zag er niet echt ''leuk'' uit, weet niet of ik het gedaan zou hebben. Misschien met genoeg gejoel van onderen...
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Wie dan?
De Spaanssprekende, plakkende, vuurwerk afstekende geldloper, oftewel ART!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn mollen zijn nu Anna op 1, Art op 2 en Pepijn op 3. Al wisselen de volgorden nog wel eens.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
De Spaanssprekende, plakkende, vuurwerk afstekende geldloper, oftewel ART!
Tenzij Jan de mol is en hij alle verdenkingen op Art wil leggen.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Jan spreekt geen Spaans én stak geen vuurwerk af!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jan spreekt geen Spaans én stak geen vuurwerk af!
Nee, maar het was zijn theorie (en dus niet persé waarheid) dat de mol daaraan voldoet. Het waren zijn antwoorden in zijn molboekje op de molvragen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is toch geen feit dat de mol spaans spreekt en vuurwerk afstak? Of heb ik niet goed opgelet?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Nope, dat niet. Maar ik vind het behoorlijk verdacht dat ik haast bij elke vraag een bepaald persoon kan invullen!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, dat is geen feit inderdaad. In het kerkspel betekende was een antwoord goed als de desbetreffende persoon hetzelfde antwoord gaf als dat hij/zij zelf al eerder in het molboekje had gegeven. Wanneer het een fout antwoord was betekende dat hij/zij een ander antwoord gaf dan dat hij/zij in het molboekje had geschreven. Het zijn dus geen feiten die we hebben gehoord, maar slechts theorieën van de kandidaten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jan Kooijman zou het ook nog wel eens kunnen zijn, maarja dat geld wat hij binnenhaalde he..
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Misschien omdat Patrick en Art mijn molkandidaten van het begin zijn geweest dat ik eigenlijk al die vragen in het kerkje op hun heb toegepast. Kan ook dat ik in mijn kinderlijke enthousiasme in een mollenstreek ben getrapt maar ik hou het na vanavond écht op die tweede naam! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Voor hetzelfde geld zijn we gewoon keihard op het verkeerde spoor gezet en is het lang niet zo makkelijk als dat we denken! 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dat zou heel goed kunnen! Zoals je nu al ziet staar ik mij misschien te blind op die twee en ontgaan mij wat details, misschien maar even de aflevering opnieuw bekijken! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik staar me ook al vier afleveringen blind op dezelfde persoon (die ik niet kan noemen omdat ik dat geheim wil houden voor Yak).