• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.992 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.705 votes
Profile

Wie is de Mol?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Hèhè! Ik ga nog eens even alle opdrachten nalopen. Straks roep ik weer van die onnozele dingen en raakt Elineloves helemaal van slag!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja dan ben ik weer helemaal de kluts kwijt! Fucking with the mind.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Zit nog steeds op Jan of Anna

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Karin (die oue) blijft een geval apart. Ik heb het kerkspel 2x nagekeken, een paar hele rare antwoorden. Toch, met gevaar voor tunnelvisie, blijf ik toch maar bij mijn Mol Patrick. Het koorddansen heeft daar zeker toe bijgedragen, al was ook Pepijn daar weer aan het mollen...

Mol na afl. 1: Patrick

Mol na afl. 2: Patrick

Mol na afl. 3: Patrick

Mol na afl. 4: Patrick

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik zit nog steeds op Patrick en Pepijn hoor. Karin is na haar heroïsche laatste opdracht definitief afgevallen. Wat ik wel vreemd vond: na de test was een kort filmpje gemonteerd met Art, die het had over de jokers die hij van Patrick had gekregen. Daarin twijfelde hij even of Patrick dat deed omdat hij - als hij de mol zou zijn - ze zelf toch niet nodig heeft. Ik vond dat er zo dik opliggen. Vond het raar. Ik dacht al vanaf afl. 1 dat hij het is, en werd ook steeds in mijn vermoedens bevestigd, maar deze actie van de afdeling montage heeft me toch weer aan het twijfelen gebracht...

Mindf@#$ers!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Het is die oue, die Karin. Mark my words.

Vanaf aflevering 1 tot aan nu denk ik nog steeds dat het die oue is.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Jammer dat: miryanna weg is

Mijn verdenkingen zijn nu: 1. Patrick 2. Art 3. Pepijn.

Al verdenk ik Art wel steeds minder.
Karin verdenk ik niet meer Tenminste ze staat niet meer in mijn top 3
Dus ik ben benieuwd

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Interessante spoiler gezien gister op twitter.

De mol begint met een m.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Pepijn is voor mij nu de mol.

Dat ie mosselen er aan toe voegde bij dat levend schilderij heeft het voor mij verhelderd op dit moment. Bij de ravijnopdracht gister kon hij moeilijk echt mollen aangezien hij een echte acrobaat is. Het enige wat hem te doen stond was de rest bang maken zodat er 2 niet zouden gaan en dat is hem uiteindelijk gelukt door zichzelf expres te laten vallen en net te doen alsof het voor hem erg zwaar was waardoor de rest aan zichzelf zou gaan twijfelen.

Lichte twijfel tussen hem en Art maar hij is duidelijk mijn 'hoofdmol'.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik denk dat de mensen daarvoor al erg bang waren, en Pepijn daar niet heel veel voor gezorgd heeft, al was dat misschien wel zijn bedoeling. Of ze wouden gewoon zichzelf verdacht maken, om dus niet te gaan.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Niet om gemeen te zijn maar,

bestaat niet. Wouden zijn bomen en denk dat jouw essentie was om ''wilden'' te schrijven. ''Wilde'' bestaat alleen in enkelvoud. Heb ik ook pas dit jaar geleerd

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Achja, op zo'n moment denk ik daar ook niet echt aan. Mij boeit het verder niet echt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iedereen snapt wat ze bedoelde.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dus? Zei toch dat het niet gemeen bedoelt was, ik vind het juist fijn als mensen me verbeteren zodat ik de volgende keer er wel aan kan denken. Wedden dat je volgende keer eraan denkt en dat het na drie keer in je automatisme zit.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Mijn spoiler niet lezen ! Betreden op eigen risico. Ook al kan je het zelf opzoeken en is misschien al oud nieuws.

Op hyves denken ze allemaal dat Soundos de mol is, en ik ben bang dat het waar is. Niet omdat ik haar niet leuk vind, maar omdat ik het dan al weet. Hopelijk heb ik ongelijk maar nu ga ik wel met andere ogen naar WIDM kijken

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Vanaf aflevering 1 tot aan nu denk ik nog steeds dat het die oue is.

Gozert. Je snapt er niks van.

Karin is het écht niet. Als ze het wel is, dan is ze zó ongelooflijk goed...

Karin is de domste speler die ik ooit meegemaakt heb. Had haar echt een stuk hoger ingeschat. Wel erg sympathiek, maar dat had ik al gezegd, geloof ik.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Het enige wat hem te doen stond was de rest bang maken zodat er 2 niet zouden gaan en dat is hem uiteindelijk gelukt door zichzelf expres te laten vallen en net te doen alsof het voor hem erg zwaar was waardoor de rest aan zichzelf zou gaan twijfelen.

Dat zou er echt te dik bovenop liggen. Ik vond het wel een erg geslaagde grap, moet ik zeggen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Waarom ligt dat er te dik bovenop? Als ie niet was gegaan had het er te dik bovenop gelegen. Als mol is dit het enige wat hij had kunnen doen.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Leuke aflevering.

Zit nu ook een beetje richting Pepijn, al is Patrick ook wel aannemelijk, maar dan zou hij elke keer hetzelfde trucje uithalen wat een beetje ongeloofwaardig is. Hij komt op zich ook wel oprecht over, je zag dat hij het echt vervelend vond bij die touwopdracht, of hij is gewoon een héle goede acteur.

Karin vond ik in het begin een beetje irritant maar ik vind haar nu geweldig eigenlijk, zo oprecht in haar doen. Muziek doet me trouwens af en toe aan inception denken.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

Waarom ligt dat er te dik bovenop? Als ie niet was gegaan had het er te dik bovenop gelegen. Als mol is dit het enige wat hij had kunnen doen.

Het enige dat zou kunnen is dat hij het express als grap over liet komen. Dat deed hij aan de kijker, inderdaad. Maar volgens mij was het ook gewoon een grapje, hoor.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

MoFeDu wrote:

Leuke aflevering.

Zit nu ook een beetje richting Pepijn, al is Patrick ook wel aannemelijk, maar dan zou hij elke keer hetzelfde trucje uithalen wat een beetje ongeloofwaardig is. Hij komt op zich ook wel oprecht over, je zag dat hij het echt vervelend vond bij die touwopdracht, of hij is gewoon een héle goede acteur.

Ik vond het juist een saaie aflevering. Domme spellen ook.

Zou een meesterlijke acteerprestatie van Patrick zijn, mocht hij de Mol zijn.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Het enige dat zou kunnen is dat hij het express als grap over liet komen. Dat deed hij aan de kijker, inderdaad. Maar volgens mij was het ook gewoon een grapje, hoor.

Tuurlijk was het een grap maar wel een grap waarvan de kandidaten niet door hadden dat het een grap was.Hierdoor zouden enkele kandidaten extra angstig kunnen worden.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Het zou kunnen.

De enige 2 die voor mij géén mol zijn, zijn Soundos en Karin. De rest kan het nog steeds zijn.

En als Jan de Mol niet is, wordt hij de winnaar. Dus voor de meiden hier goed nieuws.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Tja, ik zou je maar op alles voorbereiden.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nicolage Rico wrote:

Karin is de domste speler die ik ooit meegemaakt heb. Had haar echt een stuk hoger ingeschat. Wel erg sympathiek, maar dat had ik al gezegd, geloof ik.

Echt niet. De halve groep verdenkt haar. Ze speelt het juist erg goed.

Moeilijke aflevering. Dat tweede spel met die vragen was trouwens erg dom in elkaar gestoken. Op die ja/nee vragen had het geen enkele zin om te liegen; de ander zou dan toch weten wat je werkelijk had geantwoord.

Vond Patrick in zijn handelen uitgesproken onverdacht. Vooral dat hij die bus liet crashen, dat kan toch niet als hij de mol was geweest? Aan de andere kant zegt Pieter Jan op een gegeven moment: "Wie is de mol? Patrick."

Karin was verdacht in de busopdracht, omdat ze gelijk de andere bus van de weg reed. Aan de andere kant zat Myrianne op haar, en zij ging eruit.

Al met al denk ik dat de mol wel het koord over ging, en na Patrick. Hij/ zij kon gemakkelijk weten dat Soundos en Myrianne het niet zouden doen.

Dus dan blijf ik bij Art als hoofdverdachte.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Vond Patrick in zijn handelen uitgesproken onverdacht. Vooral dat hij die bus liet crashen, dat kan toch niet als hij de mol was geweest? Aan de andere kant zegt Pieter Jan op een gegeven moment: "Wie is de mol? Patrick."

Dat zegt dus niks, Pieter-Jan weet zelf ook nog niet wie de mol is. En over die busopdracht, de mol wou toch juist verliezen? Waarom zou ze dan de andere bus van de weg rijden? Of was het nou andersom?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Is dat zo?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Jup, let maar eens op bij de nabespreking, dan zegt hij ook altijd dingen als "na die en die aflevering zat ik op jouw"

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik vond het ook vreemd idd dat bij het tweede spel niet goed is nagedacht. Het maakte letterlijk niet uit of je loog of de waarheid sprak want pieter jan zei toch wel of je het goed had of niet.

Volgens mij was het zo dat als de mol in het winnende busje zat het geld uit de po t ging en als de mol in het verliezende busje zat het geld erbij zou komen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.