- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Integendeel, ik heb juist een nieuwe mol ontdekt de laatste weken.
Gerard Kemkers!
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Echt jammer dat dit programma niet meer wordt gemaakt in België. Het was een van de beste programma's toen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nou dat was weer verrassend allemaal....
Bizar dat kofferspel hoe dat dan uitpakt. Daar was De Mol toch duidelijk in actie, maar wie was het dan 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Hoewel Erik ook erg verdacht bezig was, blijf ik toch op Sanne zitten (gehe) als mol. Onverwacht dat Arjen eruit vloog, trouwens.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Inderdaad onverwacht dat Arjen eruit ging en ook erg jammer in mijn ogen. Fanatieke speler.
Ik blijf bij Kim sluit ook mooi aan op het dagboek op de officiele site.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Dat Arjen eruit vloog betekent toch ook dat Erik het niet is.
Ik ga nu voor Kim, maar voeg Frits weer toe aan het verdachtenlijstje.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Ik had niet verwacht dat Arjen eruit zou gaan. Hij was behoorlijk fanatiek en had van mij gerust dit seizoen mogen winnen. Maargoed, mijn verdachte voor dit moment is Sanne, met erik op de tweede plek. Maar Sanne is me toch iets te voor de hand liggend dat ik begin te twijfelen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Boeh! Na Arjen is nu Erik er uit!
Echt zo jammer, dat waren twee van mij favoriete spelers! 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Inderdaad. Van Arjen en Erik is wel jammer. Ik vind die Kim en Sanne maar irritant samen. Al weet ik niet zeker of ze wel de mol zijn, anders zou het wel erg voor de hand liggen (bij Sanne).
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik sluit de overgebleven 3 kandidaten niet uit. Alle 3 hebben ze genoeg verdachte dingen gedaan. Kiezen wordt moeilijk vind ik. Mijn gevoel zegt Sanne maar die doet een beetje de Milouska tactiek na. Kim was erg op de achtergrond in aflevering 8 en Frits heeft aardig wat goede antwoorden gegeven en liep de juiste richting op bij het 'eiffeltoren' spel.
Ik switch dus heel voorzichtig naar Sanne maar ben er allerminst zeker van.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik weet het ook allemaal niet meer maar als ik goed luister wie, wie verdenkt kom ik maar tot een mogelijke conclusie. Kim Pieters is de mol.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Frits is de welverdiende winnaar!
Maar wie, oh wie is de mol?
Op zich wel grappig die speculaties bij De Wereld Draait Door.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
De speculaties bij De Wereld Draait Door hebben me overgehaald, inderdaad: Kim is de mol.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Inderdaad leuke speculaties bij de wereld draait door. Ik vond die over Kim erg goed. Ongelooflijk dat mensen zo geobserdeerd kunnen raken door zo'n spel 
Toch denk ik dat Sanne de mol is. Maar ik sluit Kim niet buiten. Ik weet het eigenlijk echt niet.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Deze aflevering werd het me wel duidelijk: Kim is de mol.
Ze schoot Sanne 'per ongeluk neer' en door haar werd het geld geroofd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Sanne werd neergeschoten door Frits hoor (althans dat zeiden ze zelf - het leek mij ook dat Kim het deed). Maar verder was het wel duideljik dat Frits het wel prima vond dat Kim daar buiten spel stond even later....
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Na het zien van de speculaties bij de wereld draait door, begin ik toch te twijfelen. Ik zat altijd op sanne, omdat ze altijd van die domme acties uithaald, en omdat de zichzelf de laatste aflevering gigantisch aan het tegenspreken was. Maar nu twijfel ik toch en neig ik meer naar Kim. Eigenlijk heb ik nog geen flauw idee wie het is. Allebei lijken ze verdacht en halen ze molstreken uit. Maar mijn ervaring met vorige jaren is dat domme kandidaten geen mol zijn. Sanne is zo dom als een ezel dus dan zou het kim moeten zijn. Uiteindelijk ga ik toch voor kim. Jep, kim is de mol.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Sanne is natuurlijk helemaal niet dom. Maar ook niet de mol.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Ze doet wel domme dingen, en ze spreekt zichzelf tegen in de laatste aflevering. En daarom vind ik er nog steeds verdacht. En al helemaal omdat ze telkens zo geniepig lacht. Misschien is ze toch de mol?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Als Kim de mol niet is waag ik me nooit meer aan voorspellingen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik denk toch Sanne....
Gelukkig is het Frits niet anders had ik mijn schoen op moeten eten... (weddenschap met mijn zwager, haha)
DES-Niels
-
- 448 messages
- 732 votes
Hieronder staat de mol.
Kim is de mol, en ik zat op Sanne. 
Volgende keer beter.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Oké, het is dus Kim.
Ik had eigenlijk meer verwacht van de tiende serie. Vond deze maar een beetje saai. Ik vond voorgaande series leuker.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wel opvallend dat drie kandidaten al vanaf een vroeg stadium op de goede Mol zaten. Dat is ook nog niet vaker voorgekomen en dus niet echt een teken voor een goede Mol. Vond het ook zeker niet de sterkste reeks, maar wel gezellige fanatieke kandidaten als Arjan en Erik.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Yeuj. Voor het eerst in de geschiedenis zat ik op de goede mol
. Hoewel, als ik vorige week niet naar De Wereld Draait Door had gekeken, zat ik nog steeds op sanne. Die speculaties hebben mij toch overtuigt dat kim de mol is.
Ik vind trouwens de eindtune van wie is de mol prachtig. Die ze dan draaien bij de laatste aflevering als het helemaal voorbij is. Je hoort em altijd in de verte al aankomen met die piano, en als het voorbij zet het hele orkest in. Prachtig
*snif*.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Vroeger altijd een leuk programma gevonden vooral in de eerste 3-4 series. Daarna links laten liggen.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Nogal een tegenvallende laatste aflevering, zeg. De mol-acties van Kim vond ik nou niet bepaald sterk (niet dat ik het beter kan of zo, maar je verwacht toch wel wat) en ook de aanwijzringen voor de kijker - normaal gesproken erg leuk, want uitgebreid en ontzettend vergezocht - vond ik niet zo interessant. Nou, leuk hoor, dat je af en toe iemands naam leest als je de eerste letter van elk woord pakt...