- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
De molacties waren voorgaande jaren inderdaad leuker. En ik vond dat ze relatief weinig aanwijzingen hadden. Dat plusje, en dat ze telkens haar telkens zegt met de eerdte letter was eigenlijk het enige. Volgens mij zijn er altijd veel meer aanwijzingen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik wist het vanaf de eerste aflevering.
Kim Is Mol.
Eitje dit jaar. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Volgens mij zijn er altijd veel meer aanwijzingen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Achteraf wel ja. Maar tijdens het kijken van de desbetreffende aflevering heb ik gans niet op die kleuren gelet.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ben toch niet overtuigd hoor. Voor mij is Erik nog steeds de mol, haha! Dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat je de meeste molacties van Kim gedurende het spel ook zou kunnen terugvoeren naar andere kandidaten (met name Sanne en Erik - anderen de fouten laten maken). De enige twee die alleen op haar slaan zijn de ketting/kruis/tien-theorie en het groene mollogo op de auto's.
Wel lachen natuurlijk dat mijn collega begin januari een interview heeft gehad met Kim (toen was er net één aflevering geweest). Als ze toen toch geweten had dat ze met de mol om de tafel zat...! 
wurffie
-
- 78 messages
- 11 votes
Als je kijkt naar de mol acties valt het toch wel wat tegen. In de voorgaande jaren was het leuker en beter gedaan.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
3 kandidaten voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol zijn bekend. Het zijn actrice en zangeres Anna Drijver, caberatier en presentator Pepijn Gunneweg en GTST acteur en So You Think You Can Dance jurylid Jan Kooijman
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wie herkent de overige 7?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Horace Cohen is de 4e kandidaat. Morgen worden de andere 6 bekend gemaakt.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Jeetje, bijna allemaal deelnemers die ik niet ken 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Volgens mij zijn we door de BN'ers heen 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Horace Cohen is de 4e kandidaat. Morgen worden de andere 6 bekend gemaakt.
We weten in elk geval dat die niet wint.
Versprak zich gisteren op de radio.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het is Wie is de Mol wavanbuuren. Horace is slim genoeg om mensen om de tuin te leiden.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Zou kunnen, maar zo klonk het niet. Een onschuldige verspreking herken je meestal toch wel. Anyway: Als ie het wel blijkt te zijn dan buig ik diep.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Gisteren zouden de overige 6 toch bekend worden gemaakt ?
Jody Bernal is nu ook bekend, en daar moeten we blij mee zijn 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jody Bernal is GEEN kandidaat.
De overige 6 kandidaten zijn: Soundos el Ahmadi,Patrick Stoof,Karin de Groot,Miryanna van Reeden,Hanna Bervoets en Art Rooijakkers.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Wel hij stond er bij, en nu opeens niet meer.
Vreemd.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik ken ongeveer de helft wel en de helft niet. Beetje zoals de laatste jaren denk ik. Misschien is het ook wel goed dat je niet iedereen kent, dan ben je ook minder bevooroordeeld over hen.
Met zijn verspreking in de Coen & Sander Show zet Horace ons gelijk al aan het denken, haha! Nog een week of tien te gaan maar het spel is nu al begonnen! 
Ik hoop trouwens dat Pepijn ver komt! Hup Pepijn! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Patrice, ik ken er 8 van de 10 zoals elk jaar wel eigenlijk. Maar ze zijn over het algemeen dit jaar wel wat minder bekend bij het grote publiek.
Soundos el Ahmadi en Hanna Bervoets zijn de enige 2 die ik niet ken van naam en van gezicht.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Kan alweer niet wachten tot mijn favoriete programma weer begint 
Alhoewel het wel weer wat minder was vorig jaar, ik heb eigenlijk elk jaar dat als ik die namen hoor van de nieuwe kandidaten ik ze totaal niet herken, maar dat ik het gezicht vrijwel altijd ken. We hebben ook zo weinig BN´ers dat je iedereen wel eens voorbij hebt zien komen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Flauw dat ze Linda, John en Johnny nooit mee laten doen!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat zou te makkelijk zijn. Er moet natuurlijk wel een beetje uitdaging in zitten. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik kwam haar ooit tegen bij de apeneilanden van Stichting Aap in Almere. Zij is echt heel erg klein.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha echt? Ik dacht me te herinneren dat ze (van de programma's/films waar ik haar van ken: Westenwind, Liever Verliefd en die chickflick serie) lange benen had en ze een lang (en slank) grietje was.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Beetje tegenvallende namen. Hoewel Anna Drijver wel
is.